וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קיריוס הושעה לשלושה חודשים ונקנס ב-25 אלף דולרים נוספים

ב-ATP הענישו את השחקן בעקבות המשחק המזלזל שלו מול מישה זברב והאשימו אותו ב"פגיעה ביושר של המשחק", אך נתנו לו הזדמנות לחזור מוקדם יותר אם ייפגש עם פסיכולוג ספורט

ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. AP
ממשיך להסתבך. קיריוס/AP

ניק קיריוס, הטניסאי האוסטרלי השנוי במחלוקת, הושעה היום (שני) על ידי ה-ATP עד ה-15 בינואר 2017 מכל פעילות. זאת בעקבות ההתנהגות המזלזלת שלו במשחק נגד מישה זברב לפני חמישה ימים. אחרי חקירה של המשחק, ב-ATP האשימו את קיריוס ב"פגישה ביושר של המשחק" , כאשר בנוסף להשעייה קיריוס נקנס ב-25 אלף דולרים, קנס שמתווסף ל-16,500 דולרים קנס שהושת עליו מוקדם יותר.

אולם, ב-ATP נתנו הזדמנות לקיריוס להפחית את עונשו במידה שהוא יטפל בעצמו עם פסיכולוג ספורט או תוכנית חלופית שתאושר על ידי הארגון ובמקרה כזה קיריוס יוכל לחזור לסבב כבר ב-7 בנובמבר. אם ההשעייה של קיריוס אכן תישאר בתוקפה, היא תסתיים יום אחד בלבד לפני פתיחתה של אליפות אוסטרליה, כך שאת הגרנד סלאם הביתי שלו קיריוס לא יפספס.

כזכור, במהלך המשחק של קיריוס מול מישה זברב, שעלה מהמוקדמות, קיריוס הפגין חוסר חשק בולט, חבט סרבים בצורה חלשה במיוחד ולא התאמץ בכלל לנסות ולענות על ההגשות של יריבו. בשלהי המשחק, ואחרי שספג קריאות בוז, צעק קיריוס לעבר אוהד אחד ביציע: "אתה רוצה לבוא לכאן ולשחק במקומי?". קיריוס ספג קריאות בוז נוספות.

גם בשנה שעברה קיריוס ספג קנס בשל ההתנהגות שלו לאחר תקרית מילולית מכוערת והעלבתו של סטן ואוורינקה בטורניר מונטריאול בקנדה. אז הוא נקנס ב-12,500 דולר על ההתנהגות שלו, כמו גם 28 ימי השעיה מהסבב על תנאי וקנס נוסף של 25 אלף דולר במקרה שיחזור על ההתנהגות הזו בששת החודשים שלאחר מכן. תקופה זו תמה בפברואר השנה.

מילוש ראוניץ' טניסאי קנדי. רויטרס
נכנס לחמישייה הראשונה. ראוניץ'/רויטרס

דירוג טניס: ראוניץ' נכנס לחמישייה הראשונה

כמו בכל יום שני, ב-ATP עדכנו את דירוג הטניס שבו מילוש ראוניץ' הטניסאי הקנדי עלה שני שלבים עד למקום הרביעי אחרי ואוורינקה, מארי ודג'וקוביץ' כשקיי נישיקורי נדחק למקום החמישי. רוברטו באוטיסטה אוגוט שהגיע עד גמר טורניר שנחאי עלה שישה שלבים למקום ה-13, בעוד שמישה זברב זינק לא פחות מ-42 מקומות עד למקום ה-68, מקום אחד מעל דודי סלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully