וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא אסולין: "אני משלם על הטעויות שעשיתי, הרמה בהפועל תל אביב נמוכה"

"מנצ'סטר סיטי הייתה הטעות הראשונה", "הגעתי למאיורקה רק בגלל אוואט ותוך חודשיים הוא עזב", "חשבתי שהפועל תל אביב תתאים לי, אבל זה מועדון לא מקצועני", "לא הבנתי את התהליך תחת לואיס אנריקה, אני מתחרט". גיא אסולין פותח הכול בראיון לתקשורת בברצלונה

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת את לה קורוניה

בשנת 2010 בחר גיא אסולין לעזוב את ברצלונה לטובת מנצ'סטר סיטי. הקשר שהגיע מבית"ר טוברוק עד לקבוצת המילואים הקטלונית היה בטוח כי הנסיקה תגיע דווקא בממלכה. מאז הוא הספיק להיות מושאל לברייטון, ראסינג סנטאנדר, גראנדה, הרקולס ומאיורקה, עד שניסה לחשב מסלול מחדש בהפועל תל אביב. הקדנציה במדי האדומים לא המריאה ובקיץ האחרון הוא שב לספרד וחתם בסבדאל, מהליגה השלישית, בתקווה להזניק מחדש את הקריירה. היום (שישי) אסולין העניק ראיון ל'ספורט' הקטלוני, ראיון שהיכה גלים בברצלונה, בו גולל את הסיפור שלו כולל התקופה הקצרה בהפועל תל אביב, היחסים עם לואיס אנריקה והסיבה האמיתית בגינה עזב את ברצלונה.

עוד בנושא:

אייל גולסה, רווח תפעולי: סיכום הערב של מכבי תל אביב והפועל באר שבע
ערב של סגירת מעגל במכבי תל אביב: "זה מלמד כמה מיוחד הכדורגל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"משלם על הטעויות", אסולין בראשי של 'ספורט' הקטלני/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יש לי אישיות צנועה מאוד", פתח אסולין והסביר: "כאשר פנו אליי מסבאדל הפרויקט נראה לי כמו משהו טוב, רציתי לחזור לספרד ואני מכיר טוב את האזור. אחרי הרבה זמן אני מאושר. עשיתי הרבה טעויות בנוגע לבחירת הקבוצות שלי לאורך הקריירה ואני משלם עליהן בצער רב. לעזוב למנצ'סטר סיטי לטובת קבוצת המילואים הייתה הדבר הגרוע ביותר שעשיתי, באותה תקופה הייתי חייב לשחק בצורה קבועה. לא הייתה לי בכלל הזדמנות לשחק בקבוצה הראשונה שם, כי היה להם בסגל שחקנים ברמה גבוה. מאז הספקתי לחזור שלוש פעמים לספרד, בתקווה שזה ישתפר".

"ההגעה למאיורקה הייתה הטעות השנייה", המשיך הקשר: "הגעתי לשם בגלל דודו אוואט, שהיה המנהל הספורטיבי, אבל הגעתי לשם לא מרצון. למדתי הרבה, וטעויות הן חלק מהעניין. היו לי הצעות אחרות מקבוצות בליגת המשנה אבל אוואט האמין בי ולכן העדפתי להגיע למאיורקה. חודשיים לאחר מכן הוא עזב, ואני נשארתי. התחלתי לשחק עד נובמבר, ואז הדברים השתנו. קבוצות אחרות הביעו עניין, אבל לא רציתי שוב לעזוב. לא הבנתי עד היום מדוע הפסקתי לשחק, הייתי בטוח שהגעה להפועל תל אביב תתאים לי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו הוא מאושר. אסולין במדי סבאדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הייתה לי הצעה כספית טובה מהפועל תל אביב, חשבתי שזה יהיה נכון לחזור לישראל עם המשפחה שלי, אבל הרמה הייתה נמוכה. הגעתי למועדון שלא מתנהל בצורה מקצועית ולכן העדפתי לחזור לספרד. לא חשבתי על כסף לאורך הקריירה. בגילי אני צריך לשחק, לבלוט ולהתחרות. עכשיו, סבאדל יש לי את הביטחון וזה הדבר החשוב ביותר אצל כדורגלן. אני עדיין שואף לשחק ברמות הכי גבוהות, הפסדתי יותר מדי זמן כשלא שיחקתי".

אחרי שנים ארוכות בהן לא היה ברור מה הייתה הסיבה בגללה עזב את ברצלונה, אסולין חשף: "פפ גווארדיולה עבר לקבוצה הבוגרת ולואיס אנריקה הגיע. היה לי חוזה, אבל ידעתי שאני לא מתוכנן לשחק. הייתי מאוד צעיר, וחשבתי שלעזוב תהיה אופציה טובה. טעיתי, כי המועדון היה יקר לי מאוד, זה המקום שבו למדתי לשחק כדורגל. אם לואיס אנריקה היה מביע בי אמון, הייתי נשאר. הבנתי שהוא מאמן של שחקנים, לא הבנתי את התהליך וזו הייתה הטעות שלי. בשביל בארסה הייתי נותן את הכול. תמיד רציתי שיאמינו בי ויתנו לי לשחק את המשחק שלי, אני מקווה שזה ימשיך. היה לי יותר מדי מזל רע, גם עם לואיס אנריקה וגם עם הבחירות שלי. הרי הייתה לי הופעה אחת בבוגרים אצל פפ בגביע הספרדי".

לסיכום סיפר אסולין: "עכשיו אני בבית, בברצלונה. זו עיר נהדרת ויש לי זכות גדולה להיות בה. יש לי הרבה חברים כאן, אחרי תקופה ארוכה אני שמח כאן עם המשפחה שלי".

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. רויטרס
מאמן של שחקנים. לואיס אנריקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully