וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "שכר? הסיפוק והריגוש של השערים שווים כל סכום בעולם"

22.10.2016 / 20:08

מאמן הפועל תל אביב התייחס לאחר הניצחון בחיפה לעיכוב המשכורות: "כולם יקבלו שכר, לא יברחו לאף אחד. המחצית הראשונה הייתה רעה כי טעיתי, שמח שהסתדרנו". אלי כהן: "איבדנו את הראש"

צילום ועריכת וידאו: אדריאן הרבשטיין
בן רייכרט, אביחי ידין, הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
במגמת התאוששות. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/אדריאן הרבשטיין

משכורות אולי לא משלמים, אבל הפועל תל אביב ממשיכה במגמת ההתאוששות שלה והערב (שבת) השיגה ניצחון ליגה שני ברציפות - 0:2 בחוץ על הפועל חיפה. עומרי אלטמן ואדי גוטליב כבשו ואריאל הרוש שמר על רשת נקייה בפעם השנייה ברציפות.

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוזון. אדריאן הרבשטיין
"כשהיינו ילדים שיחקנו בלי שכר". גיא לוזון/אדריאן הרבשטיין

גיא לוזון, מאמן הפועל תל אביב: "המחצית הראשונה שלנו הייתה רעה מאוד וזה כנראה שבגלל שעשיתי טעויות. אני שמח שסידרנו את השורות במחצית, כבשנו שערים, הגענו למצבים ויכולנו להבקיע עוד. אני מרוצה שלא ספגנו בשני משחקים רצופים. עדיין, הקבוצה ב-30 אחוז כוח, נלך ונשתפר ונהיה יותר טובים".

לוזון הוסיף: "אני בכדורגל מאהבה. הסיפוק של הניצחון והריגוש של השערים שווים כל סכום בעולם. כשהיינו ילדים שיחקנו בלי שכר, רצנו ונהנינו. כולם בהפועל תל אביב יקבלו שכר, לא יברחו לאף אחד. זה לא שיש כסף ולא משלמים כדי לעשות רע".

אלי כהן, מאמן הפועל חיפה: "ספגנו שני שערים מהירים ממצבים נייחים. המשחק שלנו דעך, איבדנו את הראש והקצב. ב-10 הדקות האחרונות התעוררנו. היה לנו הרבה זמן, החילופים העירו את הקבוצה ויכולנו לכבוש. חבל, כי היה מאמץ קבוצתי בלתי רגיל. אולי הרמה לא הייתה גבוהה, אבל השחקנים התאמצו והשקיעו וחבל לי על ההפסד הזה. אני מסתכל על חצי הכוס המלאה - הקבוצה עובדת ורצה וצריך להרים ראש ולהמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully