וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטיין: "גאה בקבוצה, מכבי חיפה צריכה לשאוף לתארים"

24.10.2016 / 23:11

מאמן מכבי חיפה מרוצה אחרי ה-0:2 של מכבי תל אביב: "עמדנו חזק והצלחנו להשיג שער מהיר". גלזר: "הרגשתי טוב מההתחלה". קגלאמכר: "גלו סבלנות כלפי שחקנים חדשים". ואליינטה סובב את הקרסול

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: תגובות לאחר המשחק

מכבי חיפה השיגה הערב (שבת) בסך הכול את הניצחון השלישי שלה העונה, אבל איזה ניצחון גדול זה מבחינתה. הירוקים עשו את זה עם 0:2 מול מכבי תל אביב, במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל. אלירן עטר כבש את הראשון בדקה ה-16, גארי קגלמאכר הכפיל בדקה ה-72. מארק ואליינטה סובב את הקרסול וייבדק מחר. אלירן עטר סירב להתראיין לטלוויזיה אחרי המשחק והירוקים צפויים לספוג קנס.

עוד בנושא:

מכבי חיפה קטעה את הרצף של מכבי תל אביב עם ניצחון 0:2
קגלמאכר 8, עטר 7, בניון 5, בן חיים החלוץ 4: ציוני המשחק
יוסי בניון לאחר המפגש הפיקנטי: "הייתה החלטה קשה לעזוב את מכבי חיפה"

רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יכול לחייך. מולנסטיין/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין: "היה מאוד מאוד קשה. ידענו שיהיה ככה כי מכבי תל אביב קבוצה מצוינת, אבל עמדנו חזק והשגנו שער מהיר. שמרנו טוב מאוד אז קרדיט לשחקנים, אני גאה בקבוצה". על מאבק האליפות: "ידעתי שתשאלו על זה, אם היינו מפסידים הייתם שואלים אותי אם זה הסוף עבורינו. זה תהליך, מועדון בסדר הגודל של מכבי חיפה צריך תמיד לשאוף לתארים". על עטר: "אני מאוד שמח שהוא חזר, לא קל לחזור אחרי תקופה ארוכה והייתה לי הרגשה טובה לגביו כי אני רואה אותו באימונים, הוא הבקיע שער פנטנסטי". על המערך של מכבי ת"א: "הם מתמודדים בכמה מסגרות וחייבים לעשות שינויים כל הזמן, גם היום היה אפשר לראות שהיא קבוצה טובה".

גארי קגלמאכר, כובש השער השני: "הדבר הכי חשוב הוא שהייתה לנו תכנית, ידענו מה הנקודות החזקות של מכבי תל אביב, ראינו אותם בליגה האירופית ועשינו את העבודה. אנחנו בתהליך שיפור. צריכים ליהנות היום ולהביט לעבר המשחק ביום שבת. זה היה משחק חשוב מול קבוצה חזקה. יש עוד דרך ארוכה לפנינו, צריך המשכיות. אשחק איפה שיציבו אותי, כבלם, מגן ימני, כקשר אחורי או לא משנה מה. תמיד אעשה את המקסימום. לוקח זמן להתאקלם, צריכים להיות סבלניים כלפי שחקנים חדשים במדינה חדשה. אליפות? זה רק משחק שביעי, אי אפשר בכלל לדבר על זה".

שוער מכבי חיפה עומרי גלזר הוסיף: "אני רוצה להודות לאוהדים שתמכו ולהגנה ששמרה עלי, עשינו ניצחון גדול עכשיו מתכוננים לאשקלון. הרגשתי טוב מתחילת המשחק. אוהד לויטה בחור מדהים ושוער ענק, הוא מלמד אותי דברים שלא ידעתי. רציתי לנצח ולשמור על שער נקי, אני מאמין ביכולות שלי ושל הקבוצה וניצחנו. עוברים ממשחק למשחק, הראש באשקלון".

מכבי חיפה בעקיצה

קגלאמכר מצייץ בעברית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully