וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל אילת הביסה 72:89 את הפועל תל אביב

הקבוצה של עודד קטש השיגה ניצחון בכורה בזכות הצגה של אפיק ניסים (20 ו-4 אסיסטים) ולנדון מילבורן (24). האדומים מנגד נחלו הפסד ראשון, רביב לימונד קיבל דקות בכורה אך לא קלע

באדיבות ONE

הפועל אילת השיגה הערב (שלישי) ניצחון בכורה כשגברה על הפועל תל אביב 72:89 באולמה הביתי. האדומים הגיעו למשחק הזה עם מאזן מושלם וגם רביב לימונד שרשם דקות בכורה מאז הפציעה בקדם העונה, אך המשחק הערב היה במעמד צד אחד כבר מהרבע הראשון. לנדון מילבורן, אפיק ניסים, רג'ינלד באקנר ופריאיי הנרי שלטו הריצו את אילת ליתרון גדול כבר ברבע הראשון, כשהפועל תל אביב נראתה כבויה ולא בעניינים.

מילבורן הוליך את המנצחים עם 24 נקודות, כולל 3 מ-4 משלוש כשאפיק ניסים מוסיף 20 נקודות, 4 אסיסטים ו-4 מ-7 מהשלוש. רג'ינאלד באקנר תרם 17 נקודות במאזן של 100 אחוז מהשדה (8 מ-8), אבל האקס פקטור של קטש היה ללא ספק פריאיי הנרי שתרם רק 5 נקודות, אבל היה נהדר בהגנה עם תרומה של 7 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-4 חטיפות. בצד השני, לימונד נראה חלוד מאוד בקאמבק שלו ולהוציא את אדריאן בנקס שקלע 25 נקודות ותפר 4 שלשות, אף אחד לא הופיע אצל האדומים, בעיקר לא בפן ההגנתי.

שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. קובי אליהו
לא הורגש בקאמבק שלו. רביב לימונד/קובי אליהו

המארחים פתחו את המשחק הזה טוב יותר בזכות משחק יעיל בצבע ונקודות של באקנר שקבעו 5:11 מהיר אחרי חמש דקות ברבע. הפועל תל אביב חזרה עם נקודות של גינת ושלשה של תמיר בלאט, אבל אילת שמרה על היתרון שלה עם חמש נקודות רצופות של לנדון מילבורן שקבעו 12:18. מילבורן המשיך לקטוש את הגנת האדומים עם שלוש נקודות נוספות מהקו ושרון אברהמי הגיב עם הכנסתו של רביב לימונד שקיבל דקות ראשונות העונה. אלאנדו טאקר קבע את תוצאת הרבע הראשון: 14:23 להפועל אילת.

הפועל תל אביב פתחה את הרבע השני טוב עם שני סלים רצופים, אבל אילת שוב החזירה לעצמה יתרון דו ספרתי בזכות ריצה נגדית של 0:5 שקבעה 18:28 למארחים. האדומים היו רדומים בהגנה, כשבאקנר ומילבורן מנצלים את זה כדי להעלות את הכחולים ליתרון שיא - 21:33, חמש דקות בתוך הרבע השני. אילת שטפה את הפרקט ופשוט חיסלה את האדומים עם סלים של מילבורן ואפיק ניסים שהיה לוהט ברבע השני, כשסל נוסף של פריאיי הנרי העניק למארחים יתרון עצום: 25:44. האדומים צימקו מעט את הפער לקראת המחצית עם שתי שלשות של אדריאן בנקס שקבעו: 33:50 לאילת במחצית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אפיק ניסים הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
ערב גדול שלו. אפיק ניסים/אדריאן הרבשטיין

הפועל תל אביב ניסתה למזער נזקים ברבע השלישי כשמתן נאור התעורר עם שלשה, אבל ההגנה הייתה בעוכריהם של האורחים שראו את אלון ספיר מחזיר את ההפרש של אילת לאיזור ה-20 נקודות. האדומים ניסו לעשות קולות של קאמבק עם נקודות מהעונשין של מתן נאור שקבעו 46:61, אבל רוברת רות'בארט חגג מול האקסית עם מהלך של סל ועבירה וקבע שוב 46:64. בשלב הזה התעורר לו אדריאן בנקס, שעם שש נקודות רצופות קבע 52:64, כשנותרה דקה וחצי לסיום הרבע השלישי. האדומים חוזרים? ממש לא. לנדון מילבורן ואפיק ניסים, שני המצטיינים של אילת הערב, דפקו שתי שלשות ברציפות ושוב העניקו יתרון 18 לאילת, כשסל נוסף של רות'בארט קבע את תוצאת הרבע: 55:72 לאילת.

הרבע הרביעי היה לפרוטוקול כשהפועל תל אביב כבר השלימה עם הפסד הבכורה שלה ולנדון מילבורן המשיך להפציץ מבחוץ עם שלשה שלישית שקבעה 58:77 למארחים, שלוש דקות בתוך הרבע האחרון. הפער הדו ספרתי נשמר כשהפועל תל אביב רק מצמקת במעט עם שלשה נוספת של אדריאן בנקס שהעלה את מאזנו ל-25 נקודות. אילת התחילה להחטיא, אבל באקנר תמיד היה שם לתקן ועם עוד פולו דאנק העלה את אילת ל-87 נקודות לעומת 70 בלבד של האדומים. סל נוסף של דנינו קבע את תוצאת הסיום: 72:89 להפועל אילת.

קלעו לאילת: לנדון מילבורן 24, אפיק ניסים 20 (4 מ-7 לשלוש), רג'ינלד באקנר 17 (8 מ-8 ל-2), אלון ספיר 7, לה קווינטון רוס 6, פריאיי הנרי 5 (7 ריב', 8 אס', 4 חט'), רוברט רות'בארט 5, נאור שרון 3, דניאל דנינו 2.

קלעו להפועל תל אביב: אדריאן בנקס 25, אלאנדו טאקר 13, דרל וויליאמס 10, תמיר בלאט 9, ריצ'רד האוול 6, מתן נאור 5, תומר גינת 4, עודד ברנדווין, רביב לימונד, צוף בן משה ודניאל איידן שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully