וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "כדי לעשות דברים גדולים צריך להתחיל כבר במשחק הזה"

19.10.2016 / 21:26

מאמן מכבי תל אביב רוצה להשיג ניצחון ראשון ביורוליג מול הבלאנקוס (ה', 21:05): "טוב שאנחנו מכירים אותם אבל רוצים לסמוך על עצמנו". גיא פניני: "זה המשחק הכי קל מבחינת מוטיבציה"

(צילום ועריכה: יוסי ציפקיס)

אחרי ההפסד 99:97 למילאנו במחזור הפתיחה, תארח מחר (חמישי, 21:05, ספורט 5) מכבי תל אביב את ריאל מדריד במסגרת המחזור השני של היורוליג לעונת 2016/17. מדובר כמובן במפגש בין שתיים מהקבוצות המעוטרות ביבשת, והשתיים שנפגשו יותר מכל שתי קבוצות אחרות במסגרת המפעל המוביל בכדורסל האירופי. הצהובים, שנאלצו להסתדר בשבוע שעבר ללא סוני ווימס הפצוע, קיבלו אותו בחזרה כבר השבוע במשחק הליגה מול הפועל אילת ויוכלו ליהנות ממנו גם באירופה. המאמן ארז אדלשטיין ערך מסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

"ריאל מדריד תמיד משחקת מהר ורצה, כשיול מניע את הכדור אז רק קווי המגרש יכולים לעצור אותו", פתח אדלשטיין את דבריו, "נצטרך להקשות עליו ולהחליף עליו שומרים. הקבוצות מבינות שזו עונה ארוכה וצריך לחלק את הכוחות. כל הרכב הוא בעייתי, נצטרך להיות במיטבנו. יש להם בכל מצב שני גבוהים שנשארים בחוץ שיכולים לשחק בכל קבוצת יורוליג, זה שאנחנו מכירים אותם זה טוב, אבל השתדלנו להתעסק בעצמנו ולא בהם כי זו תחילת העונה ואנחנו רוצים לסמוך על עצמנו. אנחנו משחקים בבית וכדי לעשות דברים גדולים צריך להתחיל כבר מחר.

מאמן מכבי תל אביב ארז אדלשטיין. יוסי ציפקיס
כל הרכב שלהם הוא בעייתי". אדלשטיין/יוסי ציפקיס

"הפיק אן רול הוא חלק מהאימונים שלנו מהיום הראשון ולא תופס חלק מיוחד באימונים האחרונים. אנחנו מתאמנים בצורה אחת וכשבאים למשחק קורה משהו. צריך לדעת תוך כדי משחק למצוא את המנהיגות כדי לעצור כדורי שלג שליליים. יש השפעה מעצם הנוכחות של דווין, הוא מביא נוכחות, ניסיון, חוכמת משחק ומנהיגות שקטה. כשבאתי למועדון, בפגישה הראשונה, אמרו לי שהם רוצים לשמור על הכשירות שלו לכל אורך העונה. הם סוחבים טראומה משתי העונות האחרונות שלסופן הוא הגיע לא כשיר".

גיא פניני: "זה המשחק הכי קל מבחינת מוטיבציה, לא צריך לדבר בחדר ההלבשה כולם יבואו בטירוף לאולם מלא ב-11 אלף אוהדים. מצד שני יש קבוצה על המגרש שהיא אלופת אירופה, אחת האיכותיות באירופה. כמובן שמול הקהל שלנו אנחנו מסתכלים לכל קבוצה בעיניים. עבדנו ביומיים האחרונים על הרבה דברים בהגנה, עבדנו על פיתרונות ומקווה שזה יעבוד על המגרש. כולם מכירים את ההיסטוריה של ההיכל ואת העוצמות שיש לו במשחקים האלה, באים לנצח, רק מחכים לג'אמפ בול".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי תל אביב קולטון אייברסון. יוסי ציפקיס
קולטון אייברסון/יוסי ציפקיס

ריאל מדריד פתחה את עונת היורוליג עם 65:83 מרשים מאוד מול אולימפיאקוס, כשבאמתחתה גם ניצחון על אוקלהומה סיטי במסגרת ההכנה ומאזן 0:3 בליגה הספרדית החזקה. ג'פרי טיילור הפצוע אמנם לא הגיע לתל אביב, אך גם בלעדיו לבלאנקוס סגל אימתני ומרשים.

"יהיה משחק קשה", אמר המאמן פאבלו לאסו. "מכבי ביצעה הרבה שינויים בקיץ, זו קבוצה חדשה שעדיין מנסה להתחבר אבל מסוגלת לקלוע הרבה נקודות. יש לה שחקנים מגוונים שיכולים לקלוע מכל עמדה".

שחקן מכבי תל אביב גל מקל. יוסי ציפקיס
גל מקל/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר. יוסי ציפקיס
שחקן מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. יוסי ציפקיס
שחקן מכבי תל אביב גיא פניני/יוסי ציפקיס
שחקני מכבי תל אביב דווין סמית'. יוסי ציפקיס
דווין סמית'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully