וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר צפוי לפתוח עם 3 בלמים: "ספרטה לא נופלת מהיריבות האחרות"

19.10.2016 / 17:17

מאמן הפועל באר שבע מוכן למפגש עם הקבוצה הצ'כית שתחסר מספר שחקנים משמעותיים (ה', 20:00, ספורט1). טהא כנראה יפתח עם צדק ומיגל ויטור. הולובק: "נצטרך להגיע לקצה גבול היכולת"

צילום: בני בן סימון

הפועל באר שבע תארח מחר (חמישי) את ספרטה פראג במחזור השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית, ולקראת המשחק (20:00, ספורט 1), ערכה האלופה הישראלית מסיבת עיתונאים באצטדיון טרנר.

עוד בנושא

דיווח: גנואה וקליארי רוצות להחתים את מאור בוזגלו בינואר
ברדה לא כשיר לספרטה פראג, יחזור רק מול מכבי תל אביב
וצלאב דודל בן ה-17 עשוי לפתוח במדי ספרטה מול באר שבע

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. ברני ארדוב
עוד אתגר בפתח. ברק בכר/ברני ארדוב

ברק בכר לא תרגל הרכב אך עושה רושם שיעלה במערך שלושה בלמים כשלואי טהא יפתח לצד שיר צדק ומיגל ויטור. במצב כזה, מהראן ראדי ומאור בוזגלו יתחילו את המשחק על הספסל. אם בכר יוותר בסופו של דבר על טהא, אחד מהשניים הללו יפתח.

בכר אמר היום במסיבת העיתונאים: "ספרטה פראג זה מועדון גדול, מועדון בסדר גודל מכובד מאוד באירופה. נכון שחסרים לה שחקנים, אבל למעלה משבועיים חסרים לה שחקנים והיא מנצחת. יש לה מספיק שחקנים איכותיים, צעירים כישרוניים ושחקנים מנוסים. אנחנו עוקבים אחריה, היא קבוצה חזקה מאוד. אנחנו מצפים למשחק קשה מאוד מול קבוצה טובה מאוד שניצחה את אינטר במשחק האחרון".

בכר המשיך ודיבר על הצ'כים: "המפעל הזה חשוב להם מאוד אחרת הם לא היו מנצחים את אינטר בבית. המשמעות של המשחק ברורה. אם ננצח, נעשה צעד משמעותי לשלב הבא. אנחנו יודעים את זה ונעשה הכול כדי לבוא ולנצח. מבחינת יכולת ספרטה פראג לא נופלת משתי היריבות הקודמות שלנו".

קשר באר שבע אובידיו הובאן אמר: "כשהתחלנו את שלב הבתים חשבנו לנצח בכל משחק. גם מחר אנחנו חושבים רק על ניצחון ואנחנו מכינים הכול כדי לנצח. אני מתכונן הכי טוב שאני יכול ואני מקווה להיות ברמה הגבוהה ביותר שלי. אני יודע שלספרטה יש קבוצה חזקה ומהירה ונצטרך להיות מרוכזים מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן הפועל באר שבע, מאור בוזגלו. ברני ארדוב
צפוי להתחיל על הספסל. בוזגלו/ברני ארדוב

ספרטה פראג תתייצב למשחק ללא שמונה שחקנים פצועים וכשביום ראשון ממתין לה משחק מפתח בליגה נגד ויקטוריה פלזן. המאמן דויד הולובק הצהיר שאולי יבצע רוטציה בהרכב, אבל הוא יודע היטב שהפסד בישראל ירחיק את הקבוצה שלו מהשלב הבא באירופה - לכן נראה שיעלה עם ההרכב החזק ביותר שהוא יכול להציב.

הולובק אמר במסיבת העיתונאים: "הפועל באר שבע קבוצה מאוד קומפקטית, שמשנה מערכים בלי בעיה. נצטרך להגיע נגדה לקצה גבול היכולת שלנו, כפי שעשינו נגד אינטר. המשחק נגד פלזן? אני לא חושב עליו כלל, זה לא בא בחשבון. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק והראש שלנו רק בבאר שבע".

הקשר בוז'ק דוצ'קאל אמר: "אנחנו מסתכלים על הימים הקרובים כעל אלו שיכולים לשנות את העונה עבורינו. אני לא מכיר את באר שבע לפרטים, אבל הבנתי שמדובר בקבוצה עם שחקנים בעלי יכולת אישית מאוד גבוהה. היא גם קבוצה שעובדת מצוין מבחינה הגנתית ולראייה כמות השערים הנמוכה שהיא ספגה בשנים האחרונות".

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: דודו גורש, בן ביטון, לואי טהא, מיגל ויטור, שיר צדק, מיהאי קורהוט, ג'ון אוגו, אובידיו הובאן, מאור מליקסון, אנתוני וואקמה, לוסיו.


ספרטה פראג: תומאש קובק, ויאצ'סלב קרבאייב, אונדריי מאזוך, מריו הולק, מיכאל קאדלץ, לוקאש מארצ'ק, בוז'ק דוצ'קאל, דניאל הולזר, לוקאש יוליש, וצלאב קאדלץ, דויד לפאטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully