וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי האמונה מכבי לא היתה אוכלת אותה: משחק מקדים מנתחת

תרבות המאמנים-פרשנים שעזרה למכבי תל אביב לחשוב שמינוי אדלשטיין יכול לעבוד. האמת של צסק"א על רצח האופי שעושים בישראל לווימס. ולמה כבר אי אפשר לקחת ברצינות את דברי שמעון מזרחי. משחק מקדים על המהפכה בצהוב. ולאן נעלם ניקולה?

צלמים זמניים מורשים

ידענו שזו תהיה עונה מעניינת, עם מפגשים מפוארים בשלבים מוקדמים ביורוליג, עם פייט על האליפות בישראל ובמיוחד - עם האופי הג'ינג'י של מאמן מכבי תל אביב וההחלטות מעוררות התמיהות של ההנהלה הצהובה - אבל לכזה טוויסט מפתיע (ומוקדם) - לא ציפינו. ההודעה על הפיטורים של ארז אדלשטיין תפסה לא רק אותו לא מוכן, אלא גם את אהרל'ה מתכונן לשמחת תורה, את אודי עם המשפחה ואת קובו אי שם במדבר בלי קליטה (וכשמישהו עם קו אחד בטלפון אמר שאדלשטיין פוטר בשתיים בבוקר, היא חשבה שהוא סובל ממכת חום).

אז החגים נגמרו, והפאנל (נטול האוזמן באופן זמני) התכנס לדון בנושאים הבוערים: למה זה היה חייב לקרות לפנות בוקר? האם החברים בתקשורת של ארז אדלשטיין, פרשן ספורט עד לאחרונה, "איתרגו" אותו ואת מינויו למערכת הכי לחוצה בארץ? עד כמה המאמן המקצועי ניקולה וויצי'ץ היה מעורב בהחלטה על הפיטורים (וההבאה מלכתחילה של אדלשטיין)?

למה אנשים מצפים מרמי הדר ללויאליות למאמן הקודם? ומי זה, בעצם, רמי הדר וכמה זמן הוא יחזיק בתפקיד? בנוסף, הפאנל מתכונן למשחקי השבוע - הערב מול גלאטסראיי הטורקית בבית, וביום שישי מול ז'לגיריס קובנה בחוץ: את מי מכבי חייבת לנצח ומול מי גל מקל מתחרה על התואר הרכז היהודי הטוב בתבל.

בונוס: מה שחקני ליגת העל הכי שונאים לעשות באימונים?
צפו בתכנית.

עוד בנושא

לפרקים הקודמים של משחק מקדים
21:05, ספורט 5: מכבי תל אביב - גלאטסראיי
אהרל'ה ויסברג על ההבדלים בין גודס לאדלשטיין
גורם בהנהלה: "אדלשטיין אמר 'אני לא מאמין בקבוצה'"
שי האוזמן על שיא העליבות החדש שבמינוי רמי הדר
אודי הירש על הנקודה בה אדלשטיין נכשל במכבי ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully