וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: עירוני נשר ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1

העולה החדשה עלתה ליתרון משער של דניס צ'ין (17) שכבש מקרוב, אך ערן לוי השווה בתוספת הזמן עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה. מכבי שעריים - הפועל פתח תקוה 2:0, בני לוד - בית"ר תל אביב/רמלה 2:3

שחקן מכבי נתניה ערן לוי. יותם רונן
רק נקודה. ערן לוי/יותם רונן

המחזור השביעי בליגה הלאומית בכדורגל יצא היום (שישי) לדרך עם שישה משחקים. במוקד, מכבי נתניה שפתחה טוב את העונה, סיימה רק ב-1:1 עם העולה החדשה, עירוני נשר. הפועל פתח תקוה השיגה ניצחון ראשון לעונה עם 0:2 על מכבי שעריים, ובני לוד נתנה הצגה עם 2:3 על בית"ר תל אביב/רמלה. המחזור יינעל ביום שני בערב עם שתי ההתמודדויות הנותרות: הפועל רמת גן - הפועל ראשון לציון, הפועל נצרת עילית - הפועל קטמון.

שוער מכבי שעריים בן רהב. יותם רונן
עדיין ללא ניצחון. בן רהב/יותם רונן

עירוני נשר - מכבי נתניה 1:1

לאחר שמחקה את המינוס והציגה יכולת מצוינת בפתיחת העונה, הקבוצה של דראפיץ' סיימה רק ב-1:1 מול העולה החדשה. נשר שאירחה היום באצטדיון רמת גן, עלתה ליתרון משער שהגיע בדקה ה-17, כאשר דניס צ'ין קיבל כדור רוחב מצוין מאגף ימין וגלגל פנימה את שער הניצחון. לקראת הסיום היה נראה שהקבוצה של דראפיץ' בדרך להפסד, אך בתוספת הזמן היה זה הקפטן ערן לוי, שבעט מרחוק כדור חזק ומדויק לפינה השמאלית. 1:1 בסיום ונשר בהחלט יכולה לצאת מאוכזבת.

דקה 17: גול! לאחר פריצה נהדרת באגף ימין, כדור הרוחב הגיע לדניס צ'ין שלא התבלבל מול שער חשוף והעלה את המארחת ליתרון מפתיע. 0:1 לנשר.

דקה 91: גול! מי אם לא ערן לוי עושה את זה. השחקן בעט מ-20 מטר כדור חזק ומדויק לפינה השמאלית. 1:1.

מכבי שעריים - הפועל פתח תקוה 2:0

סוף סוף ניצחון ראשון העונה להפועל פתח תקוה. המועדון המפואר שפתח את העונה בצורה רעה מאוד, השיג שלוש נקודות יקרות. עומר ורד העלה את האורחים ליתרון על סף השריקה למחצית עם בעיטה מתוך הרחבה, ובדקה ה-55 היה זה דניאל גרץ שדהר, ולאחר דאבל פס יפה כבש את השני וסגר את הסיפור. פתח תקוה כובשת העונה לראשונה שני שערים במשחק ומשיגה ניצחון חשוב.

דקה 45: גול! על סף השריקה למחצית, עומר ורד מעלה את האורחת ליתרון. המגן קיבל כדור עומק טוב, ומתוך הרחבה בעט כדור שהוסת לקורה ופנימה. 0:1 לפתח תקוה.

דקה 55: גול! פתח תקוה בדרך לניצחון. דניאל גרץ במהלך נהדר דהר קדימה, ולאחר דאבל פס יפה בעט מקרוב את השני לזכות קבוצתו. 0:2 לפתח תקוה.

הפועל עכו - הפועל עפולה 1:1

לאחר שלושה ניצחונות רצופים, שחקניו של שלומי דורה נעצרו. עכו היתה טובה יותר וגם עלתה ליתרון בדקה ה-11 משער של מיכאלוביץ' שנגח פנימה, אך בניגוד גמור למהלך המשחק, יובל שוואט השווה בדקה ה-69 לזכות האורחים. עפולה משיגה נקודה יקרה, אך צריכה להשתפר.

דקה 11: גול! ברנקו מיכאלוביץ' מעלה את המארחת ליתרון. השחקן התרומם טוב בתוך הרחבה ונגח פנימה כדור שהוגבה מאגף ימין. 0:1 לעכו.

דקה 69: גול! למרות יכולת פושרת, שחקניו של לחמן חוזרים למשחק. יובל שוואט משווה עשרים דקות לסיום. 1:1.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עמיר תורג'מן, מאמן בית"ר תל אביב רמלה. קובי אליהו
הפסד כואב. תורג'מן/קובי אליהו

בני לוד - בית"ר תל אביב/רמלה 2:3

הקבוצה של עמיר תורג'מן פיספסה הזדמנות לעלות לראשות טבלה עם הפסד כואב. בני לוד נראתה טוב יותר ועלתה ליתרון מבטיח משערים של מריסאת (13) וראובן (23). הקאמבק החל בדקה ה-36, כשארמלי צימק ל-1:2. עדן שרם השווה את התוצאה בדקה ה-61, אך דוד רביבו נתן את אקורד הסיום, והחזיר את היתרון ללוד בדקה ה-76 כשדייק מהנקודה הלבנה. 2:3 לבני לוד בסיום.

דקה 13: גול! יופי של פתיחה למקומיים. כדור עומק מצוין הגיע למריסאת, שחתך כמו שצריך מאגף שמאל וגלגל את הכדור פנימה. 0:1 לבני לוד.

דקה 23: גול! הפתיחה הנהדרת של לוד ממשיכה. עידן שריקי קיבל כדור באגף שמאל והרים מדויק היישר לראשו של חן ראובן, שנגח פנימה את השני של המארחת. 0:2 לבני לוד.

דקה 36: גול! האורחת חוזרת. סוהיל ארמלי קיבל את הכדור על סף הרחבה כשהוא פנוי לגמרי, ועם בעיטה שטוחה לפינה השמאלית הוא מצליח לצמק את התוצאה. 1:2.

דקה 61: גול! עדן שרם קיבל כדור גובה מצוין ונגח מעשרה מטרים את השוויון. 2:2.

דקה 76: גול! פנדל של דוד רביבו מחזיר את היתרון למארחים. 2:3 לבני לוד.

מכבי הרצליה - הפועל ניר רמת השרון 0:2

לאחר ששמטה נקודות במחזור הקודם, הרצליה חזרה למסלול הניצחונות בעיקר בזכות ג'ורדן פושה הנהדר. הצרפתי פתח בדקה ה-27 עם הראשון שלו, והכפיל בדקה ה-70 עם בעיטה יפה מהאוויר. הרצליה עוברת את רמת השרון בטבלה ומתקרבת לצמרת.

דקה 27: גול! בר ירוחם הקפיץ כדור נהדר לרחבה, וג'ורדן פושה בעט כדור שטוח לפינה והעלה את הרצליה ליתרון. 0:1 להרצליה.

דקה 70: גול! שוב פושה עושה זאת. השחקן התמקם מצוין ברחבה ובעט מהאוויר לפינה הימנית את השני של המארחת. 0:2 להרצליה.

אחי נצרת - הפועל ירושלים 1:0

ירושלים משיגה נקודות ראשונות העונה בחוץ עם ניצחון חשוב מאוד. זה התחיל רע עבור האורחים כאשר וראן החמיץ פנדל בדקה ה-20, אך למזלו קבוצתו קיבלה פנדל נוסף לפני השריקה למחצית. הפעם לוי בעט את כדור העונשין, וכבש עבור קבוצתו את שער הניצחון. האדומים מתרחקים מהתחתית הצפופה, אחי נצרת מאבדת נקודות בבית.

דקה 44: גול! פנדל לאורחים. אסף לוי בעט כדור שפגע ביד של אחד משחקני הגנת אחי נצרת בתוך הרחבה. לוי עצמו ניגש לבעוט והעלה את ירושלים ליתרון. 0:1 לירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully