וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ברדה לא צפוי להיות בסגל לפראג, יחזור מול מכבי ת"א?

18.10.2016 / 12:12

בקבוצה חוששים מאוד מחזרה מוקדמת של הקפטן וההערכה שלא יהיה בסגל למשחק בליגה האירופית, אך ייתכן שיחזור למפגש הליגה מול הצהובים בעוד שני 12 ימים: "זו פציעה מאוד מתעתעת"

קפטן הפועל באר שבע אליניב ברדה על סף סיום תהליך השיקום שלו מהפציעה, אך במועדון, כמו גם השחקן עצמו, מעדיפים להחזירו בהדרגה ולא להחזירו ישירות לעניינים כפי שקרה בפעם הקודמת. הפציעה של ברדה בשריר המפשעה נחשבת בעיני מומחי רפואת ספורט כאחת הפציעות המתעתעות ביותר שקיימות ולכן החשש לחזור מוקדם מדי.

בבאר שבע מעריכים שהשחקן שכבר עורך אימונים, אך לעיתים שוב מרגיש כאבים ומגבלה, לא יהיה בסגל למשחק מול ספרטה פראג וייתכן גם שלא למשחק מול עירוני קרית שמונה במחזור הקרוב, כשההערכה היא שגם אם לא יהיה בסגל למשחקים הללו הוא יוכל לחזור לסגל ולקבל כמות דקות מוגבלת במשחק הצמרת מול מכבי תל אביב.

שחקן הפועל באר שבע, אליניב ברדה. ברני ארדוב
בדרך חזרה לכר הדשא. אליניב ברדה/ברני ארדוב

"ההחלטה היא שאליניב יחזור לאט בעיקר בגלל שזו פציעה שחזרה מוקדמת אפילו במעט יכולה לעשות נזק אדיר וזה מה שקרה בפעם הקודמת", אמר גורם במועדון, "זו פציעה מאוד מתעתעת לכן אנחנו לא יודעים מתי יחזור. זה יותר תלוי בו ואיך הוא ירגיש. הוא שחקן מנוסה מאוד כדי להחליט מתי הוא באמת יכול לחזור לשחק".

מלבד ברדה שנמצא בספק גדול למשחק, יובל שבתאי לא יהיה בסגל בוודאות כשגם מוחמד גדיר סובל מחוסר רציני בכושר משחק בספק גדול וככל הנראה יזכה למנוחה נוספת. בקבוצה ממשיכים בהכנות לספרטה פראג ולא מתרשמים מהדיבורים של מאמן היריבה על כך שהמשחק לא חשוב להם כמו משחקי הליגה. "אנחנו בטח לא במצב לזלזל או להוריד רגל מהגז מול שום יריבה באירופה", אמר שחקן בבאר שבע, "אנחנו בטוחים שהם יבואו מוכנים מאוד. זה משחק מפתח גם עבורם בניסיון להעפיל לשלב הבא. אנחנו בטוח לא נזלזל או נהיה באופוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully