וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל רודף גל, ונשבר: משחק מקדים על המשבר של גל מקל

מה בדיוק עומד מאחורי היכולת הלא מרשימה של גל מקל: שחקן שלא מודע למגבלות? מאמן שלא משרטט גבולות? והאם אפשר בכלל לצפות לשינוי אצלו ואצל חברו הישראלי – יוגב אוחיון. משחק מקדים על שני הגארדים שלא ממריאים ועל הסיכוי לגנוב ניצחון מריאל מדריד

מערכת וואלה!

אחרי ההפסד לארמאני מילאנו בשבוע שעבר, מכבי תל אביב מתייצבת הערב (חמישי) למשחק הביתי הראשון שלה ביורוליג השנה בו היא מארחת את ריאל מדריד (21:05, ערוץ 5). דווקא מול אחת הקבוצות האיכותיות במפעל, שמציגה שלושה רכזים "טהורים" ברמה גבוהה, צפויה לבלוט אחת הבעיות המאפיינות את הצהובים מתחילת העונה ובמשחקי ההכנה: ההתבססות על גל מקל ויוגב אוחיון, שתפוקתם מול מילאנו הייתה דלה, והמחסור בפוינט גארד אתלטי ודומיננטי שמאיים על הסל.

חברי הפאנל של "משחק מקדים", הילה קובו, אודי הירש, שי האוזמן ואהרל'ה ויסברג, מתכנסים לדון בבעיית הריכוז של הצהובים: מה הפתרונות האפשריים לסיטואציה? איזה שחקן אפשר היה להביא כדי לא להגיע למצב הזה? מי בסגל הנוכחי יכול לסייע בהובלת הכדור - ומה אוחיון, ובעיקר מקל, צריכים להבין על מעמדם?

לקראת המשחק הערב, הפאנל מנתח גם את הסגל של ריאל מדריד ואת יתרונותיו הנוספים, ומנסה לענות מה מכבי צריכה לעשות כדי לסיים את משחק הבית הראשון עם ניצחון (רמז: לשים כדור כתום בתוך סל). צפו בתכנית.

עוד בנושא

21:05, ערוץ 5: מכבי תל אביב - ריאל מדריד
סוני ווימס מצהיר: "אני מרגיש מצוין, כאילו לא הייתי פצוע"
אהרל'ה ויסברג על החשיבות של גאודלוק למכבי תל אביב
שי האוזמן על המסר של סימונה פיאניג'אני לארז אדלשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully