וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבה בחיפה: "מולנסטיין עשה בית ספר לארבלדזה"

25.10.2016 / 6:34

הדברים שאמר לאנשי חיפה לגבי עטר, הנתונים המפתיעים שצפה לגבי סאן מנחם והלהיט החדש בחדר ההלבשה: הכל התחבר למאמן ולירוקים. קגלמאכר מספר על השער היפה בקריירה. ובצד השני: מוגרבי מאוכזב, הכנות במועדון לבית הדין

מערכת וואלה!

בווידאו: משדר באולפן וואלה! NEWS בעקבות המשחק בנתניה

1. גארי קגלמאכר ספג לא מעט ביקורת כשהגיע למכבי חיפה. הוא היה סלע המחלוקת בין קרלסן לרוני לוי על רקע הגעתו כקשר אחורי. אתמול קגלמאכר תופקד בעמדה שהוא מכיר טוב יותר וביטל את שחקן הכנף הכי טוב בכדורגל הישראלי, טל בן חיים. "מולנסטיין ביקש ממנו לחשוב הגנה, הגנה והגנה. הוא עשה היטב את המוטל עליו", אמרו במכבי חיפה. אבל אז הגיע הרגע שגמר את המשחק. "כולם גיחכו על היכולות ההתקפיות שלו. האמת שגם אותנו זה הפתיע", הודו בכרמל.

עוד בנושא

כמה זה מתוק: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את מכבי תל אביב
הטיפול של מכבי חיפה בקגלמאכר מראה שהיא בדרך למעלה
רנה מולנסטיין: "גאה בקבוצה, מכבי חיפה צריכה לשאוף לתארים"
ארבלדזה: "לבן חיים היה משחק רע, קורה"

מולנסטיין מרוצה מאוד מהמגן שלו. המרוויח הגדול הוא נטע לביא והמפסיד הוא אייל משומר. אחרי ההופעה אתמול, שכללה הצלה נהדרת מקו השער, נראה שקגלמאכר ימשיך בתפקידו הנוכחי גם בהמשך העונה. "הדבר הכי חשוב הוא שהייתה לנו תכנית, ידענו מה הנקודות החזקות של מכבי תל אביב, ראינו אותם בליגה האירופית ועשינו את העבודה", אמר אתמול המגן. "אשחק איפה שיציבו אותי, כבלם, מגן ימני, כקשר אחורי. אליפות? זה רק משחק שביעי, אי אפשר בכלל לדבר על זה". לאחר מסיבת העיתונאים שאלתי אותו האם זה השער היפה בקריירה שלו. "זה ללא ספק היפה שבהם", הוא סיפר. "אבל אתה יכול לציין שזה העתק של השער האחרון שכבשתי במדי מינכן 1860- נגד פדרבורן". רשמנו.

גארי קגלמאכר שחקן מכבי חיפה (ימין). ברני ארדוב
גם בהגנה וגם בהתקפה. קגלמאכר בכל מקום/ברני ארדוב

2. לפני משחק הידידות שערכה מכבי חיפה בכרמיאל בשבוע שעבר, רנה מולנסטיין קיים שיחה מעניינת עם חניכיו. הוא סיפר להם שיש שיטה אחת שמעניינת אותו - 3:5:2, ושהוא מעוניין לבדוק אותה בהמשך. אחרי ההופעה של המגנים שלו אתמול (שער ובישול), קשה להאמין שההולנדי ישנה את השיטה, בעיקר בגלל שאין לו מספיק שחקנים שיכולים לשחק בעמדת שחקני הקו (ריאן?). "הוא כל הזמן חושב מחוץ לקופסא ובגלל זה הוא עשה בית ספר לטקטיקה לארבלדזה. לפני המשחק הוא היה בטוח שעטר ייתן את התפוקה אם יפתח כחלוץ. מסוף השבוע הוא חשב לפתוח עם סאן מנחם, אפילו סאן לא האמין לזה". התוצאה: עטר עשה 59 ספרינטים, המגן-קשר עשה אתמול את הקילומטראז' הגבוה על המגרש - 12 קילומטר. "זאת כנראה הסיבה שמולנסטיין היה צריך אותו שם", אמרו הירוקים בסיום.

למולנסטיין יש לא מעט סיבות לשמוח. בסוף השבוע הגיע לארץ בנו, בליווי החברה, וראה את אבא בהופעת בכורה על הקווים. ואם זה לא מספיק, אתמול הוא למד שיר חדש. כשנכנס לחדר ההלבשה כדי להודות לשחקנים שלו, הם הגבירו את הווליום לשיר החדש שכובש את מצעד הפזמונים - "מסיבה בחיפה" של האולטראס. "בדרך כלל אני לא מקשיב, בדרך כלל זה לא מזיז לי", שר איתי לוי. כשהמאמן יצא לכיוון הרכב, האולטראס האמיתי מהיציע שלו מחא כפיים. עם 15 מיליון צפיות ביוטיוב, גם לו כדאי להקשיב.

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. ברני ארדוב
"כל הזמן חושב מחוץ לקופסה". מולנסטיין/ברני ארדוב

3. הקהל של מכבי חיפה היה עסוק אתמול ביוסי בניון. כשפורסמו ההרכבים, החגיגה החלה. בניון ספג בוז אדיר, השיר הושמע עם סינון מסוים ומה שהתלווה אליו כנראה יגרור את המועדון לבית הדין - אבוקה. בסיום המשחק אתמול ניסו בחיפה לברר מדוע חברת האבטחה לא תפסה את האוהד, ושם טענו כי המשטרה לא אפשרה להם לעלות ליציע. לכן, במועדון יבקשו שנציג מטעמה יתלווה אליה לבית הדין ויסביר. "שחר שמח אתמול, למה הוא צריך להוציא 40 אלף בבית הדין? עשינו הכל לאתר את האוהד", אמרו.
עדיין ביציע, האוהדת מספר אחת אתמול הייתה כנראה אשתו של מריו מוסא. אחרי הבישול היא הסתובבה לחברים מאחור והרימה את הידיים למעלה. האוהדים קראו בשמו והיא ניסתה להתחקות אחר המילים בעברית. כך פתאום, במכבי חיפה כבר לא מדברים על סעיף השחרור שלו בינואר, אלא על אפשרות להביא בלם. ומה עם ואליינטה? הוא ייבדק הבוקר לאחר שסובב את הקרסול.

אוהדי מכבי חיפה מדליקים אבוקה. ברני ארדוב
מרגיז. האבוקה ביציע/ברני ארדוב

4. בסיום המשחק, אוחז בקביים, אוהד לויטה הגיע לחגוג עם השחקנים על כר הדשא ושם חיכתה לו הפתעה – עומרי גלזר. השוער בורוד זכה אתמול לכבוד מאוהדי מכבי חיפה וסחט כמה טפיחות על הכתף ממאמן השוערים גיורא אנטמן. "הוא שיחק אתמול עם הרבה ביטחון, יצא נכון, לא חשש מהמעמד למרות שמדובר בשוער צעיר יחסית. מגיע לו שאפו גדול", אמרו בחיפה. בצד השני, נראה פיראס מוגרבי פחות מרוצה ממצבו. רק שלשום אמרו כאן חבריו לקבוצה שהוא ימשיך לעבוד קשה בתקווה להוכיח למולנסטיין שהוא טועה לגביו, אבל אתמול הוא נראה פחות מרוצה אחרי שלא שותף. "הוא פתח את העונה נהדר, חשב שזאת תהיה עונת הפריצה שלו. עכשיו המצב פחות טוב", אמר אחד מחבריו בסיום. עטאא ג'אבר, ששוחח עם המאמן, רשם אתמול דקות ראשונות. "כולם יצטרכו לעבוד קשה ולהוכיח את עצמם. יש כאן סגל עמוק", סיכמו במועדון.

עומרי גלזר שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
איזה ערב נהדר. גלזר/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully