וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוואנגז'ו לא מוותרת, תציע לערן זהבי כ-25 מיליון דולר לשנתיים

19.10.2016 / 22:07

הקבוצה הסינית צפויה להציע לקפטן נבחרת ישראל לשדרג את חוזהו ולהכפיל את שכרו. בנוסף, הסינים צפויים להבטיח לזהבי חיזוק של שני זרים נוספים לסגל כדי להתמודד על תארים

צילום מסך

שלושה מחזורים לסיום העונה בסין וראשי גוואנגז'ו רוצים לסגור את הסיפור מול ערן זהבי. לזהבי יש אמנם חוזה לשנתיים נוספות והוא אמור להשתכר בהן 5 מיליון דולר נטו לכל עונה, לא כולל בונוס מיוחד על כיבושים בגובה של 20 אלף דולר נטו לשער. אלא שהסינים מבינים כי לזהבי יש הצעות לפחות משתי קבוצות בליגה הסינית והם לא רוצים לוותר עליו.

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
יחתום על חוזה חדש? זהבי/אתר רשמי, גוואנגז'ו R&F

מבחינת ראשי גוואנגז'ו, המטרה שלהם היא להשאיר את זהבי בחוזה חדש שהוא לא יוכל לסרב לו ולחזק את הקבוצה לפחות בשני זרים איכותיים שיסייעו לה להפוך לתחרותית והישגית יותר. סוכנו של זהבי, רונן קצב, נמצא בגוואנגז'ו למן תחילת השבוע במטרה לסגור את הנושא לכאן או לשם. לוואלה! ספורט נודע כי גוואנגז'ו לא רוצה לוותר על זהבי והכיוון המסתמן הוא הצעה לחוזה חדש בגובה של 25 מיליון דולר לשנתיים שכאמור יחליף את החוזה הקיים שהיה בגובה של 5 מיליון דולר לשנה.

יש לציין כי עדיין לא מדובר במסמך הבנות בין הצדדים וכי למרות הסכומים המפתים, עדיין לא בטוח שזהבי יישאר. בשיחות שהתנהלו השבוע בינו לבין ראשי גוואנגז'ו, חזר זהבי מספר פעמים על שאיפתו לראות את המועדון מתחזק על מנת להיאבק על תארים. מי שעשוי, כפי שכבר פורסם כאן, להצטרף אל זהבי הוא טל בן חיים. בגוואנגז'ו מגלים בו עניין רב ובמידה שיחליטו לרכוש אותו ממכבי תל אביב, ההערכות הן שיוצע לו חוזה בגובה של 3 מיליון דולר נטו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully