וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל וטוטנהאם פישלו, ליברפול ניצחה ונצמדה לפסגה

התותחנים אכזבו ב-0:0 הביתי עם מידלסברו ועלו זמנית למקום הראשון, התרנגולים סיימו באותה תוצאה עם בורנמות'. מאנה (20) וקוטיניו (35) סידרו לאדומים 1:2 על ברומיץ', לסטר-פאלאס 1:3

שחקן ארסנל אלכסיס סאנצ'ס. רויטרס
איזו אכזבה. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

המחזור התשיעי בפרמיירליג נפתח היום (שבת) עם התיקו המאופס בין בורנמות' לטוטנהאם. לאחר מכן פישלה גם ארסנל, כשסיימה באותה תוצאה מול מילדסברו. לסטר סוף סוף חגגה במסגרת הליגה עם 1:3 על קריסטל פאלאס, ובהמשך תארח ליברפול את ווסט ברומיץ'.

seperator

טוטנהאם - בורנמות' 0:0

תיקו שלישי תוך שבוע לטוטנהאם ו-0:0 שני ברציפות, כשהחבורה של מאוריסיו פוצ'טינו פספסה הזדמנות נוספת להעפיל, לפחות זמנית, לפסגת הפרמיירליג. התרנגולים היו עצבניים ברוב שלבי המשחק, אבל זה יכול היה להיות גרוע יותר אחרי שהוגו לוריס הדף עם הרגל אל המשקוף בעיטה מקרוב של צ'רלי דניאלס. אריק לאמלה ירה מנגד לקורה ולקראת סיום המחצית הראשונה ניצל מצהוב שני. גם מוסא סיסוקו ניצל בהמשך מהרחקה, אך למרות איבוד הנקודות טוטנהאם יכולה לפחות להיות מרוצה מכך שנותרה היחידה ללא הפסד בפרמיירליג. בורנמות' עם 12 נקודות, מתוכן 10 בבית. ג'ק ווילשר השלים 90 דקות בפרמיירליג לראשונה מאז ספטמבר 2014.

דקה 6: כמה קרוב לשער יתרון של בורנמות'. דניאלס בעט מחמישה מטרים, אבל לוריס הצליח איכשהו להדוף עם הרגל לעבר המשקוף והציל את טוטנהאם.

דקה 17: לאמלה התקדם באין מפריע ושחרר בעיטה אדירה שפגעה בקצה העליון של הקורה הימנית ויצאה.

דקה 28: ווניאמה חטף כדור ואריקסן בעט מ-18 מטרים כדור שפגע בארטר וצבר תאוצה, אך בורוץ זינק והדף היטב לקרן.

דקה 41: לאמלה ביצע עבירה מאחור שאולי חייבה צהוב שני, אבל השופט פוסון הפעיל את מידת הרחמים וטוטנהאם ניצלה מהרחקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הוגו לוריס שוער טוטנהאם עוצר בעיטה של צ'רלי דניאלס שחקן טוטנהאם. GettyImages
עוד הצלה נדירה לאוסף שלו. הוגו לוריס הודף למשקוף את הבעיטה של צ'רלי דניאלס/GettyImages

ארסנל - מידלסברו 0:0

אחרי השישייה הגדולה בליגת האלופות, הגיע רצף שבעת הניצחונות של ארסן ונגר לסיומו דווקא מול העולה החדשה, שהפסידה עד הערב ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים. פטר צ'ך שב לשער התותחנים, והיה האיש הבולט של המארחת במחצית הראשונה, עם שתי הצלות מצוינות. בדקה ה-50 היה קרוב מסוט אוזיל להמשיך את השבוע החלומי שלו, ולאחר מכן גם ניסה אלכסיס סאנצ'ס את מזלו אך פספס את המסגרת. 17 דקות לאחר מכן בזבז אלכסיס צ'אנס נוסף, לאחר שקיבל כדור מצוין מתיאו וולקוט, ועד השריקה לסיום ארסנל לא הצליחה לפרוץ את הגנת בורו. זה נגמר ללא שערים. ונגר עולה לפסגה, אך רק באופן זמני ולא משכנע.

מאמן ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
ערב מייאש. ונגר/רויטרס

לסטר סיטי - קריסטל פאלאס 1:3

אחרי ניצחון נוסף בליגת האלופות, השיגה סוף סוף האלופה המכהנת ניצחון גם בליגה - דבר שלא עשתה שלושה משחקים רצופים עד הערב. בדקה ה-42 מצא איסלם סלימאני את אחמד מוסא, וזה בעט מקצה הרחבה כדור חזק לרשת של סטיב מנדנדה. בדקה ה-63 ניצל שינג'י אוקזאקי הרחקה רעה של הגנת פאלאס וקבע 0:2, ובדקה ה-80 הצטרף לחגיגה גם כריסטיאן פוקס, עם בעיטה נהדרת מהאוויר הישר לחיבורים. האורחת רק צימקה מרגלי יוהאן קבאיי (85). בשבוע הבא יתארחו קלאודיו ראניירי ושחקניו אצל טוטנהאם.

שחקן לסטר סיטי אחמד מוסא. רויטרס
שער יפה. מוסא/רויטרס

ליברפול - ווסט ברומיץ' 1:2

אחרי ה-0:0 עם מנצ'סטר יונייטד, שבו המרסיסיידרס למסלול הניצחונות ונצמדה לארסנל שבפסגת הטבלה. שלושה ימים לפני המפגש עם טוטנהאם בגביע הליגה. השער הראשון הגיע בדקה ה-20, אחרי התקפה קבוצתית נאה שהסתיימה בבישול של רוברטו פירמינו לסאדיו מאנה, שמהאוויר קבע 0:1. 15 דקות לאחר מכן עבר מאנה לתפקיד המבשל, כשמצא בתוך הרחבה את פליפה קוטיניו, וזה היתל בהגנה ובעט שטוח פנימה. גארת' מקאולי רק צימק בדקה ה-81.

שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
עשתה את שלה. ליברפול חוגגת/רויטרס

משחקים נוספים

ברנלי - אברטון 1:2
לברנלי: סם ווקס (39), סקוט ארפילד (90), לאברטון: יאניק בולאסי (58)

האל סיטי - סטוק סיטי 2:0
לסטוק: שרדאן שאקירי (26, 50)

סוונסי - ווטפורד 0:0

ווסטהאם - סנדרלנד 0:1
לווסטהאם: ווינסטון ריד (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully