וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ליקו אוברדוביץ': "אנחנו פוגשים את אחת הפייבוריטיות לזכייה"

מאמן פנרבחצ'ה מנמיך ציפיות לקראת משחק החוץ מול ברצלונה, שתחסר את חואן קרלוס נבארו הפצוע. פנאתינייקוס המוכה תצא למשחק החוץ הקשה במפעל מול צסק"א מוסקבה. ז'לגיריס - בסקוניה

ניק קלאת'ס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
קלאת'ס ופאו רוצים להתאושש מהסטירה בדרבי/GettyImages

המחזור השני ביורוליג יינעל מחר (שישי) עם ארבעה משחקים. צסק"א מוסקבה תארח את פנאתינייקוס, גלאטסראיי תפגוש את הכוכב האדום, ז'לגיריס תארח את בסקוניה ויטוריה וברצלונה את פנרבחצ'ה.

שחקני צסק"א מוסקבה. Patrick Albertini, GettyImages
צסק"א רוצה לשמור על מאזן מושלם/GettyImages, Patrick Albertini

צסק"א מוסקבה - פנאתינייקוס (שישי, 20:00)

הרוסים פתחו את העונה עם 84:109 מוחץ בחוץ מול גלאטסראיי ומגיעים עכשיו הביתה למפגש מול פנאתינייקוס החבוטה, שאמנם ניצחה 76:84 את ז'לגיריס קובנה, אבל ספגה בדרבי תבוסה מהדהדת 88:63 מול אולימפיאקוס ונפרדה מהמאמן שלה ארגיריס פדולאקיס. המפגש בין שתי האימפריות יהיה בין שתי קבוצות שחולקות ביניהן לא פחות מ-13 אליפויות אירופה.

גיורגוס וובוראס, המאמן הזמני של פאו, אמר לקראת המשחק: "אנחנו פוגשים את אלופת אירופה במשחק חוץ קשה מאוד. אנחנו חייבים לשים דגש על שליטה בריבאונד ובקצב. אנחנו מגיעים אחרי הופעה חלשה מאוד וחייבים לשפר את החולשות שלנו". אנטוניס פוטסיס הוסיף: "זה משחק קשה נגד קבוצה ברמה הכי גבוהה שיש. אנחנו חייבים להגיב אחרי המשחק האחרון הרע שלנו. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר ולהישאר מרוכזים בתכנית המשחק שלנו".

גלאטסראיי - הכוכב האדום בלגרד (שישי, 20:00)

שתיים מהמפסידות של המחזור הראשון ייפגשו באיסטנבול. גלאטסראיי הובסה בבית על ידי צסק"א מוסקבה, בעוד הכוכב האדום בלגרד נוצחה אחרי דרמה בדקות הסיום על ידי דרושאפקה. גלאטסראיי תקווה לרשום ערב מוצלח יותר בריבאונד מזה שהיה לה בשבוע שעבר, אז לקחה רק 25 כדורים חוזרים מול צסק"א, המספר הנמוך ביותר של איזושהי קבוצה במחזור הפתיחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ'. GettyImages
משחק חוץ קשה. אוברדוביץ'/GettyImages

ז'לגיריס קובנה - בסקוניה ויטוריה (שישי, 20:00)

אחרי הניצחון המרשים מול אנאדולו אפס איסטנבול במחזור הפתיחה, ינסו הבאסקים לשמור על מאזן מושלם גם בתום משחק החוץ באולם הביתי מאוד של ז'לגיריס קובנה, שנוצחה במחזור הפתיחה על ידי פנאתינייקוס. בסקוניה ויטוריה תקווה לעוד ערב נהדר מהכוכב הגדול שנחת אצלה בקיץ, אנדראה ברניאני, שקלע 26 נקודות במשחק הבכורה שלו ביורוליג עם קבוצתו החדשה במחזור הראשון, כשגם טורניקה שנגאליה (16 נקודות ו-9 ריבאונדים) אמור לקחת על עצמו אחריות כדי להוביל את הקבוצה לניצחון נוסף.

ברצלונה - פנרבחצ'ה (שישי, 22:00)

אחד המפגשים המסקרנים ביותר שהיורוליג יכולה להציע. ברצלונה, שמגיעה אחרי קאמבק ענק וניצחון חוץ מול קאזאן, תארח את פנרבחצ'ה, לה היה לא מעט מזל בניצחון הבית בנקודה הפרש מול באמברג הגרמנית. בארסה, שנהנתה מסיומת גדולה של חואן קרלוס נבארו במחזור הראשון כדי לחזור מפיגור גדול לניצחון, תיאלץ להסתדר הפעם ללא הכוכב הוותיק שפצוע ולא ישחק.

מאמן פנר ז'ליקו אוברדוביץ', שאימן את היריבה הגדולה של בארסה - ריאל מדריד - בשנות ה-90', אמר לקראת המשחק: "זה משחק החוץ הראשון שלנו העונה ביורוליג נגד אחת הקבוצות הפייבוריטיות להגיע לפיינל פור ולזכות במפעל, כמו בכל שנה בברצלונה. יש לה מאמן חדש ושחקנים חדשים ואנחנו רוחשים לה כבוד גדול. נגיע למשחק כדי לנצח". מאמן ברצלונה יורגוס ברצוקאס אמר: "אנחנו מתמודדים מול קבוצה איכותית מאוד, קבוצה מנוסה שמכירה היטב את המפעל. לא יהיה קל, אבל נעבוד קשה כדי לנצח. פנר היא הפינליסטית מהשנה שעברה ושמרה על מרבית השחקנים שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully