וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אם ההנהלה לא תעשה מאמץ לצרף 2 שחקנים, יהיה לנו קשה לשרוד"

מאמן הפועל אשקלון התלונן על הסגל שלו אחרי ההפסד לסכנין: "האיכויות לא מספיק טובות". יובל אבידור, שכבש את שער הניצחון: "אני מקווה שעשיתי למאמן כאב ראש חיובי"

מחזור 7מחצית22/10/2016
הפועל אשקלון
    0:0
      בני סכנין

      בני סכנין השיגה הערב (שבת) ניצחון קטן וחשוב מאוד, 0:1 בחוץ על הפועל אשקלון ועלתה אל מעל הקו האדום, לשם התקרבה הקבוצה של יובל נעים. יובל אבידור כבש את שער הניצחון בדקה ה-66, שתי דקות אחרי שנכנס כמחליף ושבר בצורת של כמעט שנתיים ללא שער ליגה.

      שבר בצורת ארוכה. יובל אבידור/לירון מולדובן

      יובל נעים התלונן בסיום: "הרמה לא מספיק טובה, האיכויות לא מספיק טובות, אם ההנהלה לא תעשה מאמץ לצרף שני שחקנים כדי שיהיו לנו דברים לעשות, יהיה קשה מאוד להישאר בליגה. זה נשמע מעציב ומצחיק לדבר על שני השחקנים שנמצאים פה כבר חודשיים ומסיבה כזו או אחרת אנחנו לא יכולים להשתמש בהם. לא היינו צריכים להפסיד את המשחק הזה. חבל מאוד, אבל לא עושים סיכומים אחרי 6-7-8 משחקים, יש עוד זמן. אנחנו משחקים טוב, אבל חסרה לנו רגל מסיימת בצורה מדאיגה מאוד. מבחינת רצון השחקנים נתנו הכל, אבל בליגת העל הרצון לא מספיק".

      על השבוע שעבר עליו: "אני נשאר באשקלון ולא הולך לאף מקום אחר. עברנו שבוע לא קל, אסור שיקרו דברים כאלה בכדורגל. כשאתה מגיע למקום שהיה מרוסק, בליגה א', ותוך שנה מעלה אותו לליגה הלאומית, ואז בשנה השנייה לליגת העל ואתה נותן את כל כולך בשביל המועדון הזה, בכל אימון ובכל משחק, לפעמים יש דברים ששוברים אותך. לפעמים אתה אומר לעצמך - בשביל מה אני פוגע לעצמי בבריאות, בשביל מה אני לוקח את כל האחריות עלי. אבל זה אני. לא רציתי להגיע לאימון ביום חמישי כי הרגשתי מרוקן".

      יוסי אבוקסיס: "אנחנו עוד בתחילת הליגה. כל משחק הוא חשוב, אלה שלוש נקודות חשובות כי פתחנו את העונה לא טוב. גם היום לא היה משחק כזה טוב, לא שלנו ולא של אשקלון, אבל ניצלנו מצב חשוב, כולל פנדל. בחצי הראשון אשקלון אולי היו טובים יותר בחצי השני היו לנו יותר מצבים. אני שמח שלפחות מבחינת הנחישות והרצון הבאנו 100 אחוז. היה בינגו בחילוף של אבידור, אני מאוד שמח בשבילו. הוא עובד קשה ועד פתיחת המשחק שקלתי אם לפתוח איתו".

      יובל אבידור, ששבר בצורת ארוכה אמר: "בחודש האחרון חגגתי יום הולדת 30 והתארסתי, היה לי חודש טוב ואני שמח. אם תשאלי את כל השחקנים למי הכי הגיע השבוע לתת שער, אז יגידו שלי מגיע. פתחתי את העונה די טוב, בגביע הטוטו כבשתי שער ואחרי זה ירדתי לספסל אבל מבחינתי אני לא מקשיב למה שאנשים אומרים ומנסה לשדרג את עצמי כמה שאני יכול ואני מקווה שעשיתי למאמן כאב ראש חיובי".

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully