וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה החליטה לחזק את הצוות המקצועי: "מעמדו של בנאדו יציב"

אחרי התבוסה 4:1 למכבי פתח תקוה, ההנהלה החליטה "לעבות את הצוות, בראשותו של אריק". בנאדו: "מאמין שאני יכול להוציא את הקבוצה מהמצב הזה". רפואה: "אני יודע איזו קבוצה יש לי"

אריק בנאדו מאמן בני יהודה. ניב אהרונסון
המצב קשה. בנאדו/ניב אהרונסון

שוב לא שקט בבני יהודה. הזהובים הובסו הערב (שבת) 4:1 על ידי מכבי פתח תקוה במסגרת המחזור השביעי בליגת העל. אוהדי הזהובים קיללו את המאמן אריק בנאדו מהרגע הראשון ועד לסיום. מעמדו של בנאדו כרגע מעורער, ובמועדון שוקלים את המשך דרכו והיו שמחים אם היה מתפטר. הבעלים ברק אברמוב עזב את האצטדיון מיד לאחר המשחק וכשבנאדו נשאל אם הוא נשאר, הוא ענה שאת השאלה הזו לא צריך להפנות אליו.

מבני יהודה נמסר: "המועדון יעשה את כל הדרוש על מנת להשתפר ולהתחזק. למען הסר ספק, המועדון לא שקל ולא שוקל את פיטורי המאמן ומעמדו איתן ויציב. אף על פי כן, התקבלה החלטה בהנהלת המועדון שיש מקום לערוך שינויים וכן לחזק ולעבות את הצוות המקצועי, בראשותו של אריק.

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
יכול לחייך. רפואה/ניב אהרונסון

בנאדו עצמו אמר לאחר המשחק: "ברור שלא ציפיתי שנשחק ככה. משחק רע מאוד שלנו, חשבנו שנחזור אחרת מהפגרה. לא נכנסנו למשחק מהדקות הראשונות. היו לנו כמה מהלכים, פתח תקוה היו יותר טובים והיו ראויים לניצחון. ננסה לתקן בשבוע הבא. במחצית השנייה היו כמה מהלכי כדורגל והיינו יותר טובים מבחינה התקפית. נמשיך לעבוד קשה כי אנחנו מסוגלים להיראות הרבה יותר טוב מאיך שנראינו היום. היה משחק לא טוב. אני מאמין שאני יכול להוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

מאמן המלאבסים קובי רפואה הוסיף: "אני חושב שאחרי המשחק מול באר שבע כולם היו בדאון גדול כי זה לא פשוט לקבל מכה קשה כזו, אבל לקראת סוף השבוע ראיתי שהשחקנים התאמנו כמו שצריך. אני שמח מאוד על הניצחון הזה. לפעמים מנצחים ולפעמים לא, כשזה לא מצליח מקבלים ביקורת. אני יודע איזו קבוצה יש לי. אני צריך להמשיך קדימה. אני שמח מהניצחון כי זה ניצחון חשוב. אני שמח בשביל השחקנים במיוחד אחרי המשחק שעברנו בשבוע שעבר. כשהובלנו 0:3 הורדנו קצת רגל מהגז, אבל מבחינתנו מה שהיה חשוב זו התוצאה".

מיחאי רומן, שכבש צמד, אמר: "היה משחק טוב, כולם עשו עבודה טובה. אני שמח מאוד ורוצה להמשיך לכבוש בכל משחק. לא היה נחמד להפסיד 5:0 במחזור שעבר, אבל הראינו היום שאנחנו לא הקבוצה ששיחקה נגד באר שבע. הראינו שאנחנו קבוצה טובה ורצינו לתת משחק ואני חושב שהיום שלטנו במשחק והגענו להרבה מצבים. אני שמח שניצחנו. אני מרגיש טוב מאוד כאן ומאמין שאנחנו יכולים לסיים במקומות 6-1".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה הביסה 1:4 את בני יהודה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully