וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס לא חושב על תואר ה-MVP, עומרי כספי מרוצה ממאמנו החדש

כוכב קליבלנד לא מאמין שכמות הדקות הפחותה שהוא צפוי לקבל בעונה הקרובה תשפיע על סיכוייו להשתוות לג'ורדן. הישראלי שמח על העיסוק בהגנה, בברלי ייעדר 20 משחקים, דני גרין שלושה שבועות

שחקן קליבלנד קאלבירס לברון ג'יימס. AP
אם סטף יכול, למה לא הוא? לברון/AP

השאלה הגדולה ביותר באימון קליבלנד אמש (שבת) עסקה בסיכוייו של לברון ג'יימס לזכות בתואר ה-MVP בפעם החמישית בקריירה. כוכב האלופה אמור לקבל פחות דקות משחק ומנוחה מרובה יותר השנה, וכשנשאל האם זה ישפיע על סיכוייו להשתוות למייקל ג'ורדן וביל ראסל, השיב: "לא, כי סטף שיחק בעונה שעברה 31 דקות בממוצע והוא זכה ב-MVP".

"מעולם לא התחלתי עונה ואמרתי שאני רוצה לזכות ב-MVP", הוסיף קינג ג'יימס. "תמיד חשבתי שאני רוצה להיות ה-MVP של הקבוצה שלי, ובזכות זאת השגתי ארבעה תארים כאלה".

אשתקד שיחק לברון 35.6 דקות לערב - הממוצע הנמוך בקריירה - והעונה המספר הזה אמור לרדת, אף שטיירון לו סירב לנקוט בכמות דקות מדויקת למשחק. "דיברנו על זה", אמר המאמן. "הוא מבין שאנחנו רוצים להוריד לו את הדקות ולתת לו לנוח לגמרי בחלק מהמשחקים. נצטרך להיות חכמים בסיטואציה הזאת. יש לנו מטרה אחת והיא לזכות באליפות, אז תארים אישיים יגיעו לאחר מכן. אם לברון יזכה ב-MVP זה כנראה אומר שאנחנו מנצחים, אז אשמח אם זה יקרה".

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס מול ווילי וורקמן שחקן מכבי חיפה. AP
ההגנה תעשה את ההבדל. כספי/AP

סקרמנטו תפתח את עונת 2016/17 שלה בלילה שבין רביעי וחמישי, כשתתארח בפיניקס, ובינתיים מצב הרוח במועדון מרומם. הגעתו של המאמן החדש דייב ייגר מותיר עד כה רושם טוב, גם על עומרי כספי. "בעונה שעברה הרגשנו שאנחנו יכולים לקלוע על כל קבוצה, אבל לא הצלחנו להשיג עצירות", אמר הישראלי הראשון ב-NBA. "במחנה הזה הדגשנו שאם נצליח להשיג עצירות, יהיה קשה לשמור עלינו. אנחנו יודעים שיש לנו מספיק כישרון כדי לקלוע. כשאתה שם שחקנים במקומות הנכונים ומתאמץ בהגנה, אפשר לראות תוצאות טובות יותר".

אשתקד הציגה סקרמנטו את ההגנה הגרועה בליגה, שאפשרה ליריבותיה לקלוע עליה לא פחות מ-109.1 נקודות למשחק. כספי מאמין שהשיטה החדשה של ייגר עשויה לשנות את זה. "כמובן ששומרים מצוינים במערכת מצוינת ייראו טוב יותר. תסתכלו על קוואי לאונרד בסן אנטוניו. ההגנה שלהם תמיד טובה ואתה תמיד מכבד את איך שהם משחקים, הם תמיד משחקים חזק. וכשיש לך את קוואי, זה אפילו טוב יותר".

* פטריק בברלי החליט לעבור ניתוח ארתוסקופיה בברכו השמאלית ויחמיץ את 20 המשחקים הראשונים של העונה. אריק גורדון אמור להחליפו בחמישייה, כשג'יימס הארדן ישמש כרכז.

* דני גרין נפצע בשריר הירך הארבע ראשי ויחמיץ את שלושת השבועות הראשונים של העונה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דני גרין, סן אנטוניו ספרס. GettyImages
פופוביץ' כבר ימצא פתרונות. דני גרין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully