וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוק כבד: ברוק אוסווילר חוזר לדנבר במוקד המחזור השביעי

22.10.2016 / 6:30

הקוורטרבק שנטש לטובת יוסטון ישוב לפגוש את האלופה במאנדיי נייט. פילדלפיה תנסה לבלום את מינסוטה המושלמת והאקס סם ברדפורד, ניו אינגלנד בפיטסבורג (מינוס רות'לסברגר) ואריזונה מארחת את סיאטל

ברוק אוסווילר יוסטון טקסאנס. AP
חוזר לדנבר. אוסווילר/AP

המחזור השביעי ב-NFL יימשך ביום ראשון, עם יום עמוס שייצא לדרך כבר ב-16:30 שעון ישראל עם משחק בלונדון בין הראמס לג'איינטס. בהמשך, פילדלפיה מול מינסוטה והאקס סם ברדפורד, הג'טס מחכים לבולטימור, ניו אינגלנד בפיטסבורג (מינוס ביג בן) ובסאנדיי נייט, אריזונה נגד סיאטל. לקינוח, דנבר מארחת את יוסטון והאקס ברוק אוסווילר.

seperator

לוס אנג'לס (3:3) - ניו יורק ג'איינטס (3:3), 16:30

המשחק השני העונה בלונדון, והראשון אי פעם באצטדיון הראגבי האגדי בטוויקנהאם, יפגיש בין שתי קבוצות עם מאזן חצוי ועם מומנטום שונה לחלוטין. הראמס מגיעים אחרי הפסד כואב בדטרויט, שהיה השני ברציפות שלהם, דווקא במשחק בו קייס קינום היה במיטבו. הג'איינטס לעומת זאת, קיבלו מחדש את אודל בקהאם ג'וניור והשיגו ניצחון דרמטי על בולטימור, מה שעצר רצף של שלושה הפסדים והשאיר אותם בתמונה ב-NFC מזרח.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אודל בקהאם ג'וניור ניו יורק ג'איינטס. Jim Mone, AP
גם לונדון תאיר לו פנים? בקהאם ג'וניור/AP, Jim Mone

20:00:

קנזס סיטי (2:3) - ניו אורלינס (3:2)

הצ'יפס לא יציבים העונה וניצחו והפסידו משחקים לסירוגין מהפתיחה ועד עכשיו. הם נתנו הופעה מצוינת באוקלנד ועלו למאזן חיובי שוב וכעת יצטרכו להצר את צעדיו של דרו בריס, שהחזיר את הסיינטס לחיים בשבועיים האחרונים והבריק בניצחון המשוגע על קרוליינה בשבוע שעבר.

טנסי (3:3) - אינדיאנפוליס (4:2)

שתי הקבוצות רודפות אחרי יוסטון, לה מצפה משחק קשה מאוד השבוע, כך שניצחון כאן הוא הכרחי. הטייטנאס מגיעים אחרי שני W רצופים, במיאמי ומול קליבלנד, שם נהנו מלא מעט מזל. מרקוס מריוט בכושר לא רע ובטנסי חולמים על פלייאוף. אינדי הייתה חייבת לנצח ביוסטון, אבל הצליחה להפסיד איכשהו והיא בצרות גדולות, אבל עוד לא נכנעת ותקווה להמשיך את רצף תשעת הניצחונות שלה במפגשים בין הקבוצות.

סינסינטי (4:2) - קליבלנד (6:0)

הדרבי העגום של אוהיו חוזר לעוד סיבוב. סינסי התאוששה מהתצוגה הגרועה מול דאלאס ונתנה מחצית לא רעה בפוקסבורו, לפני שהפסידה גם לניו אינגלנד. לפחות עכשיו היא מקבלת כר נוח להתאוששות, בדמות הקבוצה היחידה שטרם ניצחה העונה. קליבלנד מנסה והייתה קרובה מול טנסי, עם משחק גדול של קודי קסלר וטרל פריור, אבל לפחות כרגע, אין לה את הכלים או הניסיון כדי לנצח.

פילדלפיה (2:3) - מינסוטה (0:5), FOX

משחק מפתח בעיר האחווה. האיגלס פתחו בסערה עם שלושה ניצחונות והרבה תקוות לגבי קרסון וונץ, אבל הרוקי קצת נעצר בשבועיים האחרונים ופילי הלכה לאחור. היא תנסה לעצור את הדהרה של מינסוטה, הקבוצה המושלמת היחידה בליגה, שחוזרת משבוע החופש ומריחה דם ב-NFC צפון, שם היא רוצה להתרחק כמה שניתן מהפאקרס. סם ברדפורד, שרגע לפני פתיחת העונה הועבר בטרייד מפילי למינסוטה, לאחר שאיבד את מקומו באיגלס, ישמח לנצח את האקסית.

קרסון וונץ פילדלפיה איגלס. Chris Szagola, AP
וונץ יכול לשים סוף לריצה של הווייקינגס?/AP, Chris Szagola

דטרויט (3:3) - וושינגטון (2:4)

למרות אי אילו גמגומים, הליונס מסרבים להרים ידיים ושני ניצחונות רצופים וצמודים ביותר השיבו אותם למאזן חצוי, כאשר הם ניצבים כעת בפני משחק בית שלישי ברציפות ומקווים לשפר עמדות עוד קצת. הסקינס פתחו את העונה עם צמד הפסדים מאכזב, אבל מאז הם "על הגל", עם ארבעה ניצחונות ולפתע, בבירה מאמינים שהם יכולים לקחת שוב את ה-NFC מזרח.

ג'קסונוויל (3:2) - אוקלנד (2:4)

משום מקום, הג'אגס צברו שני ניצחונות רצופים, משהו אותו לא השיגו מאז נובמבר של השנה שעברה. הניצחון הדרמטי בשיקגו והחולשה הכללית ב-AFC דרום משאירים את ג'קסונוויל בתמונה וכדי שהמצב יימשך, היא תצטרך לגרד גם את המשחק הזה מול הריידרס, שנעצרו אחרי שלושה ניצחונות עם הפסד חד צדדי בבית נגד קנזס סיטי, שמנע מהם לפתוח פער מדנבר. אוקלנד עושה לא מעט טעויות וצריכה להיות יציבה יותר כדי ללכת רחוק.

מיאמי (4:2) - בפאלו (2:4)

שתי היריבות מה-AFC מזרח השיגו ניצחונות גדולים בשבוע שעבר, כאשר הדולפינס חגגו מול פיטסבורג ואילו הבילס רשמו ניצחון רביעי ברציפות, לראשונה מאז 2008, כאשר דרסו את סן פרנסיסקו. לבפאלו מחכים שבועיים קריטים במרוץ שלה לפלייאוף ראשון במילניום הזה ולאחר המשחק הזה, בו תנסה לבלום את ג'יי אג'אי שמגיע ממשחק שיא של 204 יארד, היא תארח את ניו אינגלנד ואז תצא לסיאטל, כך שאסור לה למעוד כאן.

ניו יורק ג'טס (5:1) - בולטימור (3:3), METV

רק לפני שבוע הרייבנס שיחקו במדולנדס והפסידו ממש לקראת הסיום לג'איינטס. הם חוזרים לסיבוב שני באצטדיון, מול יריבה שנמצאת בכושר רע מאוד והובסה באריזונה, במה שהיה הפסדה הרביעי ברציפות. למרות שבג'טס הבהירו שהם נשארים עם ריאן פיצפטריק כפותח, בסופו של דבר גם שם התאיישו ומי שישחק יהיה ג'ינו סמית', בעוד שבצד השני, ג'ו פלאקו סוחב פציעה שהגבילה אותו במהלך השבוע. בתשעה מפגשים עד היום: ניצחון בודד לג'טס (במפגש הראשון ב-1997) ומאז, שמונה ניצחונות לעורבים.

ג'ון הארבו מאמן בולטימור רייבנס. Patrick Semansky, AP
המצב לא מזהיר. הארבו/AP, Patrick Semansky

23:05-23:25:

סן פרנסיסקו (5:1) - טמפה ביי (3:2), 5+ לייב

מי בכלל זוכר שהקבוצה של צ'יפ קלי דרסה את לוס אנג'לס במחזור הפתיחה? קולין קפרניק קיבל את הצ'אנס, אבל גם זה לא עזר בכלל והניינרס הושפלו בבפאלו, בדרך להפסד חמישי ברציפות. הם ינסו לבלום את הקריסה נגד הבאקס, שמגיעים מעודדים אחרי שבוע חופש, אשר לפני השיגו ניצחון גדול בקרוליינה, כזה שהשאיר את העונה שלהם בחיים וקטע עבורם רצף של שלושה הפסדים. טמפה תחזור אחרי המשחק הזה לשלושה משחקי בית וניצחון במפרץ יכניס לה הרבה אוויר במפרשים.

אטלנטה (2:4) - סן דייגו (4:2), METV

הפאלקונס היו כל כך קרובים להמשיך את פתיחת העונה הפנטסטית שלהם, אבל הנאיביות הייתה בעוכריהם (וגם קצת השופטים) ולמרות עוד הצגה של חוליו ג'ונס, הקבוצה מג'ורג'יה הפסידה בסיאטל. היא עדיין במצב טוב וצריכה לעבור בבית את הצ'ארג'רס, שהפתיעו לפני שבוע וחצי את האלופה דנבר, אבל בחוץ הפסידו את כל שלושת המשחקים שלהם העונה (למרות שכל שלושת ההפסדים היו ב-13 נקודות גם יחד).

פיטסבורג (2:4) - ניו אינגלנד (1:5), FOX

זה היה אמור להיות ה-מפגש של המחזור, בין שתיים מהטוענות המרכזיות לכתר העונה, אבל העוקץ אולי קצת יצא מהמשחק הזה בשל הפציעה של בן רות'לסברגר, שייעדר. הסטילרס יסתפקו בלנדרי ג'ונס ויקוו להרבה יותר תפוקה מאנטוניו בראון, שאכזב בהפסד במיאמי. הפטריוטס, עם טום בריידי במוד עצבני, שייטו בשני משחקי החזרה של מספר 12 אחרי ההשעייה ומקבלים הזדמנות נהדרת לייצר לעצמם מרווח בצמרת ה-AFC, במסגרת הקרבות על הביתיות בפלייאוף. בריידי אוהב לפגוש את הפלדות ולאורך השנים מחזיק מולם במאזן 2:8, כולל ארבעה ניצחונות חוץ.

אנטוניו בראון פיטסבורג סטילרס. AP
חייב להתעלות בלי הקוורטרבק הפותח שלו. אנטוניו בראון/AP

אריזונה (3:3) - סיאטל (1:4), בין ראשון לשני, 3:30, FOX

בעונה שעברה זה היה קרב עיקש וצמוד על ה-NFC מערב. העונה, הקארדס פתחו לא טוב, מה שמחייב אותם עכשיו לרדוף אחרי הסיהוקס, שבעצמם ניצלו עם הרבה מאוד אופי ולא מעט עזרה מהשופטים מהפסד ביתי מול אטלנטה במחזור האחרון. ההגנה של סיאטל שוב נראית היטב, אבל גם היא קרסה ברבע השלישי נגד הפאלקונס, משהו שההתקפה הנפיצה של אריזונה, עם לארי פיצג'רלד ועם דייויד ג'ונסון אחרי משחק שיא, יכולה לנצל.

דנבר (2:4) - יוסטון (2:4), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

ברוק אוסווילר חוזר לפגוש את הקבוצה לה עזר לזכות אשתקד באליפות. הקוורטרבק, שקיבל חוזה עתק בפגרה מהטקסאנס, לא הבריק עד כה, אבל הציל את יוסטון באינדיאנפוליס בסאנדיי נייט, בדרך לקאמבק גדול שהשאיר את הטקסאנים בפסגת ה-AFC דרום. האלופה מגיעה אחרי שבוע בו ספגה שני הפסדים ברציפות ויודעת שהיא חייבת לחזור לעצמה במהרה, כאשר טרבור סימיאן, שכעת התאושש מהפציעה בצורה הרבה יותר טובה מאשר בהפסד לסן דייגו, יצטרך להציג את היכולת עמה פתח את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully