וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט גיא לוזון בהפועל תל אביב: "הוא איש מצחיק שעושה אווירה טובה"

אחרי שני ניצחונות רצופים, שחקני הפועל תל אביב נותנים קרדיט למאמן ומבקרים את גוטמן על בחירת הזרים: "ניקוליץ' לא אותו שחקן, הוא כבוי". וגם: זגורי סוף סוף מחייך, הצרות הכלכליות לא נגמרות

צילום ועריכת וידאו: אדריאן הרבשטיין

1. "זה נכון שהדרישות הטקטיות של גיא שונות והוא מאמין בשחקנים אחרים, אבל השינוי הכי גדול שהוא הביא זה באווירה", אמר אתמול (שבת) אחד משחקני הפועל אחרי הניצחון 0:2 על הפועל חיפה. אחרי חודשים בהם במועדון בעיקר עסקו בצרות המקצועיות והכלכליות, אתמול סוף סוף התפנו שחקני ואנשי הפועל תל אביב לשמוח. הבעיות נותרו בצד ואת מירב המחמאות על הניצחון קיבל המאמן. לוזון היה אחראי כמעט ישיר לשער הראשון של עומרי אלטמן, כאשר קרא לאוראל דגני וביקש ממנו להרכיב חומה קטנה מאחורי החומה של הפועל חיפה כדי להסתיר לשוער החיפאי. השחקנים מחזיקים בדעות חיוביות מאוד בנוגע אליו. "כיף להגיע לאימונים", העיד שחקן נוסף. "לא מספיק שהוא בא עם אנרגיות שיא, הוא פשוט איש מצחיק שעושה אווירה טובה. אין שחקן כמעט על הדשא שלא עובד קודם כל בשבילו. חבל שהוא לא הגיע בתחילת העונה. אם זה היה קורה היינו במקום אחר היום".

עוד בנושא:
עולים על המסלול: הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל חיפה בחוץ
גיא לוזון: "שכר? הסיפוק והריגוש של השערים שווים כל סכום בעולם"

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוזון. אדריאן הרבשטיין
העיקר האווירה. גיא לוזון/אדריאן הרבשטיין

2. למרות החיוכים, הועברה אצל האדומים גם לא מעט ביקורת סמויה, אולי על המנהל הסופרטיבי אלי גוטמן. כולם דיברו אתמול על החיזוק שגוטמן הביא בקיץ. מתחילת העונה חלק גדול מהשחקנים דיבר על העובדה שגוטמן הפקיד את גורל הקבוצה בידי זרים שלטענתם פשוט לא היו מספיק טובים ומחוייבים. הניצחון אתמול ללא גורובסוב, שובשיץ', סימיץ' וניקוליץ' שהוחלף במחצית חיזק את הטענות הללו. בינתיים, ניקוליץ' ממשיך לספוג אש. "לאף אחד לא ברור מה קרה מתחילת העונה. זה פשוט לא אותו שחקן שהגיע לפה. הוא נראה כבוי", אמר אחד השחקנים.

בהקשר הזה אמר אתמול לוזון: "אותי לא מעניין שמות או מספרים, מי שטוב באימונים יקבל את הצ'אנס שלו במשחקים". למרות זאת, לוזון כבר העביר מסרים להנהלה ולגוטמן שהוא היה רוצה להתחזק בינואר. כרגע לקבוצה אין תקציב נוסף לרכש וכבר נאמר למאמן החדש של הפועל כי אם ירצה שחקנים חדשים הוא יצטרך לשחרר אחרים. מלבד שובשיץ' שמועמד לעזוב, גם גורובסוב וניקוליץ' עשויים למצוא את עצמם מחוץ לקבוצה.

3. החגיגה האמיתית אמש הייתה בעיקר של ישראל זגורי שחזר לשחק אחרי יותר משנה. הקשר שקרע את הרצועה הצולבת ובמהלך תקופת השיקום קיבל מסרים לפיהם עליו לעזוב את הקבוצה, קיבל מלוזון דקות ראשונות. "הייתה קצת התרגשות לחזור לשחק אחרי תקופה כזו ארוכה", אמר הקשר לאחר המשחק. "קודם כל הכי חשוב שניצחנו שני משחקים ברצף והפנים כבר קדימה לגביע הטוטו ביום רביעי. עברתי תקופה קשה, אבל כרגע זה כבר מאחורי ואני לא מתעסק בזה. מאז שגיא הגיע הוא מדבר איתי הרבה והוא הכין אותי טוב ואני שמח שהוא החזיר אותי לשחק אחרי תקופה ארוכה. אני מתעסק בכדורגל ואם אני לא מקבל שכר אז זה בסדר, אני לא דואג. עד היום אף אחד לא נשאר קירח וכולם קיבלו בסופו של דבר את הכסף".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
המנהל המקצועי של הפועל תל אביב אלי גוטמן. ברני ארדוב
עדיין לא מקבל קרדיט. גוטמן/ברני ארדוב

4. למרות הניצחונות, המצב הכלכלי עדיין מדאיג את הפועל תל אביב. בהנהלה טוענים שהעובדים והשחקנים שלא קיבלו את שכרם עד כה, אמורים לקבל אותו אחרי החג. המצב עוד יותר מדאיג כרגע מכיוון שבהפועל לא ממש יודעים מהיכן הכסף ישולם בחודש הבא. רוב הכסף שהוזרם לאחרונה כדי לכסות חלק מהחובות של המועדון מומן מכיסו של איש העסקים מני ויצמן ולא מזה של הבעלים אמיר כבירי, שאמור לדאוג למשכורות הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully