וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המינוי מתקרב? רוני לוי נחת בקפריסין כדי לנהל מו"מ לאימון אנורתוזיס

מאמן מכבי חיפה לשעבר ייפגש ביממה הקרובה עם ראשי המועדון כדי לקדם את חזרתו לקבוצה אותה אימן ב-2011-2013. סגן הנשיא ויולאריס: "רוני מאמן יוצא מן הכלל, הוא אחד משני המועמדים"

מאמן מכבי חיפה רוני לוי. ברני ארדוב
הגיע לקפריסין. רוני לוי/ברני ארדוב

רוני לוי נחת היום (שני) שני בקפריסין כדי להיפגש עם ראשי אנורתוזיס פמגוסטה, המעוניינים להחזירו לתפקיד המאמן. ביום חמישי פורסם בוואלה! ספורט על גישוש ראשוני שנעשה מצד הקבוצה הקפריסאית בה אימן לוי בין השנים 2011-2013, וכעת מנסים הצדדים לקדם את המגעים. לוי קיבל לפני החג טלפון ובו התבקש להגיע למשא ומתן מיידי, כשנאמר לו כי הוא המועמד המוביל. המכשול היחיד שיכול לטרפד את המהלך זה המצב הכלכלי של המועדון.

על פי דיווחים באי השכן, מחר בבוקר מתוכננת פגישה בין לוי לראשי המועדון, ואם תהיה הסכמה, המאמן הישראלי יתחיל בתפקידו כבר ביום רביעי. תמיס ויולאריס, סגן נשיא אנורתוזיס, אמר הבוקר: "יהיה לנו מאמן חדש השבוע. רוני הוא מאמן יוצא מן הכלל, הוא אחת הבחירות הראשונות שלנו. הוא נותר ברשימה עם מרינוס אוזונידיס".

כזכור, לוי בן ה-49 נפרד ממכבי חיפה בסוף חודש יולי אחרי שזכה עם הקבוצה בגביע המדינה בעונה הקודמת והודח בשלב מוקדם מהליגה האירופית עם הפסד בפנדלים לנומה קאליו האסטונית, אך הוא עדיין מקבל שכר מהמועדון עד סוף העונה הנוכחית.

פרט לקדנציה הקודמת בקפריסין, אז לקח את אנורתוזיס מתחתית הטבלה עד למקום הרביעי ובעונה שלאחר מכן צעד בצמרת עד פיטוריו באפריל 2013, לוי הספיק לאמן גם ברומניה את אוניראה אורזיצ'ני וסטיאווה בוקרשט. את התארים היחידים שלו כמאמן השיג במכבי חיפה עם שלוש אליפויות רצופות ב-2004 עד 2006, שני גביעי טוטו וכאמור הגביע בעונה שעברה.

עוד בנושא:

לידיעה הבלעדית על מועמדותו של רוני לוי לאנורתוזיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully