וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מחכה לבילבאו: רונאלדו רוצה לשבור בצורת ביתית נדירה

הבלאנקוס יארחו את הבאסקים במשחק שינעל את המחזור ה-9 בלה ליגה (א', 21:45, ערוץ 50): הפורטוגלי לא כבש בברנבאו כבר 38 ימים, זידאן מתכנן ארבעה שינויים בהרכב, בנזמה יירד לספסל

one

אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות, ריאל מדריד יצאה בשבוע החולף מהמשבר עם 1:6 מוחץ בחוץ על בטיס בליגה ו-1:5 קליל על לגיה ורשה בליגת האלופות. מחר (ראשון, 21:45, ערוץ 50), הבלאנקוס ינעלו את המחזור התשיעי בספרד עם משחק ביתי לא פשוט, מול אתלטיק בילבאו.

זינדין זידאן, שראה את קבוצתו כובשת בצרורות בשני המשחקים האחרונים, אך גם חשופה מאוד בחלק האחורי, צפוי לבצע ארבעה שינויים מההרכב שפתח באמצע השבוע: דני קרבחאל יחליף את דנילו החלש, מתאו קובאצ'יץ' ישחק באמצע במקום מרקו אסנסיו, איסקו יקבל עוד צ'אנס על חשבון חאמס רודריגס ואילו אלברו מוראטה יפתח בחוד בעוד קארים בנזמה יירד לספסל.

עוד בנושא:

המסע ההזוי של ברצלונה לקטאר

חלוץ ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. AP
זמן למצוא את הרשת? רונאלדו/AP

מי שכמובן יהיה בהרכב הוא כריסטיאנו רונאלדו, שיחסית לסטנדרטים המשוגעים שהציב בשנים קודמות, חווה פתיחת עונה חלשה יחסית, בטח ברמת כיבוש השערים. רונאלדו לא כבש כבר 38 ימים בברנבאו, נצח במונחים שלו, לאחר שלא הצליח למצוא את הרשת נגד ויאריאל, אייבר ולגיה. השער הביתי האחרון שלו היה מול האקסית ספורטינג ליסבון, במחזור פתיחת ליגת האלופות. לרונאלדו יש כרגע רק ארבעה שערים העונה, 11.7 אחוזים בלבד מה-34 שכבשה ריאל כולה והוא ישמח לשנות את המצב במהרה.

בספרד הציגו את הדברים שאמר רונאלדו לחבריו בחדר ההלבשה במחצית גמר ליגת האלופות האחרון מול אתלטיקו. במסגרת סרט חדש שנעשה על ה"אונדסימה", הזכייה ה-11 של הבלאנקוס בגביע אירופה, נראה הפורטוגלי לוקח אחריות ואומר בין היתר: "אנחנו במרחק 45 דקות מהיסטוריה. העייפות היא רק פסיכולוגית לפעמים. צריך לתת עוד מחצית טובה. אנחנו מסוגלים, כי אנחנו במצב טוב. הכול מנטלי פה. צריך להגן כמו שעשינו במחצית הראשונה. קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully