וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון חזר לישראל: "לא קיבלתי מספיק הזדמנויות בפליקנס"

25.10.2016 / 17:35

הגארד, ששוחרר כצפוי מניו אורלינס, יחבור לראשון לציון: "להגיע לאולם באשקלון במקום באטלנטה זה קצת שונה, אבל נתרגל. האמנתי שאשאר שם, בטוח שזה יעזור לי מאוד כבר בעונה הקרובה"

צילום: אבי כהן
שון דאוסון מכבי ראשון לציון. אבי כהן
התקבל בחום ואהבה. דאוסון/אבי כהן

אחרי שהעביר את הפגרה בניסיון להתקבל לניו אורלינס פליקנס מה-NBA, עד שלבסוף שוחרר כצפוי, שב הערב (שלישי) שון דאוסון לישראל, לקראת הצטרפותו המחודשת למכבי ראשון לציון.

עם הנחיתה אמר דאוסון: "קצת לא מעכל, האמנתי שאשאר שם, אבל ידעתי שזו סיטואציה שיכולה לקרות והייתי מוכן לזה. אני פה עכשיו ומוכן לעונה. שיחקתי והתאמנתי ברמה הכי גבוהה וחוויתי את החוויה של ה-NBA, אני בטוח שזה יעזור לי מאוד כבר בעונה הקרובה. מדהים להיות על המגרש עם הארדן ואנתוני דייויס, לא פחדתי ללכת לסל ולתקוף".

עוד הוסיף הגארד: "אני מכוון הכי גבוה, לקחת אליפות. עשינו את זה שנה שעברה, אין סיבה שלא נעשה את זה שוב השנה. קיבלתי המון כלים, אני אעבוד הרבה יותר קשה השנה מאשר כל עונה, כי אני יודע עכשיו שיש לי פוטנציאל ואני יכול להיות שם. להגיע לאולם באשקלון במקום באטלנטה זה קצת שונה, אבל נתרגל. לא קיבלתי מספיק הזדמנויות, אבל אי אפשר להאשים את ניו אורלינס, כי היו להם 20 שחקנים בסגל. יש שם הרבה פצועים והם רצו מישהו עם ניסיון".

שון דאוסון מכבי ראשון לציון. אבי כהן
חוזר לראשון לציון. דאוסון/אבי כהן
שון דאוסון מכבי ראשון לציון. אבי כהן
קבלת פנים חגיגית. דאוסון/אבי כהן
שון דאוסון מכבי ראשון לציון. אבי כהן
חוזר הביתה. דאוסון/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully