וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן כבשה פעמיים בתוספת הזמן ב-2:3 על ראשון לציון

דרמה אדירה באצטדיון רמת גן: מוליכת הטבלה פיגרה 2:0, אבל ניר שרון השווה בדקה ה-91 והמחליף מייקל סיטון שצימק לפני כן, הכריע בדקה ה-93. 0:1 לנצרת עילית על הפועל קטמון

איתמר כהן שחקן הפועל רמת גן חוגג. ברני ארדוב
חגיגה גדולה להפועל רמת גן/ברני ארדוב

המחזור השביעי בליגה הלאומית נחתם הערב (שני) עם דרמה אדירה, כאשר הפועל רמת גן חזרה מפיגור 2:0, כבשה פעמיים בתוספת הזמן וניצחה 2:3 את הפועל ראשון לציון. הפועל קטמון המשיכה להסתבך עם הפסד 1:0 בקרב התחתית מול הפועל נצרת עילית, שהשיגה ניצחון ראשון העונה בבכורה של עידן בר און.

מאמן הפועל פתח תקוה עידן בר און. ג'יני
שינוי המאמן עבד לנצרת עילית בבכורה. עידן בר און/ג'יני

הפועל רמת גן - הפועל ראשון לציון 2:3

איזו דרמה. האורדונים לא ניצחו את ראשון לציון בבית מאז ינואר 2007, אז השתיים שיחקו יחד בליגה הארצית, אבל הערב הנתון הזה השתנה בדרך הכי מתוקה שיש. האורחים, הפעם בתלבושת לבנה, קיוו להשתוות ליריבה בפסגה כשמיכאל זנדברג הוותיק נעזר ברגל של ישראל ראש וכבש בדקה השביעית מול קבוצת נעוריו, כשבחלוף שמונה דקות נגח אלירן סיימון את השער השני אחרי יציאה איומה של השוער אלדר פשכצקי לכדור קרן. הפועל רמת גן לחצה וצימקה עם נגיחה של המחליף מייקל סיטון בדקה ה-50, אך זו הייתה רק ההתחלה. בתוספת הזמן פרץ נועם כהן בצד שמאל ובישל לניר שרון שנגח את השוויון, ובדקה ה-93 ירה סיטון מחוץ לרחבה כדור חד שטס אל הרשת וקבע מהפך מדהים של המוליכה.

הפועל נצרת עילית - הפועל קטמון 0:1

בכורה מוצלחת לעידן בר און, שחזר הביתה כמאמן ראשי והוביל את נצרת עילית לניצחון ראשון העונה, אחרי שישה משחקים בהם לא הצליחה לנצח עם רפי בוסקילה על הקווים. הפועל קטמון, שניצחה בשלושה מארבעת המפגשים הקודמים שלה עם נצרת עילית וברביעי סיימה בתיקו, המשיכה את פתיחת העונה המאכזבת שלה ונכנעה לשער של ג'ורג' אמסיס בדקה ה-41.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully