וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן מקרטעת, אנצ'לוטי: "ישנו חצי משחק, חייב לעשות שינויים"

באיירן מינכן סיימה ב-2:2 מאכזב מול עשרה שחקנים של פרנקפורט, השלימה שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון לראשונה זה שנה וחצי, ואנצ'לוטי מודה שיש בעיה: "לא שיחקנו טוב, מכעיסה אותי הגישה של השחקנים"

קרלו אנצ'לוטי, באיירן מינכן. אורי לנץ
לא בפוקוס. אנצ'לוטי/אורי לנץ

משהו חורק בבאיירן מינכן. אתמול (שבת) האלופה הגרמנית איבדה פעמיים יתרון וסיימה ב-2:2 מאכזב מול איינטרכט פרנקפורט, ששיחקה בעשרה שחקנים, ועל אף שנדמה היה לפרקים שהבווארים שוב חוזרים לשייט בליגה, אחרי שאריאן רובן כבש שער יתרון מוקדם כבר בדקה ה-10, פרנקפורט הצליחה להגביר את הלחץ במועדון, עם שער שוויון בדקה ה-78.

עוד בנושא

גרמניה: רק 2:2 לבאיירן מינכן בפרנקפורט, 90 דקות והפסד לאלמוג כהן
גרמניה: ברל אמבולו משאלקה שבר את הקרסול ויחזור רק ב-2017
איטליה: יובנטוס ניצחה 1:2 את אודינזה, רומא הכניעה את נאפולי
תסביך הפנדלים של אגוארו: מה גורם לכוכב סיטי להחמיץ שוב ושוב?
במדריד דורשים: "מישהו חייב כבר להעניש את לואיס סוארס האלים"
רונאלדו וריאל מדריד סיימו בצורת, זידאן: "כריסטיאנו תמיד מת להבקיע"

תומאס מולר, באיירן מינכן. GettyImages
זה לא זה. מולר/GettyImages

"לא קשה לנתח את המשחק הזה", אמר המאמן קרלו אנצ'לוטי, "לא שיחקנו טוב, לא הראינו גישה טובה, שיחקנו מול יריבה שהייתה יותר אגרסיבית מאיתנו ועם גישה אחרת. ב-45 הדקות הראשונות ישנו. המחצית השנייה הייתה מעט טובה יותר, אבל בסופו של דבר התוצאה הוגנת לשתי הקבוצות".

אנצ'לוטי אף נכנס לשטח המגרש במחצית השנייה בניסיון להרגיע את שחקניו, אחרי שסאבולץ הוסטי ההונגרי פגע ברנאטו סאנצ'ס, הורחק בכרטיס אדום ושחקני שתי הקבוצות התעמתו זה עם זה. "ניסיתי להרגיע קצת את השחקנים שלי", אמר המאמן, "הייתי מעדיף שהם יימנעו מתקריות כאלה. הדברים האלה רק ממחישים איך השחקנים לא היו בפוקוס במשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מרקו פביאן פרנקפורט. GettyImages
סיבכו את הבווארים. פרנקפורט/GettyImages

זו הפעם הראשונה שבה באיירן סופגת שני שערים תחת אנצ'לוטי, והיא ללא ניצחון כבר שלושה משחקים ברציפות - הרצף הכי ארוך שלה ב-18 החודשים האחרונים. עוד לפני המשחק הודה אנצ'לוטי ש"ספגנו הרבה ביקורות, וחלקן מוצדקות", ועכשיו אין לו ברירה אלא להביע דאגה קלה ולעשות שינויים.

"בכל משחק העונה נרדמנו ל-45 דקות, וזה יותר מדי", יודע אנצ'לוטי, "אפשר אולי לאבד ריכוז לעשר דקות, אבל לישון במשך 45 דקות זה הרבה יותר מדי. אני לא כועס כשהקבוצה שלי לא משחקת טוב. יש רק דבר אחד שמכעיס אותי, וזה כשהגישה של השחקנים שלי היא לא נכונה. אני חייב לעשות שינויים, בגלל שאני לא רוצה שהקבוצה שלי תופיע בכזאת גישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully