וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: שנגחאי SIPG הציעה לוויין רוני חוזה בסך 80 מיליון ליש"ט

הצניחה במעמדו של קפטן מנצ'סטר יונייטד עוררה את אריקסון, שפתח במגעים עם החלוץ. רוני שוקל את ההצעה ועשוי להסכים אם לא יחול שיפור במעמדו. בינתיים, החלוץ עשוי להיעדר מול צ'לסי

רויטרס

עתידו של ויין רוני במנצ'סטר יונייטד ממשיך להתערער. היכולת של קפטן נבחרת אנגליה לא זכתה לתפנית חיובית גם בעקבות הגעתו של ז'וזה מוריניו ולפני המפגש מול צ'לסי (18:00, ספורט 1) מדווחים בממלכה כי סוון גוראן אריקסון פתח במגעים עם החלוץ. השבדי, שאימן את רוני בנבחרת אנגליה, מאמן כיום את שנגחאי SIPG והוא מקווה לנצל את קשרים הטובים עם החלוץ כדי לגרום לו להצטרף לקבוצתו, כחלק מהנהירת הכוכבים לסין, כולל ערן זהבי.

עוד בנושא:

יורגן קלופ: "הופעה מצוינת, אם לא היינו מנצחים זו הייתה בדיחה"
ה"מוריניאדה" של פפ: מנג'ר סיטי איבד שליטה במסיבת העיתונאים
ז'וזה מוריניו: "אי אפשר למחוק אותי מההיסטוריה של צ'לסי"

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
חבר חדש לזהבי? רוני/רויטרס

מתווה העסקה כולל חוזה עתק של 500 אלף ליש"ט לשבוע, וחוזה כולל בסך 80 מיליון ליש"ט עד לסיום הקריירה. לא ברור מה יהיה אורך ההסכם, אולם רוני שוקל את ההצעה ברצינות. החלוץ עשוי להסכים לעבור לסין, במקרה בו מוריניו יבהיר לו בצורה ברורה כי הוא אינו בונה עליו. רוני זוכה להערכה מרשימה מצד השבדי, שכינה אותו בעבר: "פלה הלבן", בתקופה שעמד על הקווים של נבחרת שלושת האריות.

בינתיים, הקפטן לא נכלל בתוכניות של המיוחד לקראת המשחק בסטמפורד ברידג' מול האקסית. רוני אמנם פתח מול פנרבחצ'ה בליגה האירופית, אולם הוא ימתין על הספסל כאשר זלאטן איברהימוביץ' ומרכוס רשפורד זוכים לעדיפות ברורה מצד 'המיוחד'. מאוחר יותר טענו כי הכוכב בן ה-31 סובל מפציעה והוא עשוי שלא להיכלל בסגל. חואן מאטה צפוי להוביל את הקישור בצוותא עם אנדר הררה ופול פוגבה, ג'סי לינגארד יועדף על פני אנתוני מרסיאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully