וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שיקגו קאבס עלתה ל-2:3 ב-NLCS

21.10.2016 / 7:26

הקאביז רחוקים ניצחון אחד מוורלד סירייס ראשון מאז 1945, אחרי שהשלימו מהפך מול לוס אנג'לס דודג'רס עם 4:8 בחוץ. אדיסון ראסל וחאבייר באאז כיכבו, ג'ון לסטר היה מצוין על הגבעה. משחק 6: בלילה בין שבת לראשון (3:00)

אדיסון ראסל שיקגו קאבס. AP
יומיים מעולים שלו הביאו את הקאבס למרחק נגיעה מהוורלד סירייס. ראסל/AP

לוס אנג'לס דודג'רס - שיקגו קאבס 8:4 (2:3 לקאבס בסדרה)

רק לפני יומיים נדמה היה שרצף העונות בלי אליפות יתארך עבור הקאבס ל-109 וגם בצורת הוורלד סירייס, שנמשכת מאז 1945 וכוללת שישה ניסיונות כושלים להעפיל לסדרת הגמר, תתארך אף היא. אלא ששתי הופעות התקפיות טובות בעיר המלאכים החזירו את הקאביז לשליטה בסדרה והם ינסו לסגור עניין בביתם בלילה שבין שבת לראשון (3:00) ולנסוע לקליבלנד ביום שלישי בלילה למשחק הראשון בקרב על התואר.

שיקגו קיבלה הלילה בחזרה על הגבעה את ג'ון לסטר וראתה איך הכוכבים שלה מתחילים סופסוף לייצר מספרים. אנתוני ריזו פתח עם דאבל ו-RBI באינינג הראשון על הראש של קנטה מאדה, אבל אדריאן גונזאלס הצליח להכניס את האווי קנדריק הביתה ברביעי ולאזן. אדיסון ראסל, שכמעט כבר הושלך לספסל, סיפק לילה שני ברציפות הומראן קריטי, הפעם לשתי ריצות, באינינג השישי ואילו באינינג השמיני הקאבס חיסלו את המשחק עם חמש ריצות נוספות, מסינגלים של דקסטר פאוולר וכריס בריאנט ועוד דאבל מנקה בסיסים של חאבייר באאז. בתחתית האינינג, דאבל של קרלוס רואיז עוד צימק ובאינינג האחרון היו קצת דפיקות לב בשיקגו אחרי שסגינל של ג'וש רדיק וחבטת הקרבה של אנדרו טולס הורידו למינוס ארבע בלבד, אבל שם זה נגמר. שבעה וחמישה ללסטר, שקצר את הניצחון.

* צ'רלי שין, שכיכב בסרט המפורסם "מייג'ור ליג", העוסק בקליבלנד אינדיאנס, הציע לקבוצה שהוא יזרוק את הכדור הראשון בוורלד סירייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully