וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: ריאל מדריד - לגיה 1:5, ליון - יובנטוס 1:0

כריסטיאנו רונאלדו לא כבש, אבל בישל שניים והבלאנקוס שיפרו את מאזנם לשבע נקודות. יובה השיגה ניצחון חוץ ב-10 שחקנים, בופון הדף פנדל. דינמו זאגרב - סביליה 1:0, ספורטינג - דורטמונד 2:1, צסק"א - מונאקו 1:1, לברקוזן - טוטנהאם 0:0

המחזור השלישי של ליגת האלופות נפתח היום (שלישי) עם המשחקים של בתים ה'-ח'. יובנטוס הצליחה לנצח 0:1 בליון למרות שנותרה בעשרה שחקנים ובזכות הצלת פנדל של ג'אנלואיג'י בופון. באותו הבית, סביליה ניצחה 0:1 את דינמו זאגרב בקרואטיה. ריאל מדריד דרסה 1:5 את לגיה ורשה האומללה, כשבורוסיה דורטמונד השיגה ניצחון חוץ שהותיר אותה בראשות הבית עם 1:2 על ספורטינג. לברקוזן וטוטנהאם נפרדו ב-0:0 כשבאותו הבית צסק"א מוסקבה (90 דקות לנאתכו) סיימה ב-1:1 מול מונאקו. לסטר שמרה על מאזן מושלם אחרי 0:1 ביתי מול פ.צ. קופנהאגן, פורטו ניצחה 1:2 את קלאב ברוז' בחוץ.

צפו בעימותים בין אוהדי לגיה ורשה למשטרה

צסק"א מוסקבה - מונאקו 1:1

ביברס נאתכו פתח בהרכב ואפילו השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב. צסק"א מוסקבה שמטה שתי נקודות יקרות מאוד כשספגה שער בדקה ה-87 מרגליו של ברננדו סילבה. זה משחק שני ברציפות שמונאקו משיגה לעצמה נקודה ומונעת מהיריבה שתיים ממש בדקות הסיום אחרי שבמחזור השני שער בדקה ה-94 סידר לה 1:1 ביתי מול לברקוזן.

דקה 34: גול! זוראן טושיץ' בעט מזווית קשה, סובאשיץ' הדף לא מספיק טוב ולסינה טראורה דחק מקרוב פנימה את ה-0:1 של צסק"א מוסקבה.

דקה 87: גול ברנרדו סילבה ניצל הדיפה לא הכי מוצלחת של אקינפייב ובעט נהדר פנימה, 1:1 ושוב מונאקו כובשת בדקות האחרונות אחרי שעשתה את זה בדקה ה-94 מול לברקוזן במחזור שעבר.

לברקוזן - טוטנהאם 0:0

יונג מין סון, שנמצא בכושר מצוין, חזר למפגש מול האקסית בה פרח. עם כל הכבוד לדרום קוריאני המצוין, הסיפור הגדול של המשחק היה דווקא טכנולוגיית קו השער. בדקה ה-48 הגיע חאבייר הרננדס להזדמנות נהדרת ובעט, מה שנראה היה שיהפוך ל-0:1 של לברקוזן. אלא שטכנולוגית קו השער הראתה שרוב הכדור היה בפנים, אבל חלקו היה על קו השער ולכן השער לא אושר ובצדק. שתי הקבוצות לא מצליחות להשיג ניצחון בבית הצפוף ביותר.

דקה 48: הזדמנות גדולה לבאייר לברקוזן, חאבייר הרננדס קיבל כדור רוחב נהדר ובעט, לוריס קלט את זה והיה נראה שהכדור עבר את קו השער. טכנולוגית קו השער הראתה שהכדור אכן עבר את קו השער, אבל לא במלוא היקפו ולכן זה עדיין 0:0.

חאבייר הרננדס שחקן לברקוזן מול הוגו לוריס שוער טוטנהאם. רויטרס
הכי קרוב שיכול להיות. הרננדס/רויטרס

ריאל מדריד - לגיה ורשה 1:5

אחרי ה-2:2 הדרמטי במחזור האחרון בדורטמונד, זכו הבלאנקוס לפגוש את היריבה החלשה ביותר בבית ובין החלשות במפעל כולו. ריאל מדריד גם עשתה את מה שהייתה צריכה ושיפרה את מאזן הנקודות שלה לשבע במה שנראה כמו קרב ראש בראש על ראשות הבית מול בורוסיה דורטמונד. כריסטיאנו רונאלדו אמנם לא כבש, אבל בישל שני שערים, כשגארת' בייל (16), שער עצמי של יודלוביץ (20) ומרקו אסנסיו (37), לוקאס (68) ואלבארו מוראטה (84) השלימו את החגיגה המדרידאית.

דקה 16: גול! גארת' בייל הגיע מימין למרכז ועם רגל שמאל הפנטסטית שלו שלח כדור לפינה הרחוקה וזה 0:1 לריאל. ביצוע מושלם של הוולשי.

דקה 20: גול! בנזמה העביר כדור רוחב למרסלו, שבעט חזק, זה פגע ביודלוביץ, שינה כיוון והלך פנימה, 0:2 לריאל ושער עצמי.

דקה 21: גול! דנילו ביצע עבירה ברחבה. ראדוביץ' בעט את הפנדל מוצלח וקבע 1:2.

דקה 37: גול! רונאלדו השאיר יפה מאוד לאסנסיו שבעט מ-16 מטר עם הפס פנימה, 1:3 לריאל מדריד.

דקה 68: גול! אלבארו מוראטה, שנכנס כמחליף, הגביה נהדר משמאל היישר לרגלו של מחליף נוסף, לוקאס, וזה בעט כדור אדיר בין הרגליים של השוער פנימה, 1:4 ריאל.

דקה 85: גול! רונאלדו שוב עם פרגון יפה ונדיר הכניס כדור עומק נהדר למוראטה, שנותר לבד מול השוער והכניע אותו בקלות, 1:5 מוחץ לאלופת אירופה.

ספורטינג ליסבון - בורוסיה דורטמונד 2:1

הצהובים-שחורים יודעים שהדרך אל שמינית הגמר ובטח אל המקום הראשון בבית עוברת דרך צמד המפגשים מול ספורטינג ליסבון קודם כל. אז גם בהרכב חסר מאוד, וללא כוכבים כמו מרקו רויס, אנדרה שורלה, סוון בנדר, גונסאלו קסטרו, רפאל גריירו, אדריאן ראמוס ומרסל שמלצר, הצליחה בורוסיה דורטמונד להשיג ניצחון חוץ מרשים מאוד בליסבון. פייר אמריק אובמיאנג ניצל את כל המהירות האדירה שלו כדי לכבוש את הראשון בדקה התשיעית, יוליאן וייגל הכפיל בדקה ה-43. ברונו סזאר צימק בבעיטה חופשית לא ישירה מתוך הרחבה בדקה ה-67.

דקה 10: גול! גצה הכניס כדור עומק לאובמיאנג, שעם המהירות האדירה שלו עבר בקלות את השומר והקפיץ עם רגל שמאל פנימה, 0:1 לבורוסיה דורטמונד.

דקה 43: גול! יוליאן וייגל עבר שני שומרים ושחרר כדור נהדר פנימה מ-20 מטר, 0:2 גדול לדורטמונד. שער ראשון בקריירת הבוגרים לקשר הצעיר.

דקה 67: גול! בארטרה עשה טעות והחזיר לבורקי כדור שהיה מגיע אליו לבד. השוער השוויצרי היה חייב לתפוס את זה בתוך הרחבה וספורטינג קיבלה בעיטת עונשין בתוך הרחבה. וויליאם קרבאליו השאיר בנגיעה לברונו סזאר, שבעט כדור בעוצמה אדירה פנימה, 1:2

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
בייל אחרי השער/GettyImages

לסטר - קופנהאגן 0:1

בפרמיירליג יש לאלופה האנגלית שמונה נקודות, בליגת האלופות יש לה כבר תשע כאלה. אפשר לומר שזה אולי הבית הקל ביותר מבין הבתים, אבל לסטר עושה את העבודה שלה והיא כבר עם תשע נקודות ועם רגל ושלושת רבע בשמינית גמר ליגת האלופות. שער בודד של ריאד מחרז סידר לה את הניצחון שלושה ימים אחרי התבוסה 3:0 בסטמפורד ברידג' מול צ'לסי.

דקה 40: גול! סלימני הוריד יפה עם הראש לריאד מחרז, שבעט בנגיעה פנימה, 0:1 ללסטר.

קלאב ברוז' - פורטו 2:1

הבלגים מסתמנים כאחת הקבוצות החלשות ביותר בשלב הבתים של ליגת האלופות. אמנם אחרי התבוסות מול לסטר (3:0 בבית) ונגד פ.צ. קופנהאגן (4:0 בחוץ), קלאב ברוז' הצליחה לכבוש ואפילו לעלות ליתרון, אבל גם זה לא הספיק לה בשביל להשיג נקודות וגם פורטו חגגה עליה.

דקה 12: גול! וורמר הכניס כדור לילה ווסן, שממצב נוח בעט פנימה את ה-0:1 של קלאב ברוז'.

דקה 68: גול! פורטו יצאה למתפרצת. אוטאביו הכניס למיגל לאיון, שבעט כדור אדיר לחיבורים וזה 1:1.

דקה 93: גול! קלאודמיר ביצע עבירה ברחבה ופורטו קיבלה פנדל. האיש הלוהט של הפורטוגלים, אנדרה סילבה, לקח את הבעיטה מ-11 מטר, דייק וקבע 1:2 דרמטי.

אוהדי קופנהגן. רויטרס
אוהדי קופנהאגן/רויטרס

ליון - יובנטוס 1:0

דם, יזע ודמעות. זה מה שהיו צריכים להשקיע שחקני יובנטוס כדי להשיג את הניצחון מול ליון בחוץ. למינה הורחק כבר בדקה ה-54, ג'אנלואיג'י בופון הדף פנדל בדקה ה-36, אבל בסופו של דבר דווקא חואן קואדראדו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-76 ועזר לגברת הזקנה לשפר את מאזן הנקודות שלה בבית לשבע, כנראה בדרך הבטוחה לשמינית הגמר.

דקה 36: פנדל מוחמץ! בונוצ'י ביצע עבירה ברחבה. אלכסנדרה לקאזט בעט את הפנדל לא מספיק טוב ובופון הדף.

דקה 54: כרטיס אדום! למינה ביצע עבירה, ספג צהוב שני ונשלח למקלחת מוקדמת.

דקה 76: גול! קואדראדו קיבל כדור באגף ימין מדני אלבס ובעט מזווית קשה מאוד, השוער המקומי לא סגר את הפינה הקרובה וזה 0:1 גדול ליובנטוס בעשרה שחקנים.

דינמו זאגרב - סביליה 1:0

בניגוד ליובנטוס, שנאלצה לעבוד קשה ונזקקה ללא מעט מזל כדי לנצח בליון, האנדלוסים ניצחו באותה התוצאה אבל בצורה הרבה יותר נינוחה. שער מתוחכם של סמיר נאסרי, שנמצא בכושר מצוין, בדקה ה-37 סידר לסביליה ניצחון חוץ שני ברציפות (אחרי ה-2:3 מול לגאנס בשבת), הישג כמעט חסר תקדים במונחים שלה והיא עם שבע נקודות בדרך הבטוחה לשמינית הגמר ולאובדן תואר הליגה האירופית אחרי שלוש זכיות ברציפות.

דקה 37: גול! מריאנו העביר כדור רוחב מימין, סמיר נאסרי המשיך את זה נהדר פנימה, 0:1 לסביליה.

סמי חדירה שחקן יובנטוס מול קורנטן טוליסו שחקן ליון. רויטרס
חדירה מול טוליסו/רויטרס
שחקן דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
אובמיאנג מאושר אחרי השער שלו/רויטרס
יוליאן וייגל שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
וייגל חוגג את השער הראשון בקריירה שלו בבוגרים/רויטרס
ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה מול ברנרדו סילבה שחקן מונאקו. רויטרס
נאתכו בפעילות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully