וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: חשש מהפציעה של ויטור, אופטימיות משהר ובוזגלו

25.10.2016 / 7:30

באלופה מודאגים ממצבו של מיגל ויטור ומקווים שלא מדובר במתיחה או קרע במפשעה, הבלם ייבדק היום, כמו גם וואקמה. שהר הוכיח את עצמו ("זה לא פשוט"), בוזגלו שוב כיכב למרות דברי אביו ("אתם צריכים להצטער")

צילום ועריכת וידאו: אדריאן הרבשטיין

1. בדקה ה-42 של המשחק אתמול (שני) שבו הפועל באר שבע ניצחה את קרית שמונה 0:2 יצא מיגל ויטור מהמגרש אחרי שהרגיש כאב עז באזור המפשעה. בספסל התעסקו במתרחש על כר הדשא, אך ברק בכר ניצל כמה שניות של הפוגה כדי לשאול את הבלם הפורטוגלי מה הוא מרגיש. תנועת היידים של ויטור גרמה ללא מעט דאגות והעלתה משמעותית את סף הלחץ בשורות האלופה.

היום (שלישי) ויטור ייבדק ובקבוצה מקווים שלא מדובר במתיחה או חלילה בקרע - פציעה שעלולה להשבית את השחקן לתקופה ארוכה - אך לכולם ברור שהוא בספק גדול למשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון, משחק שאחרי תוצאות אמש הופך למרתק אפילו יותר, כשהחניכים של בכר יגיעו מהמקום הראשון ויצטרכו לשמור עליו.

בנוסף לויטור, גם טוני וואקמה מיד אחרי כיבוש השער הראשון (שהגיע ממבצע יפהפה של השחקן) הודיע שהוא מרגיש רגישות בשריר, ובאלופה לא לקחו סיכון והוציאו אותו מיד. במקרה של וואקמה בבאר שבע חוששים פחות, בשל העובדה שנראה שמדובר בפציעה פחות רצינית, אך גם הוא ייבדק היום ובקבוצה מקווים שמדובר רק בהתכווצות. "הוכחנו שיש לנו סגל עמוק מאוד ושיש מחליפים מצוינים בכל עמדה", אמר שחקן בקבוצה, "אבל טוני ומיגל באמת שחקנים מיוחדים וחשוב מאוד שיהיו כשירים למשחק מול מכבי תל אביב".

עוד בנושא

הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את עירוני קרית שמונה ועלתה למקום הראשון, צמד לבן שהר
בן שהר: "הגדולה שלנו היא היכולת לתמרן בין מפעלים". ברק בכר: "זה ניצחון קשה וחשוב מאוד"

בן שהר שחקן הפועל באר שבע חוגג. אדריאן הרבשטיין
עוד נקודת אור. שהר/אדריאן הרבשטיין

2. לפני המשחק היה ברור שבכר מתלבט אם להרכיב את בן שהר על חשבונו של לוסיו, אך בסביבתו של שהר לא האמינו שיקירם יפתח בהרכב. בסופו של דבר מאמן האלופה החליט לפתוח עם השחקן, ובקרית שמונה חששו מהמהירות שלו שתוכל להכריע. בפועל שהר - שלא מעט דובר על האכזבה שלו ממעמדו - שוב הוכיח שברגעים שהוא מקבל את הקרדיט הוא נותן את התפוקה והוסיף לכאב ראש של ברק. כעת ברור שאם שהר יירד שוב לספסל, הטרוניות יגיעו ובעוצמות גבוהות יותר. "אני חושב שאני בא תמיד ומנסה לתת את הכל", אמר שהר, "אני שמח שהבאתי את זה הפעם. זה לא פשוט תמיד להביא את עצמך אחרי כמה משחקים שאתה לא משחק אבל זו החוכמה של שחקן מקצוען ואני שמח שעשיתי את זה. כל שחקן רוצה לשחק כמה שיותר, וזה לא פשוט, אבל בקבוצה כזו שרצה בכמה מפעלים חשוב שתהיה רוטציה. יש המון משחקים, שיחקנו כבר יותר מעשרים משחקים. כל שחקן רוצה לשחק ואני רוצה בדקות שאני משחק להראות שמקומי על המגרש ואני מקווה שאני מוכיח את זה למאמן". על השילוב בין הליגה לאירופה אמר "עם כל הכבוד לליגה האירופאית הליגה מאוד חשובה לנו ואנחנו רוצים לקחת אליפות גם השנה וזה לא יהיה פשוט. יש רוטציה גדולה וגם ששחקנים שיחקו לפני כמה ימים אפשר לרענן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
ממשיך להסתדר עם הרוטציה. בכר/אדריאן הרבשטיין

3. ואם כבר טרוניות אי אפשר שלא להתעסק במאור בוזגלו. השחקן שוב פתח על הספסל וגרם לאב יעקב לצאת בפוסט שמבהיר עד כמה הוא מאוכזב. בבאר שבע כמובן לא אהבו את התבטאות האב, אך החמיאו לשחקן עצמו שנכנס כמחליף והפגין יכולת גבוהה ואף בישל שער. בוזגלו האב אגב המשיך בלילה וכתב לאוהדים שהחמיאו לבוזגלו: "אני שמח שהכרתם היום את בוזגלו. אתם צריכים להצטער שלא נותנים לכם עוד מזה".

בן שהר שחקן הפועל באר שבע (שני מימין) עם אליניב ברדה. אדריאן הרבשטיין
ורק יעקב בוזגלו בשלו. באר שבע חוגגת/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully