וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאגה: "פרגוסון רצה שרונאלדו יעבור לברצלונה, אך היא לא הגישה הצעה"

הספרדי חשף: "פרגוסון דחק בברצלונה לפתוח במשא ומתן כדי שכריסטיאנו לא יגיע לחיקו של קלדרון". הבלאנקוס מציגים: סעיף השחרור הגדול בהיסטוריה, רונאלדו: "ריאל - המועדון של חיי"

one

בווידאו: אייבר וריאל מדריד נפרדות ב-1:1

בצל הדיווחים אודות הארכת חוזהו בריאל מדריד עד 2021 תמורת סכום חסר תקדים של של 23 מיליון יורו לעונה למשך חמש העונות הקרובות, כריסטיאנו רונאלדו בחר היום (שישי) להעניק ראיון לתקשורת אחרי שזכה בתואר שחקן השנה של ליגת האלופות מטעם 'מארקה' הספרדי ו'גאזטה דלו ספורט' האיטלקי.

עוד בנושא:

שבת בספרד: מסי חוזר בברצלונה, גרנאדה ואצילי מתארחים אצל אתלטיקו
שבת באיטליה: נאפולי ורומא ב"קרב אנטי-יובה", מרקיזיו חוזר
שבת באנגליה: לסטר אצל צ'לסי, מנצ'סטר סיטי תתאושש מול אברטון?

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
מפרגן גם לראמוס. רונאלדו/GettyImages

"זכיתי בליגת האלופות וביורו 2016 עם נבחרת פורטוגל, אלו היו הרגעים הספורטיביים הגדולים ביותר של חיי. אבל הזכיות הללו רק גורמות לי לרצות להמשיך ולעבוד קשה עבור ריאל מדריד, זה המועדון של חיי. חלמתי לשחקן כאן, ולהעניק לריאל את הכול. המועדון הזה בליבי, יש לו מקום מיוחד ששמור אצלי. אני רוצה להישאר כאן שנים רבות, לא חשבתי לעזוב לרגע".

CR7 הוסיף: "מעולם לא ציפיתי להגיע למספרים הללו (51 שערים בכול המסגרות בעונה הקודמת). אני יודע שאני חלק ממועדון גדול, הגדול בעולם, אבל לא האמנתי שאצליח לעקוף את המספרים של ראול ואלפרדו די סטפאנו. זה בלתי נתפס".

רונאלדו לא פספס הזדמנות לפרגן גם לחברים: "לוקה מודריץ' וסרחיו ראמוס יחסרו לנו בתקופה הקרובה. אי אפשר לשקר או להחביא את העובדה ששניהם חשובים לנו מאוד, אבל כשמדובר בקבוצה כמו ריאל - אז הסגל שלנו צריך לדעת להתמודד גם עם זה. נעשה את העבודה, גם אם היא תהפוך לקשה יותר, אנחנו חזקים ויש לנו שחקנים נהדרים מהרמה הגבוהה ביותר".

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
סעיף שחרור מפלצתי. בייל/GettyImages

על זינדין זידאן: "הוא הביא איתו מגוון של שינויים חיוביים. המאמן הכיר אותנו היטב מהתקופה שהוא עבד עם קרלו אנצ'לוטי. הוא היה שחקן גדול וזה יתרון עצום כי הוא מכיר אותנו. זיזו אמנם שקט, אבל מקצוען ברמות הגבוהות ביותר. אני אוהב להקשיב לו, ככה ששנינו מרוויחים".

מאוחר יותר, חשף גיאם בלאגה חשף כי סר אלכס פרגוסון ניסה למנוע את המעבר של רונאלדו לריאל ב-2009 כאשר יצר קשר עם דווקא עם ראשי ברצלונה. "סר אלכס המריא למדריד כדי לשוחח עם ראשי ריאל, אבל הוא לא אהב את העובדה שרונאלדו ישחק עבור נשיא כמו רמון קלדרון. פרגי ניסה להסביר לו שמעבר לברצלונה יהיה בריא יותר, אבל הם החליטו לא להגיש הצעה. לא שינה לבארסה כמה אלכס דחק בהם לפתוח במשא ומתן. רונאלדו רצה רק את ריאל, וכך המעבר יצא לפועל. ההסכמה של פרגוסון הייתה בגלל הסכם ג'נטלמני בינו לבין כריסטיאנו, הוא לא באמת שריאל היא המועדון המתאים בשבילו".

בינתיים, הצוות בראשות פלורנטינו פרס עובד במרץ על חידוש חוזהו של גארת' בייל. הוולשי צפוי לחתום לשש שנים נוספות במדי הבלאנקוס כאשר סעיף השחרור שלו ישודרג לסכום חסר תקדים של 500 מיליון יורו, כך טוענים הבוקר בתקשורת בבירת ספרד, דבר שיהפוך אותו לבעל סעיף השחרור הגדול בהיסטוריה. המהלך של הנשיא מגיע בעקבות דיווחים אודות רצון של בייל לשוב לממלכה כאשר מנצ'סטר יונייטד היא המתעניינת הבכירה בו, ואף מוכנה לשלם עבורו 100 מיליון יורו בקיץ הבא.

עדכון ראשון: 08:30

כריסטיאנו רונאלדו עם אלכס פרגוסון. AP
רק ריאל. רונאלדו ופרגי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully