וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאורו איקרדי ימשיך לענוד את סרט הקפטן באינטר: "מתנצל על כל מה שקרה"

החלוץ הארגנטינאי פרסם התנצלות לאחר שנפגש עם ראשי המועדון בעקבות הפרשה שהסעירה את איטליה בימים האחרונים: "הסיפור הזה מאחוריי, מבטיח להיות אחראי יותר. פורצה אינטר". ארגון האולטראס: "איקרדי השחקן מת מבחינתנו"

אימג'בנק GettyImages

האם הפרשה שמסעירה את איטליה בימים האחרונים, סביב חלוץ אינטר, מאורו איקרדי, הגיעה לסיומה? הערב (שני) נערכה פגישה בין ראשי המועדון לבין הארגנטינאי, במהלכה הוחלט כי החלוץ יישאר בקבוצה וימשיך לענוד את סרט הקפטן. בנוסף, הוא פרסם התנצלות: "אני מתנצל על כל מה שקרה. העמודים שפגעו באוהדים כבר לא חלק מהאוטוביוגרפיה שלי. מבחינתי הסיפור הזה מאחוריי, אני רק רוצה לתרום ככל יכולתי לאינטר. אני מבטיח להיות אחראי יותר. פורצה אינטר".

מי שלא אהב את ההחלטה להשאיר את איקרדי כקפטן הם האולטראס של אינטר, שהובילו את המחאה נגד השחקן. "איקרדי השחקן מת מבחינתנו", אמר נציג האולטראס לתקשורת באיטליה. "אנחנו נגד ההחלטה, ואם ישנה בעיה בסופו של דבר נטפל בה. רק בגלל שהוא יודע לבעוט בכדור הוא יכול ללעוג לנו ולאיים עלינו כמו אידיוט? אם איקרדי יכבוש, נחגוג עבור אינטר, לא עבורו".

כזכור, החלוץ פרסם את האוטוביוגרפיה שלו, שגרמה לאוהדי הקבוצה למחות נגדו במשחק ההפסד מול קליארי. בעקבות זאת, אוהדי הנראזורי קראו לקחת ממנו את סרט הקפטן ו-40 מהם אף הגיעו לביתו של איקרדי, תלו נגדו כרזה ענקית וניסו לגרום נזק לרכבו.

עוד בנושא:

המאפיה הציעה לשבור את רגליו של איקרדי, אוהדי אינטר במתקפה נגד הקפטן
איקרדי החמיץ פנדל מול קליארי וספק קללות

מאורו איקרדי אינטר. AP
התנצל. איקרדי/AP

ראשי ה"קורבה נורד" מאשימים את איקרדי בכך ששיקר בחלק מהתיאורים באוטוביוגרפיה שלו, בה הוא מספר בין היתר על עימות עם אוהדים של הקבוצה אחרי ההפסד לססואולו בעונה שעברה. איקרדי טוען גם שהוא איים "לקרוא ל-100 פושעים מארגנטינה כדי להרוג את מי שינסה להתעסק איתו". אוהדי אינטר לא נשארו חייבים ותלו מחוץ לביתו כרזה שבה היה כתוב "אנחנו כאן, כשהחברים שלך מארגנטינה יגיעו, האם אתה תזהיר אותנו או שתעשה את זה כמו פחדן?".

על פי עד ראייה ששהה בבניין שבו גר איקרדי, האוהדים עזבו רק כאשר איש אבטחה חמוש יצא כדי ללוות את איקרדי". וונדה נארה, אשתו של השחקן הכחישה: "שום דבר לא קרה כשהגענו הביתה, הכול היה בסדר". עוד לפני הודעת ההתנצלות, באנגליה דיווחו שארסנל תנסה לנצל את המצב הנפיץותנסה להחתים את איקרדי בינואר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זעמו. אוהדי אינטר נגד איקרדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully