וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ ביקר: "אנחנו צריכים לעבוד יותר על מצבים נייחים"

23.10.2016 / 9:31

שוב שמח בהפועל חיפה. אחרי הביקורת מהשחקנים, הבעלים סבור: האמירות שלי העלו את הקצב באימון. ברונו פיניירו זעם: "השופט עשה את ההבדל. הייתה עבירה על פלטהאוזן". ביקורת על היחס לפלקושצ'נקו

הפועל חיפה עם הפסד שני ברציפות, אלא שבניגוד להפסד האחרון הפעם צפה הבעלים יואב כץ במשחק מהיציע. בסיום ההפסד להפועל תל אביב נשמע כץ מאוכזב מאוד, זאת למרות שרק בסוף.השבוע צפה כי הקבוצה תפסיד כשאמר כי היריבה פיעבוריטית לקראת המשחק. "יש אכזבה וצריך להפיק את הלקחים ממנה. הלקח המרכזי וההבדל הוא מצבים נייחים", ביקר כץ. "מתוך ארבעה שערים אחרונים ספגנו שלושה ממצבים נייחים. זה 75 אחוז, הממוצע הוא 30. צריך לשפר את זה".

כץ הוסיף: "האמירות שלי פגעו? הקצב של האימונים עלה מאז. כיוואן וארבייטמן שינו את קצב המשחק. הפועל תל אביב עצרה כדורים מקו השער. אין לי ידע מספיק בכדורגל כדי לבחור שחקנים. אני צריך לדאוג שהארבעה שבוחרים יבחרו נכון. הספסול של פלקושצ'קו? יש סגל רחב ויש רוטציה. אולי במשחק הבא הוא יפתח. אני לא קובע את הרוטציה. רוב הקבוצה מורכבת משחקני בית. אני לא יושב עם סטופר ובודק דקות". על השאלה מדוע הקבוצה צוברת יותר מדי כותרות בהקשרים שליליים ענה: "אנחנו צריכים לתת לתקשורת פרנסה". למרות הביקורת של כץ, הבעלים דווקא החמיא בסיום לצוות המקצועי ולשחקנים.

מקסים פלקושצ'נקו הפועל חיפה. ברני ארדוב
למה הוא לא משחק יותר? פלקושצ'נקו/ברני ארדוב

במועדון לא אהבו את העובדה שמקסים פלקושצנ'קו לא מוצא את מקומו בהרכב. יואב כץ עשוי למכור אותו בקיץ, וכרגע גם הקשר מרגיש שהוא לא מצליח להתקדם. ביקורת נוספת: במועדון טוענים שאלי כהן היה צריך להעמיד שני שחקנים בחומה שיצרו שחקני הפועל תל אביב בשער הראשון. "לא יכול להיות שכל האיצטדיון ראה מה גיא לוזון אומר לדגני, ולא הגבנו", אמרו.

ברונו פניירו הוסיף: "הדבר היחיד שעשה את ההבדל זה השופט. הייתה עבירה על פלטהאוזן בשער השני וזה מה שעשה את ההבדל. עד אז הייתה להפועל תל אביב הזדמנות אחת. השוער של הפועל ת"א הציל אותם חמש או שש פעמים. ניצחנו את בית"ר והפסדנו לרעננה. זה לא יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully