וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב עדיין מושלמת אחרי 33:34 בחוץ מול בני הרצליה

חן פומרנץ עם 9 שערים הוביל את האלופה לניצחון רביעי, משחק ענק של ולדיצה סטויאנוביץ' (17 שערים) לא הספיק להרצליה. הפועל ראשון לציון של עידן מימון עם הפסד שני העונה, 27:23 מול הפועל אשדוד

חן פומרנץ שחקן מכבי תל אביב כדוריד. ברני ארדוב
ניצחון חוץ מרשים. פומרנץ/ברני ארדוב

המחזור הרביעי בליגת העל בכדוריד נפתח היום (שישי) עם חמישה משחקים. הפועל ראשון לציון הפסידה בפעם השנייה העונה ועוד בבית, הפעם 27:23 מול הפועל אשדוד, שעלתה אל המקום השני בליגה. מילורד קריבוקאפיץ', אקס הפועל ראשון לציון, הוביל את המנצחת עם 11 שערים.

האלופה מכבי תל אביב נותרה המושלמת היחידה אחרי 33:34 בחוץ מול בני הרצליה, שספגה הפסד ראשון העונה למרות משחק ענק של ולדיצה סטויאנוביץ', שכבש לא פחות מ-17 שערים שזה שיא עונתי. חן פומרנץ הוביל את כובשי הצהובים עם 9 שערים, דן נתן הוסיף 8, גיל פומרנץ כבש 4.

מכבי קרית מוצקין סיימה בתיקו שלישי מפתיחת העונה, הפעם 31:31 ביתי מול נס ציונה. אס"א תל אביב הביסה 23:32 את מ.כ. חולון, בעוד הפועל רמת גן עשתה את שלה עם 29:31 בחוץ מול עירוני רחובות. המשחק שישלים את המחזור הרביעי בין מכבי ראשון לציון לא.ס. רמת השרון נדחה וייערך ב-24 באקטובר בשל העובדה שהצהובים ישחקו מול רד בויז דיפרדאנג' מלוקסמבורג ביום ראשון, במשחק על העלייה לסיבוב השלישי בגביע האיגוד האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully