וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ר.ב לייפציג ניצחה את ברמן 1:3, שאלקה ניצחה 0:3 את מיינץ

הקשר מגינאה המשיך להבריק, הפעם עם צמד שהעלה את העולה החדשה למקום השני, מרחק שתי נקודות מבאיירן מינכן. שבוע לפני דורטמונד: שאלקה הביסה 0:3 את מיינץ, צמד לנביל בנטאלב

נאבי קייטה שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
מככב גם בגרמניה. קייטה/GettyImages

המחזור השמיני בבונדסליגה הגרמנית הגיע הערב לסיום עם שני משחקים. בראשון ביניהם ר.ב לייפציג המשיכה לדהור ושמרה על פער של שתי נקודות בלבד מבאיירן מינכן. לאחר מכן שאלקה הביסה 0:3 את מיינץ.

שחקני ר.ב. לייפציג. GettyImages
שחקני לייפציג מאושרים/GettyImages

ר.ב לייפציג - ורדר ברמן 1:3

הספרינט של העולה החדשה במעלה הטבלה נמשך. המזרח גרמנים רשמו ניצחון שלישי ברציפות והם עדיין בלי הפסד בעונה חלומית בינתיים. שחקן העונה שעברה באוסטריה, נאבי קייטה, כבש צמד בדקות 42 ו-74 - הראשון אחרי מבצע סולו יפהפה. סרג' גנאברי צימק בדקה ה-76, אבל דייבי זלקה חתם עוד ניצחון עם גול עמוק בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נביל בנטאלב שחקן שאלקה. AP
האלג'יראי הראשון שכובש צמד בבונדסליגה. בנטאלב חוגג/AP

שאלקה - מיינץ 0:3

שבוע לפני הרבירדרבי, ונראה שהרויאל בלוז מתחילים סוף סוף להראות משהו מהכישרון העצום שיש בקבוצה. אחרי שפתחה את העונה עם חמישה הפסדים בחמישה משחקים, השיגה היום שאלקה את הניצחון השני שלה בשלושת המחזורים האחרונים ובסך הכול היא השיגה בהם שבע נקודות. נביל בנטאלב, שכבש שער גדול במחזור שעבר, הרשית פעמיים והפך לאלג'יראי הראשון שכובש צמד בבונדסליגה, מקס מאייר כבש בין לבין. חאירו סמפיירו הספרדי בן ה-23 פתח בהרכב של מיינץ וחזר לשחק אחרי פציעה שהשביתה אותו מאז מאי.

הקבוצה של מרקוס ויינצירל כבשה את הראשון בדקה ה-23. פרנקו די סנטו, שעלה בהרכב במקום ברל אמבולו הפצוע, הוריד נהדר עם החזה לבנטאלב, שבעט חזק ומדויק פנימה את ה-0:1. מקס מאייר הכפיל בדקה ה-48 אחרי בישול מצד ימין של די סנטו וזה 0:2. השלישי הגיע בדקה ה-61 ושוב זה היה בנטאלב אחרי מסירה יפה משמאל של סיאד קולאשינץ'.

אוהדי שאלקה עם שלטים של ברל אמבולו. AP
אוהדי שאלקה עם שלטי מחווה לברל אמבולו הפצוע/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully