וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הארט ונאסרי: גם אגוארו וקומפני בדרך החוצה ממנצ'סטר סיטי?

באנגליה טוענים כי היחסים בין קון לפפ רעועים והוא עשוי לעזוב. גם מעמדו של הקפטן נפגע אנושות בשל החיבה לסטונס. בנעטיה: "פפ לא בקשר עם השחקנים שלו בגלל התקופה בברצלונה"

אימג'בנק GettyImages
סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
איך זה ייגמר? אגוארו/רויטרס

חשבתם שהספסול של סרחיו אגוארו מול ברצלונה יעבור בשקט? מאז התבוסה שספגה מנצ'סטר סיטי 4:0 מברצלונה ביום רביעי, בבמלכה לא מפסיקים לעסוק בהחלטה של המאמן פפ גווארדיולה להשאיר את כוכב הקבוצה, שכבש 11 שערים בעשר הופעות העונה, על הספסל מול הקטאלנים, ארבעה ימים לאחר שנותר על הספסל גם במשחק הליגה מול אברטון.

בממלכה מדווחים שהיחסים בין השניים רעועים, וכי הארגנטינאי עשוי להיות הקורבן הבא של הקטאלני לאחר ג'ו הארט וסמיר נאסרי שכבר נזרקו מהקבוצה, ויאיא טורה שמיובש ביציע כבר תקופה ארוכה. אם תחילה סברו שההחלטה להשאיר את אגוארו על הספסל מול ברצלונה נבעה מפציעה כזו או אחרת, במהרה התברר כי היה מדובר בהחלטה טקטית של המאמן, שטען כי הוא רוצה קשר נוסף במרכז המגרש שיעזור לעצור את משחק המסירות של היריבה הספרדית.

מוקדם יותר החודש המריא קון לארגנטינה כדי לקחת חלק במשחקים מול פראגוואי ופרו במוקדמות המונדיאל, ושם נשאל על המתח בינו לבין מאמנו, וענה כי "גווארדיולה בררן בנוגע לכל דבר", משפט שבוודאי הגיע למאמן במהרה.

כעת ממתינים בממלכה לראות האם גווארדיולה ימשיך שלא לפתוח עם אגוארו גם במשחק הליגה הקרוב מול סאות'המפטון. יש לציין כי הסגל של הסיטיזנס דל מבחינת חלוצים, כשמלבד אגוארו ניתן למצוא רק את קלצ'י איהנאצ'ו ואת נוליטו שהגיע הקיץ. הכישרון הברזילאי, גבריאל ז'סוס, שנרכש העונה, יגיע רק בינואר.

וינסנט קומפני שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
גם הוא בדרך החוצה? קומפני/רויטרס

גם מעמדו של וינסנט קומפני מעורער בעקבות האמון של גווארדיולה בג'ון סטונס. כבר עם מינויו של המאמן עלו דיווחים כי הקפטן ישלם את המחיר בעקבות הפציעות הרבות והיכולת המאכזבת, פפ ניסה להגן על הבלגי בתקופה האחרונה אך אין ספק כי הציוות המועדף עליו במרכז ההגנה כולל את סטונס וניקולס אוטמנדי.

בינתיים, בלם יובנטוס מהדי בנעטיה חשף פרטים אודות פפ בראיון לתקשורת האיטלקית על התקופה המשותפת שלהם בגרמניה: "פעם הוא הסביר לי מדוע הוא בקושי תיקשר עם שחקנים בבאיירן מינכן. זה היה בעיקר בגלל שהוא היה מאוכזב ופגוע מהיחס של שחקני ברצלונה אליו 'אני עושה את העבודה שלי כמאמן וזהו, שום דבר מעבר', הוא אמר בכאב. זה מאוד הפתיע אותי כי הייתי בטוח שהיחסים שלו עם הסגל בברצלונה היה מעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully