וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קודם מכבי תל אביב, אחר כך בלאט: המומנטום הנהדר של מילאן מצ'באן

אקס הצהובים פתח את עונת היורוליג בסערה, ובאיטליה מופתעים לטובה: "סמלי שעונת הפריצה שלו נפתחת עם ניצחונות על האנשים שהתאכזבו ממנו". בלאט מודאג: "מה שקרה בריבאונד לא מקובל עלי"

שחקן מילאנו מילאן מצ'באן. AP
בשל לפרוץ? מצ'באן/AP

ההפתעה הנעימה עד כה ביורוליג היא ללא ספק מילאנו, שפתחה את העונה עם מאזן שני ניצחונות מרשימים - בשבוע שעבר על מכבי תל אביב ואמש (חמישי) על דרושפאקה של דיוויד בלאט בחוץ. וכשמדברים על מילאנו, אי אפשר שלא להזכיר את פתיחת העונה הנהדרת של מילאן מצ'באן, שהיה השחקן המוביל של הקבוצה מעיר האופנה בשני המשחקים. אמש הוא סיים עם 19 נקודות, כולל מהלכים גדולים לקראת סיום המשחק שהבטיחו ליסמין רפשה ושחקניו ניצחון יוקרתי בטורקיה.

מפתיחת העונה הוא מעמיד ממוצעים של 18.5 נקודות עם אחוזים דמיוניים (73 אחוז לשתיים, 83 אחוז לשלוש), הוא מדורג ראשון בסלי שדה ביורוליג ותופס פיקוד גם בליגה האיטלקית, עם 11.3 נקודות, 7.7 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק. בגיל 26, אחרי כמה שנים מאכזבות, אקס מכבי תל אביב סוף סוף בשל לפריצה אמיתית.

עוד בנושא:
מילאנו ניצחה את דרושאפקה ודיוויד בלאט 80:81 בטורקיה
הערב ביורוליג: צסק"א מול פאו, גלא מחכה לכוכב האדום

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. ברני ארדוב
מודאג. בלאט/ברני ארדוב

ב'גאזטה דלו ספורט' הקדישו כתבה נרחבת לפתיחת העונה המרשימה של מצ'באן, וציינו כי "יש משהו סמלי בזה שהעונה הזו של מצ'באן נפתחת עם שני משחקים כה מרשימים מול מכבי תל אביב ודיוויד בלאט, הקבוצה והמאמן שהתאכזבו ממנו כל כך לפני כמה שנים".

"אני מאוד מרוצה ממנו, הוא מתאים לסגנון שלי ואני שמח שבינתיים הוא מוציא מעצמו את כל הדברים הטובים שהפכו אותו לאחד הכישרונות הכי גדולים באירופה לפני כמה שנים", החמיא אמש יסמין רפשה לפורוורד. יחד עם זאת, רפשה ביקר את הפורוורד הסרבי על עבירה טכנית שספג דקה לסיום, שאפשרה לדרושפאקה להתקרב וכמעט לנצח. "ספציפית לגבי המקרה הזה - אסור לקבל דברים כאלה. הערתי לו על זה ואמרתי לו שהוא לא יכול לטעות ככה ברגעים כאלה קריטיים במשחק". גם מצ'באן התנצל ואמר בסיום: "כמעט נתתי להם את המשחק במו ידי. ביקשתי סליחה מהמאמן ומהחברים לקבוצה. הכי חשוב שניצחנו בסוף וקיבלנו ביטחון, הרבה קבוצות יתקשו לנצח כאן".

בינתיים דרושפאקה של בלאט השלימה שבוע די שלילי עם שני הפסדים, כולל בליגה הטורקית. "לא נלחמנו במחצית הראשונה, ולמרות שחזרנו לעצמנו ולאנרגיות שלנו בשנייה, שילמנו מחיר גדול על הפתיחה שלנו", אמר בלאט. "הם ניצחו אותנו 26:42 בריבאונד, וזה בלתי מתקבל על הדעת. דברים כאלה עולים לנו בהפסדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully