וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבלדזה: "נחמד לשחק מול יריבה שמנסה לשחק התקפי". אלברמן: "בניון מאושר פה"

23.10.2016 / 15:30

מכבי תל אביב מתכוננת למכבי חיפה (שני, 21:00, ערוץ 5), ארבלדזה טרם החליט מי יפתח: "התחושה הכי קשה לשחקן זה להיות מחוץ לסגל". אלברמן: "בניון קיבל את ההחלטה הנכונה להגיע. יש לנו הרבה מה ללמוד מארבלדזה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שהצליחה לשפר את מצבה בשלב הבתים של הליגה האירופית, מכבי תל אביב תשוב לליגת העל מחר (שני, 21:00, ערוץ 55) כאשר היא תארח את מכבי חיפה במפגש שינעל את המחזור השביעי בליגת העל. לקראת המפגש שוטה ארבלדזה ערך היום מסיבת עיתונאים.

הצהובים חגגו עם 1:2 דרמטי באלקמאר וכעת הם ינסו לשמור על המקום ראשון מול הירוקים של רנה מולנסטיין. אייל גולסה, שכבש שער ניצחון בהולנד, צפוי להמשיך בקישור לצדם של האריס מדוניאנין וגל אלברמן. יוסי בניון יפגוש לראשונה את הירוקים מאז המעבר בקיץ. אימון הצהובים הוקדם בעקבות בקשת השחקנים לקראת כניסת החג השני של סוכות.

עוד בנושא:

בניון שוב משתיק את הקהל: חזרה לתקופה הקשה במכבי חיפה
מכבי תל אביב - מכבי חיפה: רוקאביציה לא התאמן, אלירן עטר בחוד

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. יוסי ציפקיס
דרוך. שוטה ארבלדזה באימון/יוסי ציפקיס

"כל משחק הוא חשוב עבורנו", פתח את דבריו ארבלדזה, "מכבי חיפה היא קבוצה שמנסה לשחק כדורגל, לתקוף, לצאת למתפרצות מהירות. יש להם מאמן עם שיטה, שמנסה לשחק התקפי, זה תמיד נחמד לשחק מול קבוצה שמנסה לתקוף, זה טוב גם לאוהדים.

"אנחנו מאמינים בכל משחק שאנחנו יכולים לנצח. בלי שחצנות, ובלי לא לכבד את היריבה, אבל אנחנו צריכים להאמין בעצמנו בכל משחק, גם באירופה, ובמיוחד בליגה, שאנחנו צריכים לנצח בו.

"חבל שאפשר להציב רק 18 שחקנים בסגל. צריכים תמיד להשאיר שניים או שלושה שחקנים מחוץ לסגל, וזה קשה, זו התחושה הכי קשה שיש לשחקן. אבל אלה החוקים. יש תחרות טובה בין השחקנים. יש הרבה משחקים, אנחנו בארבע מסגרות, יש כאלה שגם משחקים בנבחרות, אז לא נשחרר שחקנים.

"אנחנו קבוצה בתהליך, ותמיד יכולים להשתפר. מה שחשוב זה שנשתפר כל הזמן, ונעבוד קשה, ונוציא מעצמנו את המיטב. על זה אנחנו מדברים, לזה אנחנו מצפים.

"יש לי מבחר גדול של שחקנים, אחליט אחרי האימון עם מי לשחק. אני מכיר את האיכויות של היריבה, ואני יודע שאם לא נגיע זהירים למשחק, מכבי חיפה יכולה לפגוע בנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה לצד גל אלברמן. יוסי ציפקיס
ארבלדזה ואלברמן/יוסי ציפקיס

הקפטן גל אלברמן אמר: "אנחנו קבוצה שנמצאת בתהליך. יש לנו נכונות ללמוד. יש פה אומנם שחקנים מנוסים, אבך עדיין רוצים ללמוד ולהתקדם. המשחק באירלנד, למרות התוצאה השלילי, יכול לסמן מפנה. אחריו היה הדרבי. אם נלמד משהו מהמשחק הזה, ומרמת המוכנות שלנו אליו, נרוויח הרבה".

על גולסה ובניון שישחקו מול קבוצתם לשעבר: "אלה שני שחקנים מאוד אהובים. הם הגיעו למקום טוב, למועדון שמאוד חשק בהם, והם מרגישים אהובים ומורעכים, ותורמים לנו המון".

על יוסי בניון: "אני רואה עליו שהוא שמח ומאושר וקיבל את ההחלטה הנכונה. כולנו מסתכלים עליו בהערצה, הוא אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי. אנחנו גאים לשחק לצדו, יש הרבה מאוד מה לקחת מיוסי".

על ארבלדזה: "אני מדור הוותיקים שעוד זכו לראות אותו משחק. זה שחקן ברמה שאנחנו לא מכירים. יש הרבה מה ללמוד ממנו. זה יתרון גדול מאוד, במיוחד לשחקני ההתקפה. הוא יכול לתת טיפים נכונים כדי למקסם את היכולת שלהם.

"מה אנחנו צריכים לשפר? אנחנו דיסקרטיים לגבי חדר ההלבשה, ולגבי דברים מקצועיים. אנחנו רוצים להרים את הרמה, לשלוט במשחק יותר דקות. גם בהולנד איבדנו שליטה במשחק. רוצים להיות קבוצה דומיננטית, לשלוט במשחק ברוב הדקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully