וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמו המועמדים לפרס כדור הזהב: רונאלדו ומסי בפנים

המגזין הצרפתי "פראנס פוטבול" פרסם את רשימת 30 המועמדים הסופיים לתואר שחקן השנה. גם בייל, דה בראונה, סוארס, זלאטן ואינייסטה בפנים. רנאטו סאנצ'ס זכה בפרס השחקן הצעיר של השנה

אימג'בנק GettyImages

האם השנה תישבר ההגמוניה של כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי? כמדי שנה, מגזין הכדורגל הצרפתי, "פראנס פוטבול", פרסם היום (שני) את רשימת 30 המועמדים לפרס כדור הזהב, בו זכו צמד הפנומנים בשמונה השנים האחרונות.

הפורטוגלי של ריאל מדריד שזכה בפרס לפני שנתיים שוב ברשימה, ועמו גם חברו לקבוצה, גארת' בייל. עוד ברשימה: סרחיו אגוארו (מנצ'סטר סיטי), קווין דה בראונה (מנצ'סטר סיטי), פייר אמריק אובמיאנג (דורטמונד), ג'אנלואיג'י בופון (יובנטוס), פאולו דיבאלה (יובנטוס), גונסאלו היגואין (יובנטוס), דייגו גודין (אתלטיקו מדריד), אנטואן גריזמן (אתלטיקו מדריד), זלאטן איברהימוביץ' (מנצ'סטר יונייטד), קוקה (אתלטיקו מדריד), אנדרס אינייסטה (ברצלונה), טוני קרוס (ריאל מדריד), רוברט לבנדובסקי (באיירן מינכן), תומאס מולר (באיירן מינכן), לוקה מודריץ' (ריאל מדריד), ליאונל מסי (ברצלונה), ריאד מאחרז (לסטר סיטי), הוגו לוריס (טוטנהאם), רוי פטריסיו (ספורטינג ליסבון), סרחיו ראמוס (ריאל מדריד), לואיס סוארס (ברצלונה), ג'יימי ורדי (לסטר סיטי), ארתורו וידאל (באיירן מינכן).

יש לציין שבמהלך שש השנים האחרונות תואר שחקן השנה בעולם היה דרך שיתוף פעולה של המגזין הצרפתי ושל פיפ"א ביחד, אך השנה הוחלט על הפסקת שיתוף הפעולה.

במקביל, שחקנה הצעיר של באיירן מינכן, רנאטו סאנצ'ס, זכה בפרס ה"גולדן בוי" - השחקן הצעיר המצטיין של השנה. הפורטוגלי גבר על שחקנים נהדרים כמו מרכוס רשפורד וקינגסלי קומאן שמשלימים את הפודיום, כשבעשירייה הראשונה ניתן למצוא גם את השוער האיטלקי של מילאן, ג'אנלואיג'י דונארומה. בתואר היוקרתי זכו בעבר גם ויין רוני ומריו בלוטלי.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג גמר ליגת האלופות 2016. GettyImages
בפעם הרביעית? רונאלדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully