וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: מכבי ראשון לציון גברה על אורדאה 56:69

אלופת ישראל שלטה במשחק מהפתיחה וניצחה בקלות את האלופה הרומנית שהציגה משחק חלש. אנתוני היליארד סיים כקלע המוביל עם 15 נקודות, גם ריצ'רד (10) ומקריי (10) בלטו. שיבק במאזן 0:2

צ'רלס תומאס מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
פתיחה טובה. תומאס/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון גברה הערב (שלישי) על אורדאה הרומנית 56:69, במסגרת המחזור השני בבית ב' בליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה של אריק שיבק שלטה במשחק מהפתיחה, כאשר ג'בון מקריי טייל בצבע עם ריבאונדים קלים, ופטריק ריצ'רד ואנתוני היליארד קלעו באחוזים טובים מחוץ לקשת. ראשון לציון ירדה למחצית ביתרון 25:40, והפער בין הקבוצות רק המשיך לגדול עד הסיום. אלופת ישראל שניצחה גם במשחק הראשון במפעל את קאטאיה הפינית, עדיין מושלמת והיא במאזן 0:2.

קלעו למכבי ראשון לציון: אנתוני היליארד 15 (6 ריבאונדים), פטריק ריצ'רד 10 (6 אסיסטים), ג'בון מקריי 10 (6 ריבאונדים), צ'רלס תומאס 10, ניצן חנוכי 7, אלישי כדיר 7, עידן זלמנסון 6, אבי בן שימול 4 (6 אסיסטים).

seperator

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק יצא לדרך. אריק שיבק העלה בחמישייה את חנוכי, בן שימול, תומאס, היליארד ומקריי. המארחת נראית טוב בדקות הראשונות, וג'בון מקריי העלה את קבוצתו ליתרון שלוש עם סל נחוש מאוד בצבע, אחריו סחט עבירה ודייק גם מקו העונשין. שלוש דקות בתוך המשחק, היליארד קלע שלשה וזה כבר 2:8 לאלופה הישראלית. מקריי המשיך לשלוט בצבע, וארבע דקות לסיום הרבע הוא הוסיף עוד שתי נקודות קלות, אחריו ירדו הרומנים לפסק זמן. אלישי כדיר נכנס למשחק, ושתי דקות וחצי לסיום הרבע גם הוא טייל לליי אפ קליל. כדיר לקח את ההתקפה האחרונה ברבע על עצמו וסחט עבירה, דייק בזריקה אחת מהעונשין ובסיום הרבע הראשון, ראשון לציון מובילה בבטחה, 10:22.

רבע 2:

הרבע השני נפתח עם שלשה של פסאליץ', שצימק את הפער לתשע נקודות. המיני-קאמבק של האורחים נמשך ופטריסור עם חדירה יפה סחט גם עבירה וצימק לשמונה, 16:24 לקבוצה של שיבק, שבע דקות לסיום המחצית. האורחת הצליחה לחזור למשחק ופיגרה בחמש בלבד, אך שלשה מהפינה של ריצ'רד העלתה את המארחת ליתרון 19:29. ריצ'רד המשיך להכנס לעניינים, והיתרון המשיך לצמוח לאחר שבע נקודות רצופות שלו. 25:40 לאלופה הישראלית בסיום המחצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אנתוני היליארד מכבי ראשון לציון מול אודראה. ברני ארדוב
היליארד מול מירקוביץ'/ברני ארדוב

רבע 3:

המחצית השנייה יצאה לדרך. צ'רלס תומאס פתח את הרבע באותה מגמה, עם סל יפה מהפינה ויתרון 17 לקבוצתו. שש דקות לסיום הרבע השלישי, ניצן חנוכי קלע שלשה בדרך ל- 29:47 לטובת ראשון לציון. המארחת לא עצרה, ולאחר סל קל של זלמנסון, בן שימול חטף כדור ומצא את תומאס שהוסיף שתיים קלות. 33:53 לראשון לציון, ארבע דקות לסיום הרבע השלישי. אורדאה לא הראתה סימנים של חזרה למשחק, והמשחק המפוזר שלה נמשך עד סוף הרבע, שהסתיים ב-38:59 לטובת האלופה הישראלית.

רבע 4:

הרבע האחרון הפך לגארבג' טיים בלבד ושתי הקבוצות משחקות בהילוך שני. שש דקות לסיום המשחק, היליארד הוסיף שלשה שהעלתה את ראשון לציון ליתרון 40:64. היליארד הוסיף שתי נקודות נוספות מחצי מרחק, ופסאליץ' קלע שלשה מן העבר השני. עד הסיום הרומנים הצליחו לצמק, אך הקבוצה של שיבק מסיימת את המשחק עם ניצחון בהפרש דו ספרתי, 56:69.

אוהדי מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
אוהדי מכבי ראשון לציון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully