וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורב למאמן צסק"א מוסקבה: "המחאה נגדו על רקע אנטישמי"

לאוניד סלוצקי השתתף בסרטון של המרכז היהודי לתרבות במוסקבה (הווידאו בפנים). עיתונאי שמקורב אליו טוען שזה הרקע לשלט שנתלה נגדו ביציע: "הוא לא צריך להסביר לאוהדים את מעשיו"

אימג'בנק GettyImages

דמיטרי פדורוב, עיתונאי שנחשב למקורב ללאוניד סלוצקי, טוען שאוהדים של צסק"א מוסקבה פתחו במחאה נגד המאמן בגלל מניעים אנטישמיים. במשחק האחרון של צסק"א, הפסד 1:0 ללוקומוטיב מוסקבה ביום ראשון, אוהדים של הקבוצה הניפו כרזה נגד המאמן - דבר שתפס לא מעט כותרות בתקשורת הרוסית.

מאז שמונה למאמן ב-2009, סלוצקי הוליך את צסק"א לשלוש אליפויות ושני גביעים. הוא נחשב לקונצנזוס במועדון, אבל לאחרונה התגלו סדקים. הקבוצה אמנם מדורגת במקום השלישי בטבלה, אבל כבשה 11 שערים בלבד ב-11 משחקי ליגה, הרבה פחות מזניט סנט פטרסבורג האטרקטיבית (25) וגם מהיריבה העירונית ספרטק (18).

מאמן צסק"א מוסקבה, לאוניד סלוצקי. GettyImages
לא הסכים להיפגש עם האוהדים. סלוצקי/GettyImages

ביום ראשון כאמור החלה מחאה שעשתה הדים, אולם לדברי העיתונאי פדורוב המניע הוא לא ספורטיבי. בסוף ספטמבר סלוצקי הופיע בסרטון קידום של המרכז היהודי לתרבות במוסקבה - מה שלטענת פדורוב הרגיז אוהדים של צסק"א שמזדהים עם הימין הקיצוני ברוסיה.

"המחאה נובעת מההופעה של לאוניד בסרטון. האוהדים המוחים הם ימניים קיצוניים", טען פדורוב, "הם דרשו מסלוצקי הסבר, אבל הוא דחה אותם כמה פעמים. הוא מוכן לדבר עם האוהדים, אבל לא מרגיש שהוא צריך להסביר מעשים מהסוג הזה. אביו היה יהודי, מה שאומר שמבחינה טכנית הוא לא יהודי. אבל זה כלל לא העניין".

בארגון האוהדים המוחה הוציאו הודעה: "לאחרונה היו הרבה עניינים עם לאוניד, כאלו שקשורים לקבוצה וגם לחייו האישיים. אחרי התייעצות בינינו, החלטנו לבקש להיפגש איתו, אבל נדחנו. שלא יהיו טעויות, אנחנו לא שוכחים את התארים וההצלחות אליהם לוניה הוליך אותנו. אבל אם המאמן מחליט להרחיק את עצמו מהאוהדים, אנחנו לא צריכים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully