וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ: היליארד וריצ'רד לא ישוחררו, שיבק משבח את זלמנסון

23.10.2016 / 17:53

באלופה הוחלט לקלוט בחזרה את שון דאוסון ורק לאחר מכן לקבל החלטות בנוגע למצבת הזרים. המאמן החמיא לסנטר שקלע שיא קריירה מול הרצליה: "נתן הצגה". גורקה מתוסכל: "מדאיג אותי איך שבאנו למשחק הזה"

one

מכבי ראשון לציון הביסה היום (ראשון) 73:89 את בני הרצליה, וכעת בקבוצה עוברים להתעסק בעתיד. באלופה החליטו לא לצרף בשלב הזה זר במקומם של אנתוני הילארד ופטריק ריצ'רד, שימשיכו במועדון במקביל לחזרתו של שון דאוסון. רק לאחר שהכוכב הישראלי ייקלט, יוחלט האם לצרף רכז זר במקומו של ג'ו ג'קסון ששוחרר, לשחרר את היליארד או ריצ'רד או להישאר במתכונת הנוכחית.

"אנחנו נשחק עם ארבעה זרים, שון דאוסון יגיע במהלך השבוע הקרוב לארץ, הוא יודיע לי היום בערב בדיוק מתי", אמר המאמן אריק שיבק. "מקווה שהוא ישחק בשבת בקרית גת. ראשון לציון זה מועדון מאוד מסודר, ואני לא מדבר בנושא של כסף, אלא בנושא של תוכניות עבודה. לפני חודשיים החלטנו ללכת על חמישה זרים ואנחנו הולכים בקצב שלנו, זה הוכיח את עצמו שההחלטה הייתה נכונה. ג'ו ג'קסון לא התאים לנו. ברגע ששון יגיע הוא ייכנס לקבוצה, אחרי זה נראה אותו פה ואז נקבל החלטה מה נעשה הלאה. נישאר עם רכז וחצי, קצת חנוכי וקצת פטריק".

המאמן שיבח בסיום הניצחון על הרצליה את עידן זלמנסון שכיכב עם שיא קריירה של 17 נקודות: "זה חלק מהבנייה שלנו, במשחקי האימון נתתי לזלמנסון ונמרוד לוי לשחק הרבה ולא מעט אנשים הרימו גבה. אני מאוד שמח. כששיחקנו בפינלנד יצא שהוא לא שיחק, הלכנו למלון ושאלתי איפה הוא. הוא נשאר באולם לזרוק ולהרים משקולות ומשם הוא בא ברגל, במינוס שלוש מעלות. יש חבר'ה צעירים שכשלא משחקים הם או מקטרים על כל העולם, והאופציה השנייה זה להמשיך לעבוד עד שאתה מקבל את ההזדמנות. היום זלמנסון נתן הצגה".

על הפיטורים של ארז אדלשטיין אמר שיבק: "אני מאוד אוהב את ארז. הייתי קצת בהלם, הדבר היחיד שאני מאחל לו זה שיישב בבית ויהיה רגוע, הכי חשוב שיהיה בריא והחיים ממשיכים. הזמן הוא התרופה הכי טובה, שייקח את הזמן שלו".

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. ניב אהרונסון
מתוסכל. גורקה/ניב אהרונסון

מנגד, המאמן המפסיד מיקי גורקה סיכם: "היינו ליד, זאת ההגדרה הכי טובה, באנו מאוד רכים. דיברנו על ריבאונד ההתקפה של ראשון, והם לקחו 12 ריבאונד התקפה, דיברנו על ההגנה במעבר וגם שם נפלנו. מדאיג אותי איך שבאנו. זה הרגיש שבאנו למשחק ולא באנו לשחק, זה החלק הכי מאכזב. יש ימים שאתה כל הזמן ליד וכל פעם שאתה צריך סל או עצירה, הכל הולך נגדך. כשאתה לא בא אגרסיבי, 90 אחוז מהפעמים הדברים ילכו נגדך. אני מאוד מקווה שאין קשר לאירופה, לכל משחק יש את החיים שלו. אני מאוד מרוצה שאנחנו באירופה, אם היה אפשר הייתי ממליץ לכל קבוצה לעשות את זה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully