וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות טובות בבאר שבע: "גם מול אינטר וסלטיק לא שיחקנו ככה"

16.10.2016 / 7:01

אחרי עוד הצגה, האלופה מתחילה לדאוג בעקבות העניין הגובר במיגל ויטור ("הוא מוזכר הרבה באירופה לאחרונה") ומנסה להרגיע עימות בין אוגו לביטון. וגם: בוזגלו שוב מאוכזב, מיכאל אוחנה מתבגר והפתרון לבעיית הפנדלים

מיכאל אוחנה, אנתוני וואקמה, מאור מליקסון שחקני מכבי הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
חגיגה. שחקני באר שבע/ברני ארדוב

1. בשבוע שקדם למשחק מול מכבי פתח תקווה שחקני באר שבע דיברו על כך שמדובר במפגש קריטי להמשך הליגה. למרות שמדובר רק במחזור שישי, האלופה חששה לאבד עוד נקודות ולהתחיל לרדוף אחרי מכבי תל אביב במאבק על תואר האליפות כבר בשלב כה מוקדם. המוטיבציה הזו גרמה לבאר שבע להתפוצץ. "היה לנו חשוב מאוד לנצח את המשחק הזה, הבנו שהוא משחק שיכול להשפיע על העונה", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "גם העובדה שהייתה פגרה אחרי עומס אדיר כמעט ללא הפסקה מתחילת הקיץ עזרה לנו. זה בוודאי היה המשחק הכי טוב שלנו בליגה ואולי הכי טוב שלנו העונה, גם אם מסתכלים על המשחקים מול אינטר וסלטיק".

עוד בנושא:
צמד לוויטור, שער נדיר לאוחנה, 0:5 מרשים לבאר שבע על מכבי פתח תקוה
אוחנה: "זה שער חלומי". עימות חריף בין דני עמוס לאוהדי באר שבע

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם מיכאל אוחנה (למעלה). ברני ארדוב
מתבגר. אוחנה חוגג/ברני ארדוב

2. בעוד שטוני וואקמה שוב הציג משחק מצויין ומהראן ראדי שפתח קיבל שלל מחמאות, מיגל ויטור שוב היה ה-MVP של אנשי באר שבע. לקראת חלון ההעברות בינואר בקבוצה מדברים בתקופה האחרונה בעיקר על וואקמה, אך ככל שהזמן עובר והבלם ממשיך להצטיין, ישנם כאלה שמתחילים להביע חשש מסויים שיהיה קשה להשאירו בעונה הבאה. על פי גורמים המעורים בכדורגל הפורטוגלי, הבלם שכבש אמש צמד מתחיל לעורר עניין אצל כמה קבוצות בליגה המקומית הבכירה. "תמיד הכירו את מיגל בפורטוגל, אבל אחרי המשחקים האחרונים של באר שבע באירופה אין ספק שהשם שלו מוזכר יותר", אומר אותו גורם לוואלה! ספורט.

באופן טבעי, בבאר שבע היו מרוצים מאוד גם ממיכאל אוחנה, שכבש אמש שער מרהיב שהותיר גם את ברק בכר המום. "לא בטוח שזה השער הכי יפה בקריירה שלי", אמר אוחנה אמש. "כבשתי שער עם מבצע אולי יפה יותר עם נבחרת ישראל עד גיל 17 נגד קפריסין. אני שמח שהבקעתי את השער הזה, אבל העיקר ששיחקנו כקבוצה. אומרים שהמשחק היה קל אבל זה לא נכון. התכוננו הכי ברצינות שיש".

על השינוי שהוא עובר בבאר שבע אמר הקשר הצעיר: "הצוות פה יושב איתי הרבה ואומר לי מה לעשות ומה לא לעשות. יש פה ידע אדיר מסוג שלא נתקלתי בו בעבר. אין שחקן מושלם ולכל אחד יש מה לתקן, אבל אני מנסה לעשות את הכי טוב שלי. אני לומד פה המון". על ההשוואה למאור מליקסון אמר אוחנה: "אנחנו שחקנים שונים. הערצתי אותו בתור ילד ואין צורך בהשוואות. זה שיש איתי שחקנים טובים עוזר לי מאוד".

ועכשיו הוא כבר חולם על זימון לנבחרת הבוגרת. "זה אחד החלומות שלי. אני מקווה שביום מן הימים המאמן יחשוב שמגיע לי ושאוכיח את עצמי. כרגע אני לא מתעסק בזה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בן שהר הפועל באר שבע מאוכזב. ברני ארדוב
עוד פנדל מוחמץ. שהר/ברני ארדוב

3. אם יש משהו שבכל זאת מדאיג את באר שבע זה הדיוק מהנקודה הלבנה. אחרי ארבעה פנדלים שהוחמצו כבר העונה, אמש הגיע תורו של בן שהר לפספס. בסיום נשאלו אנשי באר שבע איך מחליטים על זהות הבועט כשעוזר המאמן עמיר נוסבאום הסביר ששהר לקח את הכדור כדי להחזיר לעצמו את הביטחון. כך או כך, בקבוצה החליטו לאחרונה לשים סוף להתלבטויות סביב זהות הבועטים וההנחיה שהצוות המקצועי העביר לשחקנים היא ששהר יבעט את הפנדלים כל עוד הוא על המגרש. "בן אמנם החמיץ את הפנדל אבל הוא הבועט שלנו. לפעמים למרות ההוראה יש מישהו שמרגיש שהוא צריך ואם מוותרים לו, זה בסדר", אמרו בבאר שבע. עוד הוחלט כי בזמן ששהר לא על המגרש, לוסיו יהיה הבועט הקבוע. החלוץ אמור היה לבעוט את הפנדל הראשון של באר שבע אמש, אבל פרגן לוואקמה שגם בישל לו לפני כן.

4. בבאר שבע של העונה שום דבר לא עובר חלק - גם לא ניצחון 0:5. במהלך המחצית השנייה נרשם עימות לא נעים בין ג'ון אוגו לבן ביטון. אוגו העיר בתנועות ידיים ובצעקות לביטון על סגירה באחד מהמהלכים והמגן החזיר לו בצעקות. בסיום ביטון נראה כעוס והמנהל אביתר אילוז ניסה להרגיעו. "ג'ון מעיר לפעמים בצורה מופרזת ובתנועות ידיים מוגזמות. זה לא לעניין, אבל זה חלק מהמשחק. אף אחד לא לוקח את זה למקומות לא נעימים", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

באר שבע לא מתכוונת להבליג על המקרה והשניים יזומנו לשיחה בהקדם. "נטפל בזה בלי רעש וניפוחים, אלא בדרך שלנו", אמרו שם. ביטון, אחד מהשחקנים שרשמו הכי הרבה דקות העונה, החליט לשחק עם קלקול קיבה ובקבוצה החמיאו לו על ההקרבה.

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"מעיר בתנועות ידיים מוגזמות". אוגו/ברני ארדוב

5. מאור בוזגלו שוב לא פתח ובסיום היה אפשר לראות את האכזבה על פניו. ביציעים היו כאלו שעודדו אותו, אולם גם כאלה שהניפו שלטים בגנות אביו ובבאר שבע שוב מנסים להנמיך את הלהבות. בוזגלו הבהיר בשבוע האחרון שיישאר עד סוף העונה, אך במקביל לא מעט סוכנים וגורמים בכדורגל הסיני פועלים כדי למצוא לו קבוצה בליגה ולהביא בפני אלונה ברקת הצעה מפתה שתגרום לה למכור אותו בינואר.

למרות זאת, אפילו אבא יעקב מפרגן. "רוצה לברך את הפועל באר שבע על הניצחון המדהים אתמול. לבאר שבע יש סגל וצוות מקצועי מצויין, בכל משחק עולים לכר הדשא 11 שחקנים, יש מאמן שמחליט ואנחנו מכבדים את החלטתו", כתב בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully