וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "הגדולה שלנו היא היכולת לתמרן בין מפעלים", מיגל ויטור נפצע

24.10.2016 / 21:14

חלוץ הפועל באר שבע כבש צמד ב-0:2 מול עירוני קרית שמונה ונשמע מרוצה: "תמיד הולך לי טוב בצפון". ברק בכר: "זה ניצחון קשה וחשוב מאוד". הבלם הפורטוגלי נפגע במפשעה, חשש אצל האלופה

צילום ועריכת וידאו: אדריאן הרבשטיין

הפועל באר שבע רשמה הערב (שני) את ניצחון הליגה החמישי שלה העונה. האדומים עשו את זה עם 0:2 בחוץ מול עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור השביעי בליגת העל. בן שהר, שפתח בהרכב, כבש צמד (59 ו-78). מיגל ויטור נפצע והוחלף בדקה ה-42 ועלול להיעדר מהמשחק מול מכבי תל אביב במחזור הבא. הבלם הפורטוגלי סבל מכאבים במפשעה ובקבוצה חוששים שהוא סובל ממתיחה. אליניב ברדה חזר למגרשים אחרי חודש וחצי ונכנס כמחליף בדק ה-80.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
יכול לחייך. בכר/אדריאן הרבשטיין

מאמן עירוני קרית שמונה מוטי איוניר אמר לאחר המשחק: "באר שבע בליגה שלנו, אבל היא לא ברמה שלנו. אין מה להגיד. הפועל קרית שמונה של היוהם היא לא ברמה של באר שבע, אבל זה לא מנחם אף פעם. כי כשאתה משחק בבית, אתה תמיד שואף להוציא מהקבוצה שלך את המקסימום ולא הצלחנו לעשות את זה. הפסדנו לבאר שבע ולקחנו בחשבון שאנחנו יכולים להפסיד לה, אבל יש לנו תוצאות שהיינו יכולים לעשות טובות יותר.

"חסרות לנו נקודות במשחקים שבהם שיחקנו לא טוב. יש לנו סגל טוב וקבוצה טובה, אבל לצערי אנחנו לא מוציאים את המקסימום. אנחנו לא בשלב הלמידה של הקבוצה, אנחנו מכירים את הקבוצה, היא התחילה להתאמן כבר ביוני יולי. נצטרך להיות הרבה יותר טובים במשחקים אחרים. לא הגענו היום למספיק מצבים. לא זו הייתה הבעיה. הבעיה הייתה שאי אפשר להרוויח את הכדור ואז להפסיד אותו מהר. ברגע שאתה נותן לבאר שבע לשלוט במשחק בקלות, אז אתה לא יכול לעשות נגדה כלום".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר: "לא ציפינו למשחק קל. שיחקנו נגד קבוצה שלא הפסידה העונה והיא קבוצה ביתית מאוד. התחלנו את המחצית השנייה טוב, איתמר ניצן הציל כמה כדורים. אבל הסבלנות השתלמה. הגענו לעוד כמה מצבים, השגנו ניצחון חשוב מאוד וקשה מאוד. המחצית הראשונה לא הייתה רעה. שלטנו מול יריבה שבאה להתגונן. ידענו שנהיה סבלניים ואז אפשר יהיה לנצח. אנחנו בכושר טוב ויכולים להתיש את היריבה. עשינו את הדברים נכון".

על המשחק מול מכבי תל אביב בשבוע הבא, אמר בכר: "כל משחק לגופו. יש משחקים שמתפתחים קשה, יש משחקים שמתחילים טוב. כל משחק שונה. בשבוע הבא יהיה משחק מעניין מאוד. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אז לא מעניין מה שקורה הערב בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. היום נשמח ומחר נחזור לעבוד קשה. הייתי פה כמעט שליש מהחיים שלי, אני אוהב מאוד את האנשים פה וכיף לחזור לפה".

חלוץ באר שבע בן שהר, שכבש צמד, אמר: "נראה לי שהצפון עושה לי טוב. גם בעונה שעברה כבשתי פה, גם לפני חמש שנים. בזמן האחרון קצת שיחקתי פחות, רציתי להוכיח את עצמי על המגרש. אני שמח שעזרתי לקבוצה במשחק לא פשוט בקרית שמונה. עשינו צעד חשוב מאוד לקראת השבוע הבא, יש לנו משחק חשוב מאוד. אנחנו שחקנים מקצועניים שצריכים לתת הכול בכל משחק. עם כל הכבוד לליגה האירופית, הליגה חשובה מאוד. זה יהיה קשה, אבל זו הגדולה של קבוצה גדולה. אנחנו יודעים לתמרן בין כל המשחקים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully