וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו וריאל מדריד סיימו בצורת, זידאן: "כריסטיאנו תמיד מת להבקיע"

ריאל מדריד חזרה למיטבה ב-1:6 על בטיס, רונאלדו כבש אחרי חודש ונשם לרווחה, בקטאלוניה עקצו: "לקח גלולת אנרגיה לפני המשחק, זה לא הורגש". איסקו ממשיך לשלוח רמזים לזידאן

one

ריאל מדריד חזרה אתמול (שבת) למיטבה, כשהביסה 1:6 את בטיס ושבה למסלול הניצחונות. אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות ומעט לחץ על המאמן זינדין זידאן, אתמול שחקני אלופת אירופה הסתערו על היריבה כבר מהפתיחה, וירדו להפסקה ביתרון 0:4 מוחץ. בסוף הערב זידאן רשם משחק ליגה 22 ברציפות ללא הפסד - הרצף הכי ארוך של מאמן ריאל בעשר השנים האחרונות - וקבוצתו נותרה צמודה לצמרת, בערב שבו אתלטיקו ניצחה 1:7 וברצלונה 0:4.

עוד בנושא

צפו בברצלונה חוגגת: "ליאונל מסי חזר, ואיתו גם השערים"
ריאל מדריד גברה 1:6 על ריאל בטיס, צמד לאיסקו, שני בישולים לקרוס
צפו בתקציר: אתלטיקו מדריד מחצה את גרנאדה 1:7 וחזרה למקום הראשון

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. רויטרס
רץ לחגוג. כריסטיאנו/רויטרס

"התחלנו את המשחק טוב מאוד, עם האנרגיות הדרושות כדי לגמור את המשחק מהר", אמר המאמן, "הכל תמיד קל יותר כשאתה כובש, זה מרים אותך ומקשה על היריבה. אני שמח מאוד שאחרי ארבע תוצאות תיקו הגיע משחק כזה".

זידאן אמר שהשחקנים שלו יודעים שנדרשת מהם כזו רמת אנרגיה בכל משחק ומשחק, אבל גם יודע שבמהלך עונה יש נפילות. "הם יודעים את זה, הם מקצוענים, אבל לא תמיד הכל הולך כמו שרוצים, יש גם רגעים קשים, זה חלק מכל עונה", אמר המאמן הצרפתי, "אבל הפעם הייתה לנו פתיחה ספקטקולרית, כבר מההתחלה, למרות שלא היה לנו הרבה זמן להתכונן למשחק. אף פעם לא קל לשחק בחוץ, אבל כשהשחקנים כל כך דרוכים, זה קל יותר".

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. GettyImages
היו גם רגעי תסכול. רונאלדו/GettyImages

מי שכרגיל משך תשומת לב הוא כריסטיאנו רונאלדו, שכבש את השער השישי של ריאל. זה שער הליגה השני בלבד של רונאלדו העונה, כשהאחרון שלו נכבש "אי שם" ב-10 בספטמבר, נגד אוסאסונה. אומנם בליגת האלופות רונאלדו כבש גם מול ספורטינג וגם מול דורטמונד, אבל בליגה לא כבש שלושה משחקים (ויאריאל, לאס פלמאס, אייבר). אתמול הוא נראה לחוץ מעט לכבוש, וחגג בהקלה את השער. "אנחנו יודעים עד כמה חשוב רונאלדו לקבוצה", התייחס זידאן לפורטוגלי, "הוא תמיד מת לכבוש, אבל זה לא רק עניין של שערים. הוא מחויב מאוד, והגישה שלו משפיעה על כולם. תמיד טוב לראות אותו ככה, ואפילו יותר כשהוא כובש".

בתקשורת הקטאלנית ציינו בהנאה גלויה את העובדה שרונאלדו לקח לפני המשחק גלולה. על אף שהשדר בטלוויזיה אמר שמדובר בטבליית מלח, רונאלדו נטל כדור של גלוקוזה, שמטרתו להענק אנרגיה ולמנוע בחילות וסחרחורות. ב"ספורט" נכתב ש"רונאלדו ממשיך בדעיכה הפיזית שלו", והוסיפו בעוקצנות ש"האנרגיה שקיבל לפני המשחק לא הורגשה בתחילתו".

כמו כן, איסקו ממשיך לאותת לזידאן, שמיעט להעניק לו דקות משחק בפתיחת העונה. מלבד לצמד שכבש אתמול הקשר הספרדי, גם הסטטיסטיקה של המשחק מראה שהוא בהחלט ראוי להן: הקשר הצעיר רץ הכי הרבה מבין שחקני ריאל (11.5 ק"מ), השלים 51 מסירות מדויקת (שני רק לטוני קרוס) והפגין משחק לחימה מרשים. במהלך החודשים האחרונים מקורבים של איסקו הביעו לא אחת תסכול מהיחס שהמאמן נותן לו, אולם הם נשמעים אחרת לגמרי. "ידענו שאם הוא יקבל דקות הוא ימצא דרך לבלוט. כל מה שהוא צריך זה לקבל במה", צוטטו בני משפחתו ב'אס'.

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: ריאל מדריד גברה 1:6 על ריאל בטיס

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד גארת' בייל עם איסקו. AP
מלבד הצמד, הוא גם רץ הכי הרבה מבין שחקני ריאל. איסקו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully