וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיטר הקינג פוטר מוולפסבורג: "אני מאוכזב אבל מכבד את ההחלטה"

הזאבים רשמו ניצחון אחד בשבעה מחזורים בבונדסליגה והמאמן בן ה-52, שהוביל אותם לזכייה בגביע ובסופרקאפ הגרמני, שילם את המחיר. מאמן קבוצת המילואים, ולריאן איסמעיל הצרפתי, יחליפו

דיטר הקינג מאמן וולפסבורג. GettyImages
ההפסד ללייפציג היה האחרון. הקינג/GettyImages

שבעה מחזורים בלבד שוחקו העונה בבונדסליגה וכבר מאמן שלישי מאבד את משרתו. אחרי חילופי המאמנים בהמבורג ובוורדר ברמן, מאמן וולפסבורג בארבע השנים האחרונות דיטר הקינג פוטר היום (שני) בשל פתיחת העונה המאוד חלשה של הזאבים, יחד עם עוזרו דירק בראקמן. מאמן קבוצת המילואים של המועדון, שחקן העבר הצרפתי ולריאן איסמעיל, יעביר מחר את האימון ויחליפו באופן זמני. אנדרה וילאש בואש הוזכר כמועמד לקבל את המינוי הקבוע.

הקינג (52) הגיע לקבוצה בדצמבר 2012 כמחליפו של פילקס מגאת'. הוא הוביל אותה לזכייה בגביע הגרמני ב-2015 אחרי ניצחון על דורטמונד בגמר, והשלים שנה חלומית מבחינתו עם זכייה גם סופרקאפ הגרמני ובתואר מאמן השנה בגרמניה. העונה החלה ברגל שמאל, בלשון המעטה, עבור וולפסבורג. היא ניצחה עד כה פעם אחת בלבד בשבעה משחקי ליגה וצברה בסך הכל שש נקודות עם הפרש שערים נוראי של 8:4. אמש הפסידה בביתה לעולה החדשה ר.ב. לייפציג, מה שכנראה גרם להנהלה להחליט על שינוי על הקווים.

המנהל הספורטיבי קלאוס אלופס: "היה עונג גדול לעבוד עם דיטר ובראקמן. עבדנו באופן צמוד ובהצלחה במשך כמעט ארבע שנים. לצערי לא הצלחנו העונה להעפיל לליגת האלופות וגם השדרוג בסגל לא הצליח כמו שקיווינו. אחרי המשחקים המאכזבים האחרונים החלטנו שיש לערוך שינוי. אנחנו מודים לדיט על העבודה המצוינת ומאחלים לו בהצלחה בהמשך".

דיטר הקינג: "כמובן שאני מאוכזב, אבל ככה זה אצל מאמנים כשלא מצליחים, כמו במקרה שלנו. הייתי שמח להמשיך לעבוד עםהקבוצה ולהצליח איתה אבל מכבד את ההחלטה. אני רוצה להודות לשחקנים, צוות האימון והאוהדים על התמיכה ושיתוף הפעולה. חגגנו הצלחות גדולות יחד ואפשר להיות גאים בכך".

עוד בנושא

מושא להערצה: הנסיקה של ראלף האזנהוטל ממשיכה בלייפציג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully