וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס חזרה לדרוס, איקרדי סידר לאינטר ניצחון דרמטי

האלופה הביסה 1:4 את סמפדוריה והתאוששה מההפסד למילאן. הארגנטינאי כבש צמד ונתן לנראזורי 1:2 בדקה ה-88 מול טורינו והנמסיס מקסי לופס. רומא רשמה 1:3 בחוץ על ססואולו

ג'ורג'יו קייליני חוגג עם שחקני יובנטוס. GettyImages
שוב על הגל. יובה חוגגת/GettyImages

המחזור ה-10 בסרייה A ננעל הערב (רביעי), כאשר האלופה יובנטוס התאוששה עם 1:4 על סמפדוריה, אינטר ניצחה 1:2 את טורינו במפגש הטעון בין מאורו איקרדי (שכבש צמד, כולל שער ניצחון דרמטי) למקסי לופס ואילו רומא יצאה מהמפגש בחוץ מול ססואולו עם 1:3. אתמול, גנואה הביסה 0:3 את מילאן.

גבריאל פאלטה מילאן. GettyImages
ערב אומלל של מילאן. גבריאל פאלטה מורחק/GettyImages

גנואה - מילאן 0:3

המארחת לא ממש התרשמה מהניצחון של הרוסונרי על יובנטוס, וכמו בשנתיים הקודמות ניצחה את מילאן על האפס במראסי. הפעם היא גם נתנה לאוהדיה סיבה למסיבה אחרי ההפסד הכואב בדרבי לסמפדוריה, עם שלישייה מוחצת. ניקולה נינקוביץ' הסרבי נגח לרשת בדקה ה-11 אחרי הרמה של תומאס רינקון וציין את שערו הראשון בליגה האיטלקית, כשמילאן נותרה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקה באדום ישיר של הבלם גבריאל פאלטה, שזינק כמו נינג'ה לרגליו של לוקה ריגוני וקצר אותו בדקה ה-56. יוראי קוצקה הסלובקי, שהגיע למילאן מגנואה, דחק לשערו הוא בדקה ה-80 ואת המסמר האחרון נעץ המחליף לאונרדו פאבולטי, שחוזר בהדרגה מפציעה ובדקה ה-86 היתל באלסיו רומאניולי שנפל על הישבן והרשית מול ג'יג'י דונארומה חסר האונים. מילאן, שקיוותה להעפיל לפחות זמנית לפסגה, נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, בתבוסה הכי גדולה שלה מאז ה-4:0 הביתי מול נאפולי באוקטובר אשתקד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'ו הארט שוער טורינו מול מאורו איקרדי אינטר שחוגג שער. GettyImages
איקרדי הציל את המצב, בעזרתו האדיבה של הארט/GettyImages

יובנטוס - סמפדוריה 1:4

הגברת הזקנה ספגה שני הפסדים העונה בתשעה מחזורים בלבד, אבל אחרי המפלה מול מילאן היא הצליחה להתאושש מול סמפ, שבעצמה נעצרה אחרי הניצחון הגדול בדרבי. יובה פתחה בסערה עם שערים של מריו מנדז'וקיץ' (4) וג'ורג'יו קייליני (9) בנגיחות מקרוב. פטריק שיק (57) צימק במהלך יפה, אך מיראלם פיאניץ' הרגיע (65) אחרי טעות גדולה של השוער וקייליני השלים צמד בדקה ה-87, כדי לחתום את הניצחון המוחץ.

אינטר - טורינו 1:2

ה"וונדה דרבי" סיפק את הסחורה, כאשר מאורו איקרדי פגש את מקסי לופס והצליח, עם צמד כולל שער ניצחון דרמטי, להשיג שלוש נקודות עבור הנראזורי ואולי גם להציל את התפקיד של פרנק דה בור. ג'ו הארט רשם טעות איומה שאפשרה לחלוץ הארגנטינאי הלוהט למצוא את הרשת עם הרבה מזל (35). לופס עלה מהספסל בדקה ה-46 ואנדראה בלוטי איזן אחרי שניצל טעות מן העבר השני (63), אבל איקרדי הכריע עם פצצה אדירה לחיבור, שתי דקות לסיום.

אדין דז'קו רומא חוגג שער. GettyImages
עוד ניצחון לרומא. דז'קו מרוצה/GettyImages

נאפולי - אמפולי 0:2

אחרי שקטעו רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון לא מרשים בקרוטונה במחזור הקודם, הפרטנופי הצליחו לרשום עוד שלוש נקודות. דריס מרטנס מצא את הרשת מקרוב בדקה ה-51 ו-ולאד קיריקש הכפיל מחצי מטר, תשע דקות לסיום.

ססואלו - רומא 3:1

ניצחון רביעי ברציפות לג'אלורוסי, שממשיכים להציג יכולת טובה העונה. פאולו קנבארו עוד הרים את האצטדיון לשמיים עם נגיחה פנימה בדקה ה-12, אבל האורחים מהבירה הגיבו מצוין. אדין דז'קו איזן (57) והשלים מהפך עם פנדל (76), לפני שראג'ה נאינגולאן השלים (78). החדשות הרעות, פציעה של אלסנדרו פלורנצי, שהוחלף חמש דקות לסיום עם מה שנראית כמו פגיעה ברצועות.

משחקים נוספים (21:45)

קייבו - בולוניה 1:1
לקייבו: איברהימה מ'ביה (70, עצמי). לבולוניה: אריק פולגאר (52)

פיורנטינה - קרוטונה 1:1
לפיורנטינה: דוידה אסטורי (85), לקרוטונה: דייגו פאלצ'ינלי (24).

לאציו - קליארי 1:4
ללאציו: באלדה קייטה (6), צ'ירו אימובילה (23 בפנדל, 28), פליפה אנדרסון (79). לקליארי: וואלאס (87, עצמי)

פסקארה - אטאלנטה 1:0
לאטאלנטה: מתיאה קלדארה (60)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully