וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "מוריניו כבר הוכיח את עצמו, הפרשנים לא מעניינים אותו"

מאמן ליברפול שפע מחמאות ל'מיוחד' לקראת המפגש מול מנצ'סטר יונייטד (21:45, ספורט 1): "איך אומרים שהוא פתח את העונה בצורה רעה?". הנדרסון חשף: "לא יכול לצפות במשחק מ-2014", מוריניו הגן על רוני ויצא למתקפה נגד העיתונאים. וגם: ההימורים הכי הזויים לקראת המשחק

אימג'בנק GettyImages

המחזור השמיני בליגה האנגלית יינעל הערב (שני, 21:45, ספורט 1) עם מפגש פסגה כאשר מנצ'סטר יונייטד תתארח אצל ליברפול. שתי הקבוצות יצאו אל פגרת הנבחרות במגמות הפוכות. המייטי רדס רשמו שבעה ניצחונות משמונת המשחקים האחרונים בכל המסגרות והציגו את היכולת הטובה ביותר העונה בממלכה. אצל השדים האדומים לא הצליחו להשיג יציבות ועם תיקו מול סטוק סיטי, הספקות אודות שחקנים רבים בסגל של ז'וזה מוריניו מאיימים להפוך לסימני קריאה.

עוד בנושא:

נוליטו: "לואיס אנריקה עיקש, בגללו הפסקתי עם העוגות והמשקאות המוגזים"
תסביך הפנדלים של אגוארו: מה גורם לכוכב סיטי להחמיץ שוב ושוב?
בילבאו ניצחה בדרבי, ויאריאל הביסה, ולנסיה מעל הקו האדום

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
מרדים את מוריניו? קלופ/רויטרס

לקראת המפגש באנפילד, יורגן קלופ סיפר במסיבת העיתונאים: "מוריניו הוא אחד המאמנים הטובים בעולם, טקטיקן בחסד, שהוכיח את עצמו פעם אחרי פעם במספר מועדונים. כל מי שטוען שז'וזה פתח רע את העונה, מדבר שטויות. לא באמת אכפת לו מה אומרים עליו הפרשנים, אני יודע שהוא בא אך ורק לנצח את המשחק, לא להתגונן. יש להם בסגל כל מה שצריך כדי להצליח".

קפטן ליברפול, ג'ורדן הנדרסון, ריכז את המאמצים כדי לסגור חשבון עם ה'מיוחד' אחרי ההפסד ב-2014, שעצר את הדהירה שלהם לתואר: "לעולם לא אשכח את המשחק ההוא באנפילד מול צ'לסי, זה עדיין המשחק הכי קשה עבור לצפייה. מוריניו שיחק איתנו, הוא חיכה לנו מאחור ונתן לנו להשתגע. צ'לסי של אז הייתה קבוצה הגנתית מאוד, אני לא יודע אם זה מה שנפגוש מול יונייטד הנוכחית".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חלוץ מנצ'סטר יונייטד ויין רוני ביציע. GettyImages
גיבוי מלא. רוני/GettyImages

אצל יונייטד, עדיין לא ברור האם ויין רוני יחזור אל ההרכב. מוריניו יצא להגנתו של הקפטן במסיבת העיתונאים: "הדבר הכי חשוב עבור ויין הוא להתאושש כאן במועדון שלו, שמחבק ואוהב אותו. בשבילי רוני תמיד יהיה הבחירה הראשונה, אבל יש לי סגל של 24 שחקנים שאני מעריך. מה שקרה בעבר לא מעניין אותי, משחק הוא אירוע בודד, ולכן אין יחס בין מה שעשית בעבר למה שאתה עשוי לעשות בעתיד. אני לא אוהב להתעסק בכל המספרים והסטטיסטיקות כי הן עלולות לעוות דברים".

מוריניו לא פספס הזדמנות לסגור חשבון עם העיתונאים בממלכה: "אתם יכולים לפגוע בי, אבל לעולם לא תגרמו לי להפסיק או לערער בהחלטות שלי. המקרה של רוני הוא אותו דבר, אתם מנסים לפגוע בקפטן הנבחרת שלכם. לא שמעתי על דבר כזה, אבל זה כבר עניין שלכם".

דניאל סטארידג' ליברפול. רויטרס
יכבוש ראשון? סטארידג'/רויטרס

בסוכנות ההימורים "פאדי פאוור" פרסמו את ההימורים הכי משוגעים שהוצבו אצלם לקראת ההתמודדות. כך למשל, מהמר אחד הימר ביחס של 1 ל-2250 שפול פוגבה יכבוש את השער הראשון ודווקא ליברפול תהיה זו שתנצח, לא פחות מ-1:7. תוצאה כזו תשווה את ניצחון השיא של המייטי רדז על השדים האדומים, ניצחון שהושג אי שם בעונת 1895/96. בפרמיירליג לעומת זאת, ליברפול מעולם לא ניצחה את יונייטד בהפרש של יותר משלושה שערים.

עוד הימור פרוע הוא שוויין רוני, שלא צפוי לפתוח גם הפעם בהרכב, יכבוש ראשון ויונייטד תנצח 0:4. היחס לכך עומד על 1 ל-450. הימור יוצא דופן שלישי שהוגש ל"פאדי" היה על 0:6 לליברפול, ביחס של 1 ל-500.

אם אתם רוצים משהו קצת יותר שפוי, הרי שליברפול פייבוריטית ברורה הערב, ביחס של 5 ל-6, בעוד יונייטד מקבלת יחס של 5 ל-12 בלבד ותיקו שווה 10 ל-23. אם שתי הקבוצות יכבשו, תקבלו יחס של 7 ל-4 ואם לפחות אחת מהן תישאר ללא שערים, היחס שתקבלו יהיה 4 ל-5. האנדר/אובר לשערים עומד על 2.5, כאשר דניאל סטארידג' מקבל את היחס הטוב ביותר בליברפול לשער ראשון (1 ל-5) וזלאטן איברהימוביץ' זוכה ליחס דומה אצל היריבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully