וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבטלנה קוזנצובה זכתה בקרמלין קאפ והבטיחה מקום בטורניר גמר הסבב

הטניסאית הרוסייה ניצחה בקלות 2:6, 1:6 את גברילובה בטורניר במוסקבה והדיחה את ג'ו קונטה מהמקום השמיני המבטיח כניסה לטורניר היוקרתי בסינגפור. דל פוטרו עלה לגמר בשטוקהולם

הטניסאית סבטלנה קוזנצובה אחרי זכייתה בקרמלין קאפ. AP
ברגע האחרון. סבטלנה קוזנצובה/AP

סבטלנה קוזנצובה הגנה היום (שבת) על התואר שלה בקרמלין קאפ במוסקבה, זכתה בטורניר עם 2:6, 1:6 קל על בת ארצה המופיעה תחת דגל אוסטרליה, דריה גברילובה, והבטיחה את המקום השמיני בדירוג ה-WTA. בכך היא סידרה לעצמה כניסה לטורניר גמר הסבב כאחת הבכירות של טניס הנשים. הבריטית ג'ו קונטה נותרה בחוץ ותשמש כמחליפה למקרה שמישהי משמונה הראשונות לא תוכל להשתתף בטורניר.

כעת הטניסאית הרוסייה בת ה-31 תצטרך לעשות מסע של מעל 10 שעות לסינגפור, שם היא אמורה להתחיל את משחקיה בטורניר הסיום של השנה מול אגניישקה רדוואנסקה ביום שני. זו תהיה ההשתתפות הראשונה של קוזנצובה בטורניר היוקרתי מאז 2009.

מוניקה ניקולסקו, המדורגת 50 בעולם, הפתיעה את פטרה קביטובה (11) עם 4:6, 0:6 אחרי שעה ושמונה דקות. לרומנייה זהו תואר שלישי בקריירה.

חואן מרטין עלה לגמר טורניר שטוקהולם מסבב ה-ATP 250 וישחק בגמר טורניר ATP לראשונה מאז ינואר 2014. הארגנטינאי, המדורג 63 בעולם, ניצח 4:6, 5:7 את גריגור דימיטרוב הבולגרי (18 בעולם) וממתין למנצח בין ג'ק סוק לסשה זברב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully