וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אוהדי בית"ר ירושלים קיללו את השחקנים וקראו לרב"ש להתפטר

22.10.2016 / 22:51

בית"ר ירושלים נראתה רע ב-0:0 באשדוד, בן שמעון שמע את האוהדים קוראים לו להתפטר כבר במהלך המשחק: "נהיה בצמרת, צריך קצת סבלנות". רוני אוואט: "אנחנו לא מפסיקים להחמיץ"

ניב אהרונסון

גם במ.ס אשדוד וגם בבית"ר ירושלים נרשמה הערב (שבת) אכזבה אחרי ה-0:0 בין הקבוצות באצטדיון ה-י"א. אשדוד החמיצה כמה הזדמנויות גדולות להכריע את ההתמודדות, בית"ר נותרה עם שני ניצחונות בלבד משבעה משחקים ואף אחד לא היה מרוצה. בסיום המשחק עשרות אוהדים של בית"ר ירושלים קיללו את השחקנים מחוץ לאצטדיון וקראו לרן בן שמעון להתפטר.

אוהדי בית"ר ירושלים. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
אוהדי בית"ר ירושלים הערב/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

מאמן בית"ר ירושלים, רן בן שמעון, סיכם: "שיחקנו לא טוב. כמו כולם, אנחנו חוזרים מפגרה והיה ברור שבמשחק הזה לא נהיה בשיא החדות. היו מעט מאוד חדות והחלטות נכונות בחלק הקדמי, אבל אנחנו ממשיכים הלאה. ההגנה שלנו לא הייתה חדירה, היא עשתה טעויות. המצבים שלהם היו מטעויות קשות שלנו. לפעמים יהיו טעויות, אבל אני סומך על ההגנה שלי ויהיה בסדר".

המאמן התייחס לקריאות של האוהדים ("תתפטר" ו"ביזיון"): "לא נורא, זה חלק מהחיים שלנו. המשחק הזה בטח לא היה ביזיון. הייתה פה קבוצה שרצה ורצתה. זה בטח לא היה ביזיון. נהיה בצמרת, קצת יותר סבלנות. יש לי קבוצה טובה מאוד השנה, לא ניתן לזה לברוח, נעבוד קשה ובית"ר תהיה קבוצה טובה השנה".

קשר בית"ר ירושלים, דן איינבינדר: "לחזור אחרי שלושה שבועות פגרה זה אולי קשה. לא פיתחנו את המשחק שרצינו לפתח, אני שמח שלא הפסדנו. אנחנו חייבים לאגור את הנקודות במשחקי הבית הבאים שיש לנו. אשדוד קיבלה מאיתנו מצבים במתנה. אנחנו לא אוגרים מספיק נקודות והיכולת לא מספיק טובה, אבל אנחנו צריכים להישאר עם הרגליים על הקרקע ולהמשיך לעבוד קשה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים, רן בן שמעון. ניב אהרונסון
האוהדים איבדו את הסלבנות. בן שמעון/ניב אהרונסון

מאמן מ.ס אשדוד, רוני אוואט: "אנחנו צריכים עוד גרם מזל וקילו שכל. זה קשה. מה שעובר לי עכשיו בפנים זה פשוט... באנו עם תכנית משחק מעולה וידענו איפה הנקודות החזקות של בית"ר ואיפה אנחנו צריכים ללחוץ. עשינו את זה מצוין, אבל לצערי זה לא הספיק. אנחנו מחמיצים בלי סוף ולצערי זה מה שמאפיין אותנו במשחקים האחרונים. היום שיחקנו עם זר אחד ואני לא יודע אם זה קיים בקבוצה אחרת. אנחנו צריכים להסביר איך אנחנו עם 3 נקודות מ-21, אבל נהיה חזקים".

אוואט הוסיף: "לא קראתי כלום בתקשורת. צריך לבוא לראות את השחקנים במהלך השבוע, אני לא חושב שהקבוצה בלחץ. פשוט הרצון והדחף שלנו הוא לנצח. השגנו הרבה פחות ממה שאנחנו שווים עד עכשיו, זו עובדה. כנראה שיהיו לנו חבלי לידה קשים עד שנשיג את הניצחון הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully