וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מילאן פתחה בשיחות עם פברגאס, גם ממפיס דפאי עשוי להצטרף

הספרדי לא מרוצה מכמות הדקות שלו במדי הבלוז, ועשוי להגיע לרוסונרי כחלק ממסע ההתחמשות בינואר. ההולנדי של יונייטד קיבל פנייה אחרי שטוטנהאם סירבה לנהל משא ומתן לגבי לאמלה. מסצ'ראנו האריך חוזה בברצלונה

רויטרס

מעמדו של ססק פברגאס בצ'לסי זכה לשיפור משמעותי בשבועות האחרונים, אך מסתבר כי הקשר הספרדי לא מסתפק בשאריות הדקות תחת אנטוניו קונטה. על פי הדיווחים היום (שני) בתקשורת האיטלקית עולה כי פברגאס כבר פתח בשיחות עם ראשי מילאן לקראת חודש ינואר והוא נחוש לעזוב את הבלוז כבר בינואר הקרוב בעיקר בשל הפיחות במעמדו בנבחרת ספרד.

עוד בנושא:

מילאן ניצחה 1:3 את קייבו, הקהל של אינטר נגד איקרדי
אוהדי אינטר תלו כרזה מחוץ לביתו של איקרדי וניסו לפגוע ברכבו

ססק פברגאס שחקן צ'לסי. רויטרס
הרכש הראשון של הבעלים החדשים? ססק/רויטרס

הרוכשים הסיניים החדשים של הרונסונרי מתכננים לשדרג את הסגל של וינצ'נזו מונטלה בצורה משמעותית כבר במועד ההעברות הקרוב כאשר פברגאס נחשב לאחד המטרות הבכירות. קונטה מצדו מבין את הרצון של הקשר לקבל דקות משמעותיות ודוחף ברומן אברמוביץ' לבצע טרייד עם מילאן, במסגרתו האיטלקים ישלמו עשרה מיליון יורו בצוותא עם מתיאה דה שיליו.

פברגאס פתח פעם אחת בהרכב צ'לסי בליגה האנגלית, ובישל אולם אנגולו קאנטה זוכה לעדיפות ברורה מאז שהגיע מלסטר ודחק אותו אל הספסל. גם אריק לאמלה, שנחשב לאחד הברגים המשמעותיים של טוטנהאם, סומן על ידי הרוסונרי. ראשי מילאן הבינו בימים האחרונים כי התרנגולים לא יסכימו לוותר על לאמלה, וכבר פתחו במגעים עם מנצ'סטר יונייטד בנוגע לממפיס דפאי, שממעט לקבל דקות תחת ז'וזה מוריניו.

בינתיים, היכולת הטובה של הרוסונרי נמשכה גם אחרי הפגרה עם 1:3 על קייבו. חמישה ניצחונות מתוך שישת המשחקים האחרונים בכול המסגרות לא גרמו למונטלה לצאת מגדרו: "התחלנו קצת באיטיות מול קייבו, שעשו לנו הרבה צרות, אבל התמודדנו בצורה טובה והגיע לנו הניצחון. אני לא חושב על מאבק אמיתי על הסקודטו כרגע, יש לנו את יובנטוס במחזור הקרוב ומשם נתקדם. מילאן תמשיך לשמור על פרופיל נמוך, אנחנו רוצים לחזור לאירופה בעונה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני מנצ'סטר יונייטד ממפיס דפאי, ויין רוני, מייקל קאריק. רויטרס
שיקום במילאנו. ממפיס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully